mammat nyt tunnelukkoja testaamaan
testi on täällä: http://www.mentores.fi/testi.htm
uudessa reginassa oli juttua ja tosi hyvin piti paikkaansa kuvaukset...pakko mainostaa :)
m.
Kommentit (26)
Alistuminen: vahva
Vaativuus: erittäin vahva
Vajavuus: keskivahva
Hylkääminen: keskivahva
Epäonnistuminen: keskivahva
Pitää erittäin hyvin paikkansa. :(
Ihan lukossa siis tämäkin mamma....
Riippuvuus: heikko
Oikeutus: heikko
epäonnistuminen erittäin vahva,ei yllätys..jasuojattomuus vahva ja muut keskivahvoja.tunnistin kyllä itseni,olen kumppaniani kohtaan ollut välillä todella inhottava.dominoiva ja sanonut vaikka mitä..erittäin sopimatonta käytöstä!!=( täytyy opetella näistä eroon plus siitä että olen kauhea kontrollifriikki! täydellinen vaimo siis..öhöm
mut lähinnä siksi että ton on laatineet psykiatrit/psykologit jotka näkee tunnelukkoja kaikkialla. ihmisten elämään ja sanosin erityisesti pienten lasten äitien elämään kuuluu tietty ahdistus siitä että menetänkö läheisen, riittääkö rahat... se nyt lisää noitten vastauksien negatiivisuutta. sen lisäksi ihan se, että muutenkin ihmisen elämään kuuluu huolia ja tohon tulee vastattua tietyllä tavalla koska nuo kysymykset on aika johdattelevia... esimerkiksi mä sain kauheesti tunnelukkoja ja joo osa on tottakin, olen kyllä VAIKEA LUONNE. silti jos tossa olisi kysytty esimerkiksi oletko onnellinen? kuinka onnellinen on parisuhteesi? oletko iloinen perheestäsi? niin olisin vastannut hymy naamalla, että oujes olen tosi onnellinen iloinen ja kivassa parisuhteessa!