Minkälainen olisi Pohjois-Korean aihe vapaa?
Kommentit (104)
Apua,. Minulta on varastettu Suurten Johtajien kuvat!
Mitä teen??
Näin unta, että rakastettu Johtajamme ratsasti valkoisella hevosella.
Mistä aiheesta aiotte moittia itseänne seuraavassa itsekritiikki-istunnossa? En ole kritisoinut itseäni riittävästi viime aikoina koska minulta alkaa loppumaan ideat.
Kuinka pitkiä teidän lapset ovat? Mieheni on 170 cm pitkä jättiläinen, mutta pojastamme tuli 162 cm pitkä. Itse olen perus tavis 153 cm.
Millä kikalla saatte parhaiten kastemadot nousemaan maan pinnalle? (tovereiden lintujen puolesta kyselen)
Kuka on suosikkijäsen Moranbong Bandista?
Varmasti vapaampaa keskustelua kuin täällä AV:lla.
Kyynelkavanani ovat tukkiutuneet ja muistopäivä lähestyy. En saanut vuoroa lääkärille ajoissa. Apua. Mitä teen?
Jos teillä olisi lapsi joka kuuntelisi eteläkorelaista musiikkia kielloistanne huolimatta, mitä tekisitte jotta saisitte hänet lopettamaan sen? (Ihan uteliaisuudesta siis vain kyselen, meillä kuunnellaan pelkästään Suurta Johtajaa ylistäviä lauluja.)
Olen kuullut että jossain muualla päin (rajojen ulkopuolella?) on ihmisiä jotka uskovat johonkin suureen Jumalaan joka ei ole meidän Suuri Johtaja. Miten se on mahdollista? Voiko joku minulle selittää?
Heräsin aamulla ja kauhukseni huomasin että mies oli syönyt kaikki rotat!
Kuka on kaikkien aikojen komein mies?
1. Kim Jong Il
2. Kim Jong Un
Unelmien työtarjous ulkomailla, mutta kumpi: tukkimetsä Siperiassa vai kalkkilouhos Kiinassa
Piipahdin äsken Supermarketissa (Pjongjang, keskusta). Kanel gifflareita ei ollut ja limsahyllyssä oli puutteita. Kun mainitsin puutteista kassasedälle niin vartijan laittoivat hallintaotteeseen. PS. Onneksi sellissä on wifi.
Pohjoismainen työnhaun malli - elököön legenda
Haaveilen ulkomaan matkasta... Siperiaan. Onko kuka käynyt?
Serkkuni ETelÄ-KOreAstA sala kuljetti minulle lapun (lahjoi vartijan paistetulla rotalla), jossa kertoi että muualla maailmassa katsellaan Isoveli Valvoo -ohjelmia televisioista! Kuvitelkaa! Siellä kaikki voi vakoilla mitä toiset tekee, täällä vain Suuri Johtajamme näkee meidän askareemme.
Mieheni on ollu kadoksissa jo kolmatta päivää, joten aloin jo huolestua kävin kyselemässä naapureilta onko näkynyt. Kuulin että naapurin rouvakin on kadonnut. Mitä tästä nyt pitäisi ajatella!?
Mitä luulette, ovatko joutuneet työleirille vai karanneet yhdessä? Ja onko työleireillä eri puolet miehille ja naisille? En halua että vehtaavat siellä.
Olen muuten melko varma että olen nähnyt naapurin rouvan huulilla joskus huulipunaa ja epäillytkkn että yrittää vietellä mieheni. Ja miten hänellä edes on varaa sellaiseen, jotain hämärää koko eukossa kyllä on! Eikös ilmoantonumeroon voi soittaa yölläkin? Pidin asian omana tietonani mutta nyt alkaa sapettaa ihan todella!