Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mammat nyt tunnelukkoja testaamaan

Vierailija
01.08.2008 |

testi on täällä: http://www.mentores.fi/testi.htm

uudessa reginassa oli juttua ja tosi hyvin piti paikkaansa kuvaukset...pakko mainostaa :)

m.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä nää tunnelukot on?

Vierailija
2/26 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vahvaa ja 2 keskivahvaa. Mutta onko ihmekään että esim. kaltoin kohtelu ja ulkopuolisuus ovat vahvoja. Olen entinen koulukiusattu, jonka isä mätti äitiä turpaan urakalla ja äiti kosti sen henkisesti lapsilleen. Minut on jätetty yksin kotiin jo alle kouluikäisestä lähtien, 9-vuotiaana vietin öitäkin yksin kotona. Vanhempia ei kiinnostanut tippaakan mitä tein ja missä, ja koulussa sain p***aa niskaani jatkuvasti. Joten joo, minulla on vähän tunnelukkoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perfektionistin on vaikea päästä tavoistaan eroon, vaikka olenkin asiaa työstänyt jo useamman vuoden ja tuon toisten miellyttäminenkin on tuttu juttu. Pitää varmaan hommata tuo kirja ja miettiä mitä pitäisi tehdä.

Minulla on mielestäni takana ihan onnellinen lapsuus (kaikesta huolimatta), mutta olen joutunut aikuistumaan ja ottamaan vastuuta kovin varhain.

Vierailija
4/26 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi ei tunnistanut tunnelukkoja. Tunnelukkosi voivat ilmetä myös tavalla joka ei tule testissä ilmi.

Olisipa mielenkiintoista tehdä vielä jotain testejä lisää, missä pääsis vähä syvemmälle asiaan.;)

PAkko lisätä vähän tähän omia taustoja.

Olen isosta perheestä (vanhemmilla 10 lasta), nuorimmasta päästä sisaruksistani. JA minulla on itsellä myös useampi lapsi.

Meillä tais olla lapsena kotona rutiinit ja turvallisuutta koin. Alkoholia ei vanhemmat käyttäneet ollenkaan. eläminen oli sellasta tavallisten arkiasioitten puuhaamista, kotona leikkimistä. En käynyt koskaan lapsena esim puuhamaan tapasissa paikoissa. Vaan vanhemmat veivät marjametsiin, retkille luontoon jne. Asuin koko lapsuuden ja teinivuodet samassa paikassa.

Koen että olen tasapainonen ihminen. Suht iloinen ja useimmiten onnellinen. Huonojakin päiviä tietysti on.

Vierailija
5/26 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iik! Mie on kai sit tosi vaativa - kauheeta, toi hylkääminen on uutta, mutta mustasukkaisuus tuttua :)

mitäs näille lukoille tehdään sitte???

Vierailija
6/26 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkääminen vahva

Lisäksi heikkoja oli ulkopuolisuus ja oikeutus.

Mitäs mä nyt teen kun toi suojattomuus - eli huolehdin ja murehdin kaikkea - ihan oikeesti ON aika vallitsevana.

" olet jatkuvasti enemmän tai vähemmän ahdistunut etkä voi nauttia arjesta"

NIIN TOTTA

Stressaan jo valmiiksi asioista, kuten rahasta (riittäkö rahat joskus 1-5 vuoden päästä, vaikka nyt hyvä tilanne - mutta jos teen lisää lapsia jne.)

tai siitä kuka musta huolehtii vanhana

tai siitä mitä teen työksi hoitovapaan jälkeen (kun en tykkää nyk. työstäni)

ja jos mies joskus jättää mut vaikka 10 v. päästä...

ja kaikkea muuta, ahdistus vaan lisääntynyt raskausaikana. :-(

Vierailija
7/26 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukekaa kirja Avaa tunnelukkosi, olen sitä opiskellut, siinä on hyvä keinoja...löytyy kansanvalistuseura.fi sivulta ja kirjastostakin mutta sitä saa jonottaa...

Vierailija
8/26 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
9/26 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaativuus erittäin vahva ja ulkopuolisuus vahva.

Muut heikkoja.

Ja kyllä kuvaa minua todella oiken. Kerrankin oli testi joka on ihan totta.

Vierailija
10/26 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaativa itseäsi kohtaan, vaikka luultavasti itse pidät vaativuuttasi ihan kohtuullisena. Sinusta tuntuu, että koko ajan on tehtävä jotain, saatava aikaan tai pidettävä asiat ja tavarat järjestyksessä. Saatat olla perfektionisti, työnarkomaani tai arvostat asemaa, valtaa, rikkautta, materiaa ja kauneutta. Et voi olla tyytyväinen itseesi jos et täytä vaatimuksiasi - siksi tuntuu ettei mikään koskaan riitä, aina on jotain tavoittelemisen arvoista.

Vierailija
11/26 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän tiedostankin kyllä, on aiheuttanut paniikkikohtausta ja ahdistuneisuutta ja juontaa juurensa koulukiusattuna olemisesta peruskouluajoilta. Terapian avulla yritän nyt päästä näistä irti...

Muut oli kaikki heikkoja.

Vierailija
12/26 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paikkansa tuntuivat pitävän, jos nyt yhtään itseäni tunnen. Ja sain vähän ajattelemisen aihetta lastenkasvatukseenkin, joten kiitos ap:lle linkistä!

Vierailija
13/26 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhian hyvä testi! Tulokset kuvasivat mua just eikä melkein!

Vierailija
14/26 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon mukaan mulla on keskivahvoja tunnelukkoja monta. Väitän, että olen itsenäisempi, itsevarmempi ja positiivisempi kuin tuo testin tulos sanoo.

Tunnen itseni hyvin ja olen itselleni, ja testissä, rehellinen. Minusta saattaa TUNTUA, etten saa tarpeeksi rakkautta, tai että minulta puuttuu kykyjä tai omianisuuksia. kuitenkaan nämä tunteet eivät määrittele minun luonnettani, persoonaani saati toimintaani.

Tai ehkä elän itsepetoksessa ja kiellän kaikki tunnelukot elämässäni...

Vierailija
15/26 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tunnelukot heikkoja, mutta kuvaukset yhä kauhean negatiivisia ja aivan vieraan oloisia. Nytkin vastasin rehellisesti, mutta ajattelin vähän eri näkökulmasta kysymyksiä, mietin vielä vähän tarkemmin, mihin kohtaan asteikolla olisi oikein. Ehkä vähän myös, mitä testissä ajettin takaa ;-)

Ihan on kuin ennustajalla kävisi, ympäripyöreitä patenttivastauksia.

Vierailija
16/26 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoana oli alistuminen, tunnelukon voimakkuus keskivahva

Ei siis mitään "vakavaa", pitäisi vaan antaa myös itselleen eikä aina toisille.

Vierailija
17/26 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sekin heikko

Vierailija
18/26 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuvuus, oikeutus ja alistuminen tunnelukkoina ja vahvuus heikko. Mitä tuokin nyt sit tarkoittaa, ei jummarra...

Vierailija
19/26 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suojattomuus, ulkopuolisuus, hylkääminen, epäonnistuminen ja tunnevaje.

ilmankos olenkin tälläinen vitun päihteisiin tukeutuva luuseri

Vierailija
20/26 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 erittäin vahvaa