Minkä kanssa tuollaiset tortillasipsit kuuluu syödä?
Jostain eksyi talouteen pussi vain suolalla maustettuja tortillasipsejä. Tortillavuoan reseptin huomasin, mutta miten ne söisi kylminä?
Kommentit (22)
No suu auki ja siitä sisään kuten muutkin sipsit. Voi myös dipata guocamoleen, salsaan tai juustokastikkeeseen.
Vierailija kirjoitti:
No suu auki ja siitä sisään kuten muutkin sipsit. Voi myös dipata guocamoleen, salsaan tai juustokastikkeeseen.
Juu siis guacamolea meinasin.
Vierailija kirjoitti:
Juustokastikkeen ja tulisen tomaattichilikastikkeen kanssa. Namia 🔥
Voit dipata myös avokadodippiin.
Joo dippailet juustokastikkeeseen, salsaan tai guacamoleen, noita kaikkia saa valmiinakin kaupan hyllystä.
Joko sellaisenaan tai laitat juustoa päälle ja kuumennat mikrossa. Minä laitan sulatejuustocheddaria ja kermajuustoa (joo, ei varmaankaan kauhean terveellistä). Kärähtävät helposti, joten älä pidä liian kauan mikrossa.
Vierailija kirjoitti:
Joo dippailet juustokastikkeeseen, salsaan tai guacamoleen, noita kaikkia saa valmiinakin kaupan hyllystä.
Kaupan kuokamoolessa on jopa muutama % avocadoa.
Jollei muuta ole on herkullisia creme fraicheen dipattuina.
ripottele ensin päälle juustoraastetta.
OBS! käytä hiukan mikroa. Ei kauaa! Ne palaa tosi nopeasti, mutta vasta pieni lämpö tuo tortillasipsin maut esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan kuokamoolessa on jopa muutama % avocadoa.
Jep.
Teen aina itse koska valmisguacamolet on heikkoja maultaan. Jollei ole avocadoa niin guacamolemaustepussi creme fraichen sekaan niin jo sekin on parempaa kuin valmisguacamole.
Mutta valmista juustokastiketta saa tosi hyvää Lidlistä, se cheddardippi on niin hyvää että en viitsi tehdä itse.
Eikö teitä pienetä avokado? Minua pierettää niin, että perse laulaa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Tyttö- tai poikaystävän kanssa.
Tai naapurin Pertin.
Jonkun dipin kanssa.