Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ihastuminen muuttuu vastenmielisyydeksi toista kohtaan

Vierailija
17.09.2020 |

Onko sinulle käynyt näin? Miksi?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee  esille sellaisia ominaisuuksia, jotka saavat ns. hälytyskellot soimaan. 

Vierailija
22/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun huomaan, että ihastus flirttailee ja huomioh*oraa muidenkin kanssa.

Olen muuten huomannut töissä, miten moni mies on inhoavinaan suuresti erästä flirttailevaa ja iloista naista. Silti tämä esitys pettää kun juttelevat naiselle tämän seurassa, eipä näy inhoa siinä. Kunnes nainen kipittää nauramaan jonkun toisen jutuille, onpa taas inhottava akka.... Moni firman mies siis lääpällään naiseen, mutta se naisen flirttikäytös ärsyttää selvästi :D

Tämä käytös on esimerkki sovinismista. Nämä miehet kuvittelevat, että nainen flirttailee heille, vaikka nainen on oma sosiaalinen itsensä.

No mitäs se sitten on kun naiset kuvittelee että mies flirttailee heille? Mies on vaan yksinkertaisesti sika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies takertuu heti alussa kuin takiainen, niin että ne jatkuvat yhteydenotot ja näkemiset alkaa ahdistaa. Tarvitsen myös omaa aikaa.

Vierailija
24/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun toinen ei vastaa rehellisesti, vaan kiertelee ja kaartelee. Tulee olo, ettei halua luottaa.

Vierailija
25/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen muuten huomannut töissä, miten moni mies on inhoavinaan suuresti erästä flirttailevaa ja iloista naista. Silti tämä esitys pettää kun juttelevat naiselle tämän seurassa, eipä näy inhoa siinä. Kunnes nainen kipittää nauramaan jonkun toisen jutuille, onpa taas inhottava akka.... Moni firman mies siis lääpällään naiseen, mutta se naisen flirttikäytös ärsyttää selvästi :D

Tämä käytös on esimerkki sovinismista. Nämä miehet kuvittelevat, että nainen flirttailee heille, vaikka nainen on oma sosiaalinen itsensä.

No mitäs se sitten on kun naiset kuvittelee että mies flirttailee heille? Mies on vaan yksinkertaisesti sika?

Alapeukkua kummempaan ei taas miesvihaajat pystyneet.

Vierailija
26/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tapahtui muutaman kerran noin, ihastus vain loppui yhtäkkiä ja koko tyyppi alkoi ärsyttää ilman mitään syytä. Laitan nuoruuden piikkiin, en varmasti ollut oikeasti yhtään rakastunut, oli vaan kivaa seurustella hetken ja sitten siihen kyllästyi.

Vierailija
27/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena tapahtui muutaman kerran noin, ihastus vain loppui yhtäkkiä ja koko tyyppi alkoi ärsyttää ilman mitään syytä. Laitan nuoruuden piikkiin, en varmasti ollut oikeasti yhtään rakastunut, oli vaan kivaa seurustella hetken ja sitten siihen kyllästyi.

Ei kai se nyt mikään ihastus enää siinä vaiheessa ole, kun seurustellaan? Ainakin mun käsityksen mukaan ihastus on sitä kun vielä hihitellään ja räpsytellään toisille silmiä, eikä ole uskallettu tehdä mitään.

Vierailija
28/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tajuaa itse olevansa sille ihastukselleen vastenmielinen.

Tämä.

Vierailija
29/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se nyt mikään ihastus enää siinä vaiheessa ole, kun seurustellaan? Ainakin mun käsityksen mukaan ihastus on sitä kun vielä hihitellään ja räpsytellään toisille silmiä, eikä ole uskallettu tehdä mitään.

No kyllä mulla seurustelun alkuvaiheessa on yleensä ihastusta ja silmien räpsyttelyä riittänyt. Senpä takia sen huomasi niin selvästi että nyt jostakin vaan kuului että naps, ja se ihastus loppui kuin seinään :(

Vierailija
30/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ihastus tulee tupakalta ja sanoo minulle eroottisesti hönkäisten Mmmmöi ja se savukeuhkon löyhkä täyttää koko tilan.

Vaihda ihastusta. Tuo näyttää sinulle käyvän helposti.

Vierailija
31/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos selviää, että on vastenmielinen tai jotenkin huono ihastuksen kohteen mielestä. Loppuu kuin seinään.

Vierailija
32/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ihastus tulee tupakalta ja sanoo minulle eroottisesti hönkäisten Mmmmöi ja se savukeuhkon löyhkä täyttää koko tilan.

Vaihda ihastusta. Tuo näyttää sinulle käyvän helposti.

Osuiko korsteeniin?

Vierailija
33/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono luonne. Voi paljastua yhtäkkiä tai vähitellen.

Vierailija
34/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siinä vaiheessa kun tajuaa, että on katsonut toista ruusunpunaiset lasit silmillä ja jatkuvasti sivuuttanut ne huonot jutut joita tulee vastaan. On ihastuksissaan luonut päässään kuvan mukavasta ja ihanasta ihmisestä, vaikka kyseessä on oikeasti todellinen k-pää monella mittarilla. Ei ole muuttunut ihan vielä vastenmielisyydeksi sentään, mutta kyllä tuollaisessa ainekset siihenkin on.

Vierailija
35/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Jotkut miehet tarttis jotain keskusteluapua noiden ihastumisiensa aikana. Työkaverinainen juttelee muille miehille -> huomioh*oraa. Hankkikaa itsetunto.

Vierailija
36/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin käy, koska en ole nopeasti ihastuvaa tyyppiä. Tai siis voin olla kuolata hormonihuuruissa lähinnä jonkun ulkonäölle mutta en tiedostan että kyse on vain kemiallisesta reaktiosta. Kiinnyn vasta sitten kunnolla kun tunnen ja tapailen pidempään. Koska en lataa toiseen mitään ihmeellisiä odotuksia en yleensä ala nopeasti inhoamaankaan. Tai olen jo alussa niin kyyninen että en tipu korkealta:)

Vieroksun myös kumppanina pikaihastujia, koska en luota heihin pätkääkään. Olen ollut nuorena hyvännäköinen, mutta olen myös haastava persoona. Miehet yleensä ihastuvat valheelliseen mielikuvaan minusta melko nopeasti, mikä saa aikaan epämukavan tunteen.

Vierailija
37/47 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt, useammankin kerran. Kerran menin ulkomaille asti tapaamaan ihastustani ja kesken vierailun koko tyyppi alkoi ällöttää. Siinä on jotain biologista taustalla. En usko, että johtui ollenkaan siitä mitä hän teki tai sanoi, vaan se koko juttu tuli musta.

Vierailija
38/47 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä olen huomannut, että pitkäaikainen rakkaus on pikku hiljaa muuttunut inhoksi.

Moni asia mättää.

Hänen hengityksensä on jostakin syystä alkanut haista entistä enemmän ja useammin. Hikikin haisee nykyisin jotenkin hirveän tunkkaisen-pistävälle. Hänestä uhoaa sellainen jotenkin lahoava haju, imelän-tunkkaisen-pistävä. En halua suudella häntä. Seksi on mennyt siihen, että tyydytän hänet ja joskus käyn hänen sisällään, mutta en saa koko hommasta mitään irti; yritän pitää hänet jotenkin tyytyväisenä.

Muutoinkin hän vain tuntuu jotenkin lässähtäneeltä, lahonneelta, valittavalta, kiukuttelevalta. Hikoilee.

Ei ole kylläkään lihonut, vaan oikeastaan vähän laihtunut ja kiinteytynyt viime kuukausien aikana.

Onko nämä jotakin esivaihdevuosien merkkejä? Hän lähenee neljääkymmentä.

Joka tapauksessa, ei oikein enää tunnu hyvältä hänen kanssaan, usein jopa inhottaa.

Vierailija
39/47 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käynyt muutaman kerran, mutta siinä on yleensä käynyt niin, etteivät ole ensin antaneet vastakaikua ja yksi oli varattukin, joten mitään ei voinut olla. Sitten kun myöhemmin ovatkin kiinnostuneet (tai eronneet ja osoittaneet kiinnostusta), se ei olekaan enää tuntunut hyvältä. Oon miettinyt, että ehkä mä olin yrittänyt alitajuntaisesti jo torjua tunteeni, kun luulin, etten heitä saa, ja sitten on ollut vaikeaa enää muuttaa sitä. Tai sitten on tuntunut aluksi hyvältä, mutta kun on pitänyt miettiä, että voisiko tästä tulla vakavampaakin, on tajunnut, etten kuitenkaan tuon ihmisen kanssa.

Vierailija
40/47 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä olen huomannut, että pitkäaikainen rakkaus on pikku hiljaa muuttunut inhoksi.

Moni asia mättää.

Hänen hengityksensä on jostakin syystä alkanut haista entistä enemmän ja useammin. Hikikin haisee nykyisin jotenkin hirveän tunkkaisen-pistävälle. Hänestä uhoaa sellainen jotenkin lahoava haju, imelän-tunkkaisen-pistävä. En halua suudella häntä. Seksi on mennyt siihen, että tyydytän hänet ja joskus käyn hänen sisällään, mutta en saa koko hommasta mitään irti; yritän pitää hänet jotenkin tyytyväisenä.

Muutoinkin hän vain tuntuu jotenkin lässähtäneeltä, lahonneelta, valittavalta, kiukuttelevalta. Hikoilee.

Ei ole kylläkään lihonut, vaan oikeastaan vähän laihtunut ja kiinteytynyt viime kuukausien aikana.

Onko nämä jotakin esivaihdevuosien merkkejä? Hän lähenee neljääkymmentä.

Joka tapauksessa, ei oikein enää tunnu hyvältä hänen kanssaan, usein jopa inhottaa.

Kerrotko vielä kuriositeettina, miltä oma habituksesi näyttää? Kiinnostaa myös ylä- ja alapääsi hajut? Onko ryppyjä, taikinanaamaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme