Jätä mut rauhaan sinä läski vaaleahiuksinen möhömaha.
Ei kuule mun asiat sulle,ok.
Kommentit (16)
En jätä! Ihmisten nimittely on suurin syy siihen, että tongin asioitasi vastaisuudessakin.
Onpas todella kauniisti sanottu. Itse taidat olla ilmeisen hyvännäköinen tikku, ainakin omasta mielestäsi...
En millään malta jättää rauhaan naista, joka ilmaisee itseään noin kauniisti ja tyylikkäästi. Janoan jalouttasi.
Jos sinä olet se lähinnä isosta perseestä ja Tampereen murretta honottavasta suusta koostuva entinen duunikaverini, niin iloitsisin, jos et roikkuisi näillä palstoilla, kun kerran vihaat eniten maailmassa lapsia. Täällä nimittäin keskustellaan aika paljon lapsista. Vai oliko lapsivihasi samanlainen valhe kuin oppiarvosi (sanoit olevasi maisteri, tarkistimme, ja olet ylioppilas)?
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 15:26"]
Jos sinä olet se lähinnä isosta perseestä ja Tampereen murretta honottavasta suusta koostuva entinen duunikaverini, niin iloitsisin, jos et roikkuisi näillä palstoilla, kun kerran vihaat eniten maailmassa lapsia. Täällä nimittäin keskustellaan aika paljon lapsista. Vai oliko lapsivihasi samanlainen valhe kuin oppiarvosi (sanoit olevasi maisteri, tarkistimme, ja olet ylioppilas)?
[/quote]
Oho, onko tälläisiäkin olemassa:O/
Tulinko mä vahingossa suomi24:lle???? Jutut alkaa mennä sille tasolle...
Hyvä, että on "läski möhömaha". Jos olisi laiha möhömaha, olisi varmasti kummallisen muotoinen. Siitä voisi ap saada lisää valittamisen aihetta.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 15:46"]
Hyvä, että on "läski möhömaha". Jos olisi laiha möhömaha, olisi varmasti kummallisen muotoinen. Siitä voisi ap saada lisää valittamisen aihetta.
[/quote]
No olis hyvä kun kerran aloitti keskustelun että vuodattaa nyt vähän enemmän jotta osataan auttaa tarvittaessa!
Sopii hyvin!