Saako lestadiliasäidit....
Kommentit (26)
Tässä lyhyesti lessujen säännöt meikkaamisessa yms.:
Tukan saa kihartaa, mutta ei värjätä.
Sormuksia, kaulakoruja ja rannekoruja saa käyttää, mutta korviksia ei.
Meikkivoidetta, puuteria, peitepuikkoa, väritöntä kynsilakkaa, huulikiillettä ja kevyesti värillistä huulirasvaa saa käyttää, mutta esim. luomiväriä ei.
Taustalla on tietysti se, ettei Jumalan luomaa sovi muuttaa. Ymmärrättehän? Hiusten kihartaminen ei ole luomistyön muuttamista, mutta värjääminen on. Värillisen huulirasvan tarkoitus on suojata ja hoitaa huulia, ei suinkaan saada huulet näyttämään seksuaalisesti houkuttelevilta.
Ymmärrättekö? Se on vähän sama kuin se, että telkkaria voi katsoa netistä, mutta ei oikeasta telkkarista. Kattokaas tietokone on hyödyllinen kapine ja telkkari ei. Ja sitä paitsi telkku on saatanan sontaluukku ja jokainen ei-lesta joutuu helvetin tulimereen, tai "niin meille ainaski on opetettu". Kuten tuumasi telkkariohjelmassa "Ainoa oikea usko" perheen lapsonen.
Kaikki uskovaiset ovat mieleltään sairaita ja heidät pitäisi sulkea jonnekin autiolle saarelle keskenään tappelemaan säännöistä joita noudattamalla pääsee taivaan iloon harppua soittelemaan.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 19:53"]
Mitä jos ikääntymisen myötä tulee maksaläiskiä. Esim mulle tuli ylähuuleen, tosi karmean näköinen. Eikö niitä saa peittää? Tai joku iso punainen läiskä koko poskessa? Tai joku palovamma? Eikö niitäkään saa peittää?
[/quote]
Tuo ei varmaan ole ihmisen iankaikkisuuselämässä se ydinkysymys. Kannattaa ensin etsiä yhteys Jumalaan ja sen jälkeen sitten vasta miettiä, millaiseksi tuon ongelman kokee eli haluaako sit maksaläiskää jotenkin korjata ja miten vai haittaako se edes enää. Silloin, kun ihminen on Jumalan armon edessä, on kyse kuitenkin vähän isommista asioista.
Mutta televisiostahan tulee lähes pelkkää sontaa. Olen niin kiiitollinen, kun joskus on katottu paremmaksi, ettei sitä suositella vl:lle. Oikeasti, jos joku asia aivopesee, niin se! Iha törkeetä menoa välillä siellä... Pahuus on joka puolella ja vahvasti.
Se on mielipiteeni.
Mitä jos ikääntymisen myötä tulee maksaläiskiä. Esim mulle tuli ylähuuleen, tosi karmean näköinen. Eikö niitä saa peittää? Tai joku iso punainen läiskä koko poskessa? Tai joku palovamma? Eikö niitäkään saa peittää?