Minkälainen olisi Pohjois-Korean aihe vapaa?
Kommentit (104)
Jokaisen viestin kommenttiketjussa vain yksi vastaus: "Ilmiannettu!"
Palasin vihdoin kotiin armeijasta ja sain selville että (nyt ex-)kihlattuni oli mennyt selkäni takana naimisiin toisen miehen kanssa, vaikka hän lupasi odottaa minun paluutani armeijasta 10 vuotta! Kaiken lisäksi heillä on jo kaksi yhteistä lasta!
Peukutus tarkoittaisi ilmiantoa!
Onko kuka nähnyt (tai syönyt) minun koiraa?
Vierailija kirjoitti:
Onko kuka nähnyt (tai syönyt) minun koiraa?
Jos satut asumaan Pjongjangissa niin kaikki kaupunkilaisten koirat ovat nyt valtion omaisuutta, osa on viety eläintarhaan. Et kai vaan ole ollut matkustelemassa toisissa kaupungeissa ilman virallista lupaa?
Mistä laulusta pidätte eniten tyttöbändi Moranbongin esittämänä? Minusta laulu ”Meillä ei ole mitään kadehdittavaa maailmalta” on ehdottomasti paras. Itse suuren johtajamme Kim Jong-unin kerrotaan valinneen bändin jäsenet, edustamaan upean maamme ja naistemme kauneusihannetta!
Ei minkäänlanen, koska tietokoneen hankkiminen on siellä rangaistava teko (huom. :erittäin ankaralla sanktiolla)
Voisiko kuka ommella minulle Pyongyangin kansallispuvun?
Kuinka monta maanpetturien t 3 l o i tusta olette nähneet yhteensä?
Vierailija kirjoitti:
Ei minkäänlanen, koska tietokoneen hankkiminen on siellä rangaistava teko (huom. :erittäin ankaralla sanktiolla)
No eikä ole. Intranettiäkin saa ihan luvalla käyttää.
Mutta mikä on teidän lempikännykkäpelinne? Haluaisin käydä ostamassa jonkun uuden sovelluksen kännykkääni.
Vierailija kirjoitti:
Mistä laulusta pidätte eniten tyttöbändi Moranbongin esittämänä? Minusta laulu ”Meillä ei ole mitään kadehdittavaa maailmalta” on ehdottomasti paras. Itse suuren johtajamme Kim Jong-unin kerrotaan valinneen bändin jäsenet, edustamaan upean maamme ja naistemme kauneusihannetta!
Upea tunnelma konsertissa ja hieno koreografia tytöillä! Ja Kim Jong-un itse eturivissä.
Meillä ei todellakaan ole mitään kadehdittavaa maailmalta!
Eikö modet voisi vähän pidentää palstan aukioloaikoja? Meidän kyläämme tulee vain kerran viikossa sähköä ja läppärin akku on teholtaan kuin amerikkalainen...
Olettekos käyneet Etelä-Koreassa?
Mikäs on ikimuistoisin kampaamokatkusi?
Voinko nimetä syyskuussa syntyneen poikani Jong uniksi vai Yeon woniksi?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta maanpetturien t 3 l o i tusta olette nähneet yhteensä?
aika monta.
yksi oli tosi vaikuttava kun maanpetturi ammuttiin ihan paskaksi ilmatorjuntatykeillä, koska hän syytti kalanjalostustehtaan tuotanto-ongelmien johtuneen jatkuvasta sähköpulasta joille hän ei valehtelunsa mukaan mahtanut mitään.
Päivän korona-luvut: 0 tartuntaa ja 0 kuollutta. (Tartunnan saaneet tai tartuntatietoja julkistaneet eliminoidaan kansanterveyden suojelemiseksi)
Mitä teen: tytär uhkaa mennä kylille pitkät hiukset AUKI!
Miten säilön makaroonin keitinveden myöhempää käyttöä varten kun en kuulu eliittiin joten meillä ei ole pakastinta?