Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ihastuminen muuttuu vastenmielisyydeksi toista kohtaan

Vierailija
17.09.2020 |

Onko sinulle käynyt näin? Miksi?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla käynyt muutaman kerran, mutta siinä on yleensä käynyt niin, etteivät ole ensin antaneet vastakaikua ja yksi oli varattukin, joten mitään ei voinut olla. Sitten kun myöhemmin ovatkin kiinnostuneet (tai eronneet ja osoittaneet kiinnostusta), se ei olekaan enää tuntunut hyvältä. Oon miettinyt, että ehkä mä olin yrittänyt alitajuntaisesti jo torjua tunteeni, kun luulin, etten heitä saa, ja sitten on ollut vaikeaa enää muuttaa sitä. Tai sitten on tuntunut aluksi hyvältä, mutta kun on pitänyt miettiä, että voisiko tästä tulla vakavampaakin, on tajunnut, etten kuitenkaan tuon ihmisen kanssa.

Minä en syty ”myöhemmin”. Jos en kelpaa heti, ei tule toista kertaa:

Vierailija
42/47 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso käytti jatkuvaa kaksoissidosviestintää koko perheelle ja loppujen lopuksi ei välittänyt lapsista paskaakaan vaikka esitti rakastavaa ja välittävää. Oli hirveä tilanne vihdoinkin sisäistää asia. Kiiltävän kuoren alla ei ollutkaan konkreettisesti loppupeleissä juuri mitään. Huomasin tämän siitä esimerkiksi siitä miten hän puhui omista lapsista.

Positiivinen kuori oli täysi kulissi. Mistään vaikeasta asiasta ei voinut puhua kun heti haukuttiin negatiiviseksi. Toinen ei puhunut koska viimeiseen asti peitteli sillä sitä että hän ei edes välittänyt eikä halunnut näyttää empatiankyvyn puutettaan. Matkan varrelta kun muistelee niitä hymyssä suin heitettyjä järkyttävän itsekkäitä ja tunnekylmiä kommentteja läheisistäkin ihmisistä ja muiden jatkuvaa syyttelyä niin kylmää ja ahdistaa. Tuo oli siis nainen ettei jää epäselväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ihastus tulee tupakalta ja sanoo minulle eroottisesti hönkäisten Mmmmöi ja se savukeuhkon löyhkä täyttää koko tilan.

Vaihda ihastusta. Tuo näyttää sinulle käyvän helposti.

Osuiko korsteeniin?

Osui.

Vierailija
44/47 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla käynyt muutaman kerran, mutta siinä on yleensä käynyt niin, etteivät ole ensin antaneet vastakaikua ja yksi oli varattukin, joten mitään ei voinut olla. Sitten kun myöhemmin ovatkin kiinnostuneet (tai eronneet ja osoittaneet kiinnostusta), se ei olekaan enää tuntunut hyvältä. Oon miettinyt, että ehkä mä olin yrittänyt alitajuntaisesti jo torjua tunteeni, kun luulin, etten heitä saa, ja sitten on ollut vaikeaa enää muuttaa sitä. Tai sitten on tuntunut aluksi hyvältä, mutta kun on pitänyt miettiä, että voisiko tästä tulla vakavampaakin, on tajunnut, etten kuitenkaan tuon ihmisen kanssa.

Sama. Tuntuisi typerältä alkaa yhtään mihinkään ihmisen kanssa, joka on aiemmin torjunut. Yleensä torjunta on vielä omiaan kadottamaan ihastuksen tunteet.

Vierailija
45/47 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun paljastuu, että ihastuksen kohde jakelee itseään samanaikaisesti monelle taholle. Y Ö K

Vierailija
46/47 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun huomaan, että ihastus flirttailee ja huomioh*oraa muidenkin kanssa.

Tämä.

Jotkut miehet tarttis jotain keskusteluapua noiden ihastumisiensa aikana. Työkaverinainen juttelee muille miehille -> huomioh*oraa. Hankkikaa itsetunto.

Miehet, miehet. Aivan varmasti naisiakin huomiohuorausviestin yläpeukuttajiin kuuluu. Ehkä se oletkin sinä, joka tarvitsee apua noihin miespatoutumiin.

Vierailija
47/47 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Tuntuisi typerältä alkaa yhtään mihinkään ihmisen kanssa, joka on aiemmin torjunut. Yleensä torjunta on vielä omiaan kadottamaan ihastuksen tunteet.

Eli kun mies ei sitten tajuakaan sitä kiinnostustanne, siinä NORMAALIN ILOISESTI JUTELLESSANNE kuten kaikille, niin otatte sen torjuntana ja hyi yök koko tyypille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi