Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäisitkö parisuhteeseen jossa ei ole (tarpeeksi) romantiikkaa?

Vierailija
17.09.2020 |

Tuntuu kuin olisin pystyyn kuollut ja koko ajan haaveet muissa miehissä....

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jäänyt, koska asiat ovat kaikilta muilta osin hyvin. Kestämätön tilanne loppujen lopuksi, mutta en vain saa muutosta aikaan, koska pelkään. Sekä yksin jäämistä että ennen kaikkea toisen reaktiota (joka varmasti haluaa jatkaa yhdessä vaikka romantiikkaa ei ole).

Vierailija
2/46 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen toisena osapuolena voin järjestää sitä romantiikkaa lisää jos sitä ei ole mielestäni tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jäin. Seksiä kerran vuodessa, mutta haleja ja pusuja yllinkyllin ja kaikki muu toimii äärettömän hyvin. Saan tapettua seksinälkäni ihan omin keinoin.

Vierailija
4/46 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen toisena osapuolena voin järjestää sitä romantiikkaa lisää jos sitä ei ole mielestäni tarpeeksi.

Eiköhän tässä ole se olettamus että joko kummatkin tai toinen osapuoli ei (enää) tunne "romanttista vetoa" toiseen. Sitä ei välttämättä taiota mistään.

Vierailija
5/46 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän tehnyt jo.

Mutta kun ei koskaan saa samaa takaisin, lopputulos: en usko että mies rakastaa/välittää/ itsetunto nolla.

Olen puhunut ja itkenyt.

Saan takaisin vaan tyhjään tuijottelua.

Näännyn.

Vierailija
6/46 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jäin. Seksiä kerran vuodessa, mutta haleja ja pusuja yllinkyllin ja kaikki muu toimii äärettömän hyvin. Saan tapettua seksinälkäni ihan omin keinoin.

En puhu seksistä tai pusuista.

Romantiikasta.

Vierailija
7/46 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi edellistä oli ap.

Vierailija
8/46 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en perusta romantiikasta oikeastaan ollenkaan, se on useimmiten minusta vaivaannuttavaa. Joten tämmöinen vähäromanttinen suhde sopii minulle oikein hyvin. 

Vierailija
9/46 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En puhu seksistä tai pusuista.

Romantiikasta.

Voisitko tarkentaa, mitä tarkoitat romantiikalla?

Aika harva mies on romanttinen alkuvaiheen jälkeen. Stressi ja kiire myös työntää kaiken romantiikan taka-alalle. Tiedäthän, että sama ongelma tulee näkymään muissakin suhteissa.

Mielessäsi pyörii vain illuusio siitä, millaisia muut miehet ovat.

Vierailija
10/46 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miehet yrittää skipata romantiikan kokonaan, suoraan vaan asiaan. Ja ihmettelevät kun tulee pakit... ei, ei ne muutkaan miehet romantiikkaa tarjoa muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta.

11/46 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuollaiseen suhteeseen ei kannata jäädä.

Eikö parisuhteen idea ole juuri se, että näyttää toiselle, että tämä on korvaamaton ja tärkeä itselle. Kumpikin antaa ja saa sitä toiselta. Viestin siitä, et sinä olet se ykkönen.

Miksi edes olla sitten suhteessa?

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
12/46 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Mun mielestä tuollaiseen suhteeseen ei kannata jäädä.

Eikö parisuhteen idea ole juuri se, että näyttää toiselle, että tämä on korvaamaton ja tärkeä itselle. Kumpikin antaa ja saa sitä toiselta. Viestin siitä, et sinä olet se ykkönen.

Miksi edes olla sitten suhteessa?

Samaa mieltä, mutta minä en miellä tuota ”romantiikaksi”. Se on arvostusta.

Me katsomme telkkaria käsi kädessä. Ei sekään minusta romantiikkaa ole.

Vierailija
13/46 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi, mitä tässä tarkoitetaan romantiikalla.

Harvemmin suhteet kauhean romanttisina pysyvät pidemmän päälle. Minulle naisena riittää, että rakkaus ja seksuaalinen vetovoima säilyy. Tehdään mukavia asioita yhdessä. Ihan tavallista elämää.

Vierailija
14/46 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä romantiikkaa on se, että

- kun on aikaa jutella, kokee tulevansa ymmärretyksi, on samalla aaltopituudella

- kun sille samalle aaltopituudelle on mahdollista päästä, saa edes välillä innostettua toisen vaikka lempeään kiusoitteluun mukaan

- kun on yhdessä edes joskus sellaista hyvää huumoria ja turvallisuutta, on vapautta myös leikitellä tunteilla ja rooleilla

Arki on arkea, eikä tuollaista arjen keskellä kovinkaan usein tapahdu. Mutta EDES JOSKUS. Pakottaminen siihen ei auta, eikä sitä voi yksin ns. tehdä.

Vierailija
15/46 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi nainen niin pitäisin huolta että on romantiikkaa. Sukisin hiuksia, pussailisin niskaa, kaulaa, reisiä ja kämmeniä. Imisin jopa sormia

Vierailija
16/46 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin mielelläni, itse en vaan ymmärrä miten aikuinen ihminen voi tarvita niin paljon huomiota/kehuja/jne. Siksi erosin miehestänikin oli kolmas pikkulapsi kahden lisäksi. Huomion kerjuuta, silitä, pidä hyvänä, kehu... Todella raskasta. Johtuuko se huonosta itsetunnosta vai mistä, että kokoajan pitää olla joltain jotain vailla?

Vierailija
17/46 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä romantiikkaa on se, että

- kun on aikaa jutella, kokee tulevansa ymmärretyksi, on samalla aaltopituudella

- kun sille samalle aaltopituudelle on mahdollista päästä, saa edes välillä innostettua toisen vaikka lempeään kiusoitteluun mukaan

- kun on yhdessä edes joskus sellaista hyvää huumoria ja turvallisuutta, on vapautta myös leikitellä tunteilla ja rooleilla

Arki on arkea, eikä tuollaista arjen keskellä kovinkaan usein tapahdu. Mutta EDES JOSKUS. Pakottaminen siihen ei auta, eikä sitä voi yksin ns. tehdä.

Ei tuo ole romantiikkaa. Tuo on vuorovaikutusta. Jos huumori on erilaista, niin ei sitä perinteiset romanttiset eleet kynttiläillallisineen korvaa. Ei sellainen suhde kanna pidemmän päälle, jossa kommunikaatio ei toimi tai ei olla samalla aaltopituudella.

Vierailija
18/46 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele romantiikka ensin, niin on helpompi vastata.

Vierailija
19/46 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie kuvittelen, että mie olisin se romanttisempi osapuoli. :) Jos nainen ei olisi romanttinen, nii se ei ehkä haittaisi, jos hän tykkäisi romantiikasta. :o Vai voiko noin olla? :D Ootko sie AP yrittänyt itse tuoda romantiikkaa suhteeseen? Jos miul olisi tyttöystävä, nii jokaisen kuukauden ensimmäisenä päivänä hän saisi ruusun. En tiiä olisiko tuo romanttista, mut mie ainakin haluisin aloittaa uuden kuukauden ruusulla. :3 M25

Vierailija
20/46 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romantiikka tarkoittaa naisille = mies tarjoaa materiaa, sirkushuveja ja naisen nostamista ansiottomalle jalustalle. Ilman mitään vastakaikua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme