Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mammat nyt tunnelukkoja testaamaan

Vierailija
01.08.2008 |

testi on täällä: http://www.mentores.fi/testi.htm

uudessa reginassa oli juttua ja tosi hyvin piti paikkaansa kuvaukset...pakko mainostaa :)

m.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut lähinnä siksi että ton on laatineet psykiatrit/psykologit jotka näkee tunnelukkoja kaikkialla. ihmisten elämään ja sanosin erityisesti pienten lasten äitien elämään kuuluu tietty ahdistus siitä että menetänkö läheisen, riittääkö rahat... se nyt lisää noitten vastauksien negatiivisuutta. sen lisäksi ihan se, että muutenkin ihmisen elämään kuuluu huolia ja tohon tulee vastattua tietyllä tavalla koska nuo kysymykset on aika johdattelevia... esimerkiksi mä sain kauheesti tunnelukkoja ja joo osa on tottakin, olen kyllä VAIKEA LUONNE. silti jos tossa olisi kysytty esimerkiksi oletko onnellinen? kuinka onnellinen on parisuhteesi? oletko iloinen perheestäsi? niin olisin vastannut hymy naamalla, että oujes olen tosi onnellinen iloinen ja kivassa parisuhteessa!

Vierailija
22/26 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistuminen: vahva

Vaativuus: erittäin vahva

Vajavuus: keskivahva

Hylkääminen: keskivahva

Epäonnistuminen: keskivahva

Pitää erittäin hyvin paikkansa. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lukossa siis tämäkin mamma....

Vierailija
24/26 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kyllä keskeneräisyyteni.

Vierailija
25/26 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvuus: heikko

Oikeutus: heikko

Vierailija
26/26 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäonnistuminen erittäin vahva,ei yllätys..jasuojattomuus vahva ja muut keskivahvoja.tunnistin kyllä itseni,olen kumppaniani kohtaan ollut välillä todella inhottava.dominoiva ja sanonut vaikka mitä..erittäin sopimatonta käytöstä!!=( täytyy opetella näistä eroon plus siitä että olen kauhea kontrollifriikki! täydellinen vaimo siis..öhöm