Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole usein samaa mieltä Päivi Räsäsen kanssa, mutta alkoholiasioista olen

Vierailija
18.09.2024 |

Päivi on oikeassa vastustaessaan vahvempien alkoholien tuomista kauppoihin.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä. Itse taas olen muuten samoilla linjoilla hänen kanssaan, mutta alkoholiasioissa en lainkaan.

Vierailija
2/39 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista että flipannut sekopää löytää ainoan yhteisen asian Päivin kanssa alkoholijutusta. Haluaisit varmaan että me tekisimme kuusipäiväistä työviikkoa 12 tunnin päivin ja sunnuntaisin olisi pakko käydä kirkossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys onkin siitä, pitääkö valtiovallan estää ihmisiä elämästä kännissä lyhyesti mutta oman tahtonsa mukaisesti.

Vierailija
4/39 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon sitä mieltä et viina ja huumeet on ihan sama missä ne on, niitä haluava kyllä löytää ne. 

Esim munlainen ihminen ei niitä ostais kumminkaa, vaikka ne kaupan hyllyllä oliski. Ei oo mun juttu

Toki nuorisoon se vois vaikuttaa enemmän (ehkä) koska nuoriso on nuoriso, ei ne tiiä mistää mitää. Mä vetelin itekki vähän mitä sattu nuorempana, mutta kasvoin kuitenkin ihan kunnolliseks

Vaikeita asioita, mutta pointti on se että jos mä pilveä haluan esimerkiksi, niin mä saan sitä samantien, oli se kaupan hyllyllä tai ei

Vierailija
5/39 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei toimi Suomessa" 🤣

Vierailija
6/39 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä. Itse taas olen muuten samoilla linjoilla hänen kanssaan, mutta alkoholiasioissa en lainkaan.

Olemme samassa veneessä bro

Vierailija
7/39 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret ei käydä alkoholia. Käyttää huumeita joita ei löydy kaupan hyllyiltä. Minkä takia alko on jokaisena pyhäpäivänä kiinni? Pyhinä ihmisillä on aikaa käydä alkossa. Alko ei palvele ihmisiä, palvelee niitä alkoholi-ongelmaisia joilla on koko päivä aikaa asioida alkoholikaupassa.

Vierailija
8/39 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, taitaa olla niitä harvoja asioita, joista olen Päivin kanssa samaa mieltä.

Vierailija
9/39 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grafiikoita näytettiin mutta ei sitä miten nuoriso on siirtynyt huumeisiin ja se että ongelmajuojatkin on oma ryhmänsä,  vaikka tilastoihin lasketaan jotain yleistä ja päätökset sen mukaan.  Silti Räsänen on oikeilla jäljillä.

Vierailija
10/39 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän se nelosoluen kauppoihin tulonkin johtaa rappioon. Ei johtanut.

Vierailija
11/39 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuseeko Päivi Räsänen porttikongeihin, kuten voimaantuvat feministit?

Vierailija
12/39 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt, miksi Päivi Räsänen haluaa lisätä verotonta ulkomaantuontia, sekä kotiviinin, -oluen ja kotipolttoisen tekemistä? Puhumattakaan alkoholin vaihtamista muihin päihteisiin.

Vierailija
13/39 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti jos sulle ois 20 vuotta sitten sanottu että vuonna 2024 Päivi Räsänen on yksi täysjärkisimmistä naispoliitikoista.

Vierailija
14/39 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko antaa  minulle diagnoosin ? Olen puolijuoppo enkä käy kirkossa, mutta arvostan Päivi Räsästä todella paljon, erityisesti hänen rohkeuttaan.

Vierailija
15/39 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taas on mulle vissiin ainoa asia jossa olen päivin kanssa eri mieltä.

Vierailija
16/39 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt, miksi Päivi Räsänen haluaa lisätä verotonta ulkomaantuontia, sekä kotiviinin, -oluen ja kotipolttoisen tekemistä? Puhumattakaan alkoholin vaihtamista muihin päihteisiin.

Hyss hyss, ei puhuta siitä :)

Vierailija
17/39 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vassarit saa Räsäsen vankilaan. Oppis kusemaan porttikongiin.

Vierailija
18/39 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti jos sulle ois 20 vuotta sitten sanottu että vuonna 2024 Päivi Räsänen on yksi täysjärkisimmistä naispoliitikoista.

Jag skulle ha börjat oroa mig för den kommande degenereringen av kvinnosläktet vid det skedet. Nu med facit på handen vet vi att gumman är samma dåre som tidigare och att det finska kvinnosläktet inte generellt sett har försämrats.

Vierailija
19/39 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista että flipannut sekopää löytää ainoan yhteisen asian Päivin kanssa alkoholijutusta. Haluaisit varmaan että me tekisimme kuusipäiväistä työviikkoa 12 tunnin päivin ja sunnuntaisin olisi pakko käydä kirkossa?

Ei oikaisua 

Vierailija
20/39 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa samaa mieltä, että alkoholi pitäisi kieltää kokonaan sekä myös tupakka ja huumaavat lääkkeet. Uskonto-opetus pitäisi kieltää kouluista jotta saatais  ahdistuneisuus pois lapsilta ja olisi mahdollisuus onnelliseen elämään.