Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suhde jossa luulin olevani koko elämän, päättyi :(

Vierailija
12.11.2013 |

Olen ollut vuoden yhdessä miehen kanssa. Emme kuitenkaan asu samassa mutta näemme n. joka toinen päivä.

Sitten tein jotakin jota ei olisi pitänyt, luin miehen fb ja kännykän viestit. Selvisi että mies oli kirjoitellut monille n.15 naista. Kuinka kauniita ovat, rakastaa, sydän murtuu jos ei nähdä. Ei ikinä löydä ketään niin kauniita ja seksikästä naista itselleen. On sinkku. Oli soitellut eksälleen ja kirjoitellut että rakastaa. Viesteissä siiis mies ihmetteli miksei eksä vastaa puhelimeen, ja eksä kirjoitti että on löytänyt miehen, ei voi jatkaa puheluita. Sitten mies oli anellut että se on hänen elämän rakkaus, ei voi unohtaa häntä. Rakastaa niin paljon.

Samaan aikaan mies on sanonut samoja asioita minulle. Puhunut tulevaisuudesta. Ollut muuten ns, unelmien mies.

Se hetki kuin luin noita viestejä, oli epätodellinen. EN olisi ikinä voinut uskoa että kukaan kykenee tuohon.

Mies kertoi että rakastaa minua ihan hirveästi, ja jokainen viesti on vitsiä. Ei voisi kuvitellakaan ketään muuta naista itselleen. Hänestä on kiva lähetellä tuollaisia viestejä naisille, mutta ikinä ei tapaamiseen suostuisi, vaan kiva lähetellä vitsiviestejä..

Oikesti? Mitä hittoa?? :(
No kerroin sitten itsekkin että olen suudellut 3 miehen kanssa baarissa suhteemme aikana ja nukkunut 4 miehen vieressä, vai nukkunut. Ja siitä vasta mies suuttui. Hänen mielestään viestit ja puhelut on okei, jos tekee niinkuin hän , eli jättää ne vitsitasolle.

Minä olen siis se paha? Minä jolla ei ole yhtään miestä kaverina.

Sanomattakin selvää etten voi antaa anteeksi :( Tuntuu ihan sairaalta että mies on koko suhteen aikana lähetellyt tuollaisia ja soitellut eksälleen ja kertonut kuinka rakastaa :(

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee varmasti syyllistämään noista kännipusuista ja kääntämään kaiken niin, että ap oli epäluotettava ja hänellä itsellään oli "perustellut syyt" toimia kuten toimi. Nähty on.

Vierailija
22/30 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla ehkä eniten ärsyttää juurikin tuo kasva pari vuotta -touhu. On ihmisiä jotka eivät ole edes 40vuotiaina kypsiä mihinkään ja on niitä joilla on 30v. Perhe, työ ja elämä raiteillaan. Ällöttävää yleistämistä!  Itse aloitin seurustelun nykyisen aviomieheni kanssa 17 kesäisenä ja 10vuotta yhdessä kuljettu eikä loppua näy. Kaikki ei ole niin mustavalkoista..

Mutta aiheeseen. Ehkä tuossa tilanteessa on kuitenkin hyvä jatkaa matkaa yksin ja katsoa tulevaisuuteen ilman kyseistä miestä. . Kännipusuihin en ota kantaa, koska itsekkin harrastan sitä ihan miehen läsnäollessa tutuille ihmisille ihan kaverimielessä eikä ikinä ole tullut edes kiusausta mennä pidemmälle! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 21:31"]

Oliko ulkomaalainen? Kuulostaa siltä.

[/quote]

Mistäpäin korpea olet? Suomessa ei ole paskoja jätkiä?

Vierailija
24/30 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

:(

Niin ja mies ja minä olimme rakentamassa omaa kotia. Mitä ties sillekkin käy :(

ap

Vierailija
25/30 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoooooo!!!

Vierailija
26/30 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista teinipelleilyä koko kuvionne.

Tahdot vielä paneskella ympäriinsä ja tuo pojusi myös. Lopettakaa suhteentapaisenne. HETI.

Haiskahtaa provokaatiolta.

Vierailija
27/30 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ap täällä. Mies on siis ulkomaalainen ja "etelän maasta".

Tiedän, kuulostan kamalalta tossulta :( Mutta ikävoin miestä joka hetki. En ymmärrä miksi mies puhui joka päivä tulevaisuudesta, ja naimisiinmenosta, vielä kun taloakin rakennettiin. Mies kuulosti siltä kuin olisi ollut 100% tosissaan.

musta on ihan uskomatonta että se vain jatkaa tuota viestittelyä, vaikka luulin että rakastaa minua :(

Itken 24/7 enkä voi vastata miehen puheluihin. Tällä hetkellä vihaan sitä.

ap

Vierailija
28/30 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös siksi on vaikea päästä tästä suhteesta yli, koska kouluni keskeytyi, en saanut töitä eikä minulla ole ainuttakaan kaveria. Mies on ainut yhteys ulkomaailmaan :(

ap

Vierailija
29/30 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnekas kun sait asian selville nyt etkä myöhemmin! Missään nimessä en jatkaisi suhdetta tuollaisessa tilanteessa. Mies paljastui aika lieroksi, eikä mitkään selittelyt voi sitä muuttaa.

Valitetttavasti jos nyt antaisit periksi niin mies mitä todennäköisemmin jatkaisi samaa (ehkä tällä kertaa paremmin piilossa) ja pitäisi sua ovimattona "kun kerran aiemminkin annoit anteeksi".

Lämpimästi suosittelen irrottautumaan miehestä! Vaikka voi tilanteessasi tuntua vaikealta niin usko tai älä, että on parempi jopa olla yksin kuin tuollaisen kanssa - eihän mies kunnioita sua yhtään. Saat varmasti omia ystäviä ja kavereita vaikka uuden harrastuksen piiristä tai jos aloitat opiskeluja uudella alalla! Kyllä töitäkin vielä vastaan tulee kun ei lannistu.

Vierailija
30/30 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni oma pettämiseni oli lievää, sillä nukuin muiden miesten vieressä sen takia, että olin kaverillani ja ei ollut muualla tilaa nukkua. Ja baarissa nuo suutelemiset oli ns. kännipusuja.

Mies on taas lähetellyt miljoonalle naiselle noita viestejä