Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pillifarkut yli 40-vuotiaalla?

Vierailija
17.09.2020 |

Mitä ajattelette, sopiiko?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ainoastaan pillifarkkuja tai kapeita suoria housuja.

N41, BMI 23

Vierailija
62/69 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se kellekään kuuluu mitä päällään pitää??!!

Ei se kuulukaan, mutta näkyy.

Läskeille pillifarkkukielto ehdottomasti. Ikä ei ratkaise vaan paino.

Eri mieltä oon. Kiva katsella kun nykyään pyöreämmätkin naiset pitää pillifarkkuja. Jos ei miellytä silmää miks on pakko katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on. Itse pitää päättää,  sopiiko ja viihtyykö. Jos haluat pillifarkut, aloita, vaikka pienemmällä budjetilla. On erilaisia värejä ja kankaita ja monenlaisia asuyhdistelmiä.

Vierailija
64/69 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempana miehenä olen käyttänyt pillifarkkuja jo jonkun aikaan. Normaalille mies vartalolle (70kg)  naisten pillivarkut istuvat todella hyvin.

Vierailija
65/69 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen, minkä ikäinen tahansa, saa pukeutua niin kuin haluaa. miten se on keltään pois jos "vanha" käyttää "nuorien" vaatteita? Elämässä on aika vähän ongelmia ja sisältöä jos tuollainen asia on relevantti.

Muistakaa tuo. Ei mitään rajaa sille mikä on sallittua missäkin iässä. Saa ja pitää säilyttää oma tyylinsä ja persoonansa,

Vierailija
66/69 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tunnustaa, etten ole mokomaa edes miettinyt. Minä olen yli 40v, ja käytän farkkuja pilleistä leveisiin + kaikkea siltä väliltä. Kunhan itse tykkään ja on mukavat päällä. Jos se on jollekin ongelma, niin voi voi (ja lämmin leipä) 😄

Vierailija
67/69 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmiset oikeasti niin itsetunnottomia ja kykenemättömiä luottamaan itseensä ja arvostamaan omia päätöksiään, kun kysellään jopa housujen pitoon mielipiteitä muilta.😳

Vierailija
68/69 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pillifarkkuja, vartalonmyötäisiä lyhyitä mekkoja, nahkatakkia, bändipaitoja, 9cm korkoja, oversize huppareita, reppua ja vaikka mitä. En usko ikärajoihin vaatteissa. Kunhan näyttää omasta mielestä kivalta peilistä katsottuna, niin antaa mennä vain. Olen kohta 40v. 

Vierailija
69/69 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden vanha ketju, mutta edelleen ajankohtainen :-)

Parempi pillifarkut kuin momjeansit.

t. 161cm/73kg/46v