Eihän täällä ole ketään, joka olisi sattunut tilaamaan käytettyä itämaista mattoa Rugvistasta?
Harkitsen maton ostamista sieltä, mutta olisi kiva kuulla kokemuksia.
Kommentit (8)
En ole tilannut vielä. Ihaillut niitä kyllä. Tuntuu, että moni tyytyväinen.
Löysin e-baysta vastaavia mattoja alle 100€, joita katsellut rugvistasta.
Vierailija kirjoitti:
En ole tilannut vielä. Ihaillut niitä kyllä. Tuntuu, että moni tyytyväinen.
Löysin e-baysta vastaavia mattoja alle 100€, joita katsellut rugvistasta.
Ovatko tyytyväiset tilaajat tuttujasi vai olet somesta lukenut?
Ap
Siis mitä? Myykö ne käytettyjä mattoja? Luulin, että ovat sentään uusia...
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Myykö ne käytettyjä mattoja? Luulin, että ovat sentään uusia...
Tiedätkö, mä googlasin joskus "käytetyt itämaiset matot" ja tuo tuli vastaan. Katselin vain pikaisesti valikoimaa lukematta sen paremmin. Mutta kait siellä osa on käytettyjä, kun joissain lukee antiikki...? Mutta joo, taitavat olla uusia!
Ap
Oon tilannut sieltä uusia mattoja ja ovat ihania! Super nopea toimitus, suosittelen. Palautuskin ilmainen ja vaivaton. Joillakin matoilla siellä on todella hintaa, olen tilannut edullisemmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Oon tilannut sieltä uusia mattoja ja ovat ihania! Super nopea toimitus, suosittelen. Palautuskin ilmainen ja vaivaton. Joillakin matoilla siellä on todella hintaa, olen tilannut edullisemmasta päästä.
Ok, kiitos! Olen haaveillut mattojen tilaamisesta jo pitkään, ehkäpä jossain vaiheessa uskaltautuis...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, kiitos! Olen haaveillut mattojen tilaamisesta jo pitkään, ehkäpä jossain vaiheessa uskaltautuis...
Ap
Ruotsista tulevat jos oikein muistan. Eipä tuossa mitään pelättävää ole ainakaan sen enempää kuin muissakaan nettikaupoissa. Luottokortilla kannattaa netistä ostaessa maksaa.