Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pillifarkut yli 40-vuotiaalla?

Vierailija
17.09.2020 |

Mitä ajattelette, sopiiko?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tämä on just se tätivaate. Vielä siihen napakka tekonahkamoto-jakkunen ja ruuvikiharat.

Niin me katsotaan maailmaa eri silmin. Mun mielestä tätivaatteita on esim. korkeakauluksiset ja pitkähihaiset pikkukukalliset mekot ja pahimpana beige popliinitakki (nykyään sitä nimitetään trenssiksi).

Vierailija
42/69 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillifarkut on jo poissa muodista, ainakin pk-seudulla teinitytöt pitää löysempiä (varmaan muuallakin). Mutta totta kai minkä ikäinen vaan voi pukea päälleen mitä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on pillifarkuilla ja legginseillä?

Vierailija
44/69 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farkut ovat paksumpaa ja vähemmän joustavaa kangasta, niissä on taskut ja vetoketju- tai nappihalkio. Farkkujen vyötärökaitaleessa ei yleensä ole kuminauhaa.

Vierailija
45/69 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tämä on just se tätivaate. Vielä siihen napakka tekonahkamoto-jakkunen ja ruuvikiharat.

Niin, tädit on nuorentuneet...

Vierailija
46/69 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei muita olekaan, enkä ole hetkeäkään miettinyt onko se sopivaa vai ei jonkun muun mielestä. Olen 47-vuotias.

Sama homma ja sama ikä. Olen 176 cm ja 63 kg ja mielestäni sopivat minulle hyvin. Muilta en ole kysynyt. Kyllä tässä iässä pitää jo itse osata tietää, että mikä sopii omalle kropalla ja mikä ei.

Vierailija
47/69 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se kellekään kuuluu mitä päällään pitää??!!

Ei se kuulukaan, mutta näkyy.

Läskeille pillifarkkukielto ehdottomasti. Ikä ei ratkaise vaan paino.

Vierailija
48/69 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://wopita.com/tag/pillifarkut

Älkää klikatko tuota linkkiä!!!

Vierailija
49/69 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kangas. Farkut ovat ne sitten pillejä tai löysiä niin ollakseen farkut niiden pitäisi olla farkkukankaasta. Legginsit voivat olla villaa, pellavaa, puuvillaa, lycraa, sekoitettua ym. Niissä ei monesti ole vetoketjuja tai nappeja edessä. Eikä takataskuja tai etutaskuja.

Vierailija
50/69 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei muita olekaan, enkä ole hetkeäkään miettinyt onko se sopivaa vai ei jonkun muun mielestä. Olen 47-vuotias.

Sama homma ja sama ikä. Olen 176 cm ja 63 kg ja mielestäni sopivat minulle hyvin. Muilta en ole kysynyt. Kyllä tässä iässä pitää jo itse osata tietää, että mikä sopii omalle kropalla ja mikä ei.

Mä oon paljon nuorempi, 46 v. (vielä kuukauden verran), 178cm ja 68 kg. Käytän pillifarkkuja ja välillä hiukan löysempiä, mutta suoralahkeisia tätifarkkuja en suostuisi päälleni pukemaan. En myöskään näe tarvetta piilotella takapuoltani pitkillä paidoilla enkä käytä revittyjä farkkuja. En myöskään voisi kuvitellakaan lähteväni legginseissä mihinkään ihmisten ilmoille, urheilemaan voin lähteä, ja silloin käytän pitkää paitaa. Myös suurikuvioiset tätimekot on aivan ehdoton no no. Tiedostan kyllä, että pitäisi varmaan, tässä iässä, mutta kun en vaan osaa.

Vierailija
51/69 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olet 39 v 11 kk voit vielä käyttää pillifarkkuja mutta kun täytät 40 v niin kukkamekko ja sukkahousut päälle.

Nykyään kukkamekko on 20v naisen valinta, ja pillifarkut sen 45 veen...

Vierailija
52/69 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttävät kaikenikäisillä kauheilta.

Kyllä, jos on ylipainoa.

Jos vyötärö löytyy, ovat ok.

Kunnon päärynäpeppu tiukoissa farkuissa, nam!

Vierailija
53/69 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nää on aika pillit kun on nahassa kiinni. Parhaillaankin jalassa:)

mummo 60v

Vierailija
54/69 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kangas. Farkut ovat ne sitten pillejä tai löysiä niin ollakseen farkut niiden pitäisi olla farkkukankaasta. Legginsit voivat olla villaa, pellavaa, puuvillaa, lycraa, sekoitettua ym. Niissä ei monesti ole vetoketjuja tai nappeja edessä. Eikä takataskuja tai etutaskuja.

Kaupoissa on kuitenkin myynnissä legginsejä, joissa on taskuja ja vetoketjua. Samoin myynnissä on farkkuja, jotka ovat jotain muuta kangasta kuin farkkua 🤔

Vierailija
55/69 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasarina teini-ikä vietetty niin ne on mulle ne ainoot oikeet farkut

Tiukoissa farkuissa on aina menty, ja varmaan tulen aina menemään, oli tätilook tai :)

n49v

Vierailija
56/69 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillifarkut on jo poissa muodista, ainakin pk-seudulla teinitytöt pitää löysempiä (varmaan muuallakin). Mutta totta kai minkä ikäinen vaan voi pukea päälleen mitä vaan.

Eikö yli nelikymppistä pidettäisi nolona, jos pukeutuisi samoin kuin teinit.

Vierailija
57/69 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v ja pari kiloa ylipainoakin on. Farkuissa löytyy vaihtelua pilleistä väljiin, ja käytän just sellaisia kun sillä hetkellä sattuu huvittamaan. Jos jotakuta ei miellytä, niin katselkoon muualle.

Vierailija
58/69 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mielestäni vanhentunut look, ihan iästä riippumatta.

Vierailija
59/69 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen jo sitä lantiofarkkua takaisin. Nyt on perät niin leveät nuorilla ja vanhoilla, että voi olla sit  näky komea.

Vierailija
60/69 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään suurta mielipidettä ainoista oikeista farkuista. Se vaihtuu edelleen muodin mukaan. Tällä hetkellä tykkään korkeasta vyötäröstä ja leveistä lahkeista.

Toki lähtökohtaisesti yhdistän pillit itseäni noin kymmenen vuotta vanhempiin täteihin, mutta omistan myös niitä itsekin.

N43.