Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita, joita ei voisi vähempää kiinnostaa eläimet

Vierailija
11.11.2013 |

ja niiden oikeudet?

Siis kun on juttua hylätyistä koiran- ja kissanpennuista, villieläimistä jotka sotkeutuvat pakkausmateriaaliin, öljyyn kuolleita lintuja ja eläinlajeista jotka kuolevat sukupuuttoon esim. jääkarhut.

Olenko oikeasti ainoa, jota ei vois vähempää kiinnostaa jotkut espanjan kulkukoirat ja mielestäni rahaa voitaisiin syytää vaikka sinne lastensairaalaan eikä millekään saimaannorpille.

Myönnän, en pidä eläimistä. Sori.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäkissoista en pidä; noista ihmisaivojen kummallisista keksinnöistä.

Vierailija
2/81 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, ylipäätään koirien hyysäystä en voi ymmärtää. Nehän ovat luonnostaan villejä haaskaeläimiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiakyvyttömät psykopaatit...

Vierailija
4/81 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 19:52"]

Lahjoitan kuukausittain rahaa Romaniaan koiratarhalle ja minulla on sielä kummikoira. Itsellä on tällä hetkellä kolme kissaa ja koiran on hankinnassa.

Lapsuudenkodissani on ollut lehmiä, hevosia, vuohia, koiria, kissoja, marsuja, akvaario ja kani. Eläimet ovat yksi elämäni suurimmista voimavaroista ja ilonlähteistä. Lahjoitan mielellään rahaa eläimille ja luonnonsuojeluun.

Lastensairaalasta kiinnostuneet voivat aivan vapaasti laittaa rahansa sinne. Minulle eläimet ovat tärkeämpiä.

[/quote]

Ei jumalauta jotain rajaa :D saatiin koko perhe illan naurut tuosta kummikoirasta

Vierailija
5/81 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 19:32"]

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 19:13"]

Muakin ihmetyttää ne miljoonat ihmisvihaa potevat eläinfanit. Totuus on, että eläin on ihmistä alempi olio, aina.

Minusta niillä, jotka mieluummin lahjoittavat vaikkapa kulkukoirien säätiölle kuin lastensairaalalle, on arvot todella pahasti vinossa.

[/quote]

Minua ihmetyttää lasten hyysääjät. Totuus on, että lapsi on luomakunnan alin ja turhin olento, aina.

Niillä, jotka hyysäävät lapsia tässä liikakansoitetussa maailmassa, on arvot todella pahasti vinossa. Mitään lastensairaala ei tarvita. Piste. Maailma ei menetä mitään, jos sairaat lapset kuolevat. Lasten kuolema on aina positiivinen asia. Yrittäkää lasten hyysääjät tajuta se.

[/quote]

Oletko itse siis eläin vai kenties syntynyt aikuisena? Palstallamme on The Original Koeputkiaikuinen :D Kyllä vauvat ovat oikeasti maailman pehmeimpiä ja söpöimpiä olentoja(pl. rumat vauvat, jotka tosin ovat yhtä arvokkaita)

Vierailija
6/81 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 11:49"]Itselläni on taas toisinpäin. En pidä ihmisistä ollenkaan. Ei sen vittumaisempaa eläintä löydy tältä planeetalta. Pidän kyllä muista eläimistä, mutta ihmiset ovat tylsiä, ilkeitä ja aika tyhmiä. Tietysti on niitä ihmisyksilöitä, joista pidän mutta en oikein välitä lasten kärsimyksestä tai muustakaan ihmisiin liittyvistä katastrofeista. Ihmisiä on tällä pallolla muutenkin aivan liikaa ja on ainoa eläin, joka kuormittaa tätä planeettaa aivan helvetisti liikaa. Ärsyttää muutenkin se erottelu että "ihmiset ja eläimet". Jumalauta, ihminen on eläin. Ihminen kuuluu animaliaan ihan samalla tavalla kuin karhu tai norppa.

[/quote]

Ihan kuin olisin itse tuon kirjoittanut, niin samaa mieltä.

Vierailija
7/81 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kyllä eläimistä, tai pidän ja pidän... ihan ok. Mutta ok vain eläimet luonnossa lajityypillisissä olosuhteissa! Minusta on hienoa että hirviä, karhuja, susia, kettuja yms on metsissä. Hienoa on esim nähdä hirvi.

En taas ymmärrä lainkaan miksi eläimiä tuodaan ihmisasuntoihin, kissoja kämpät täyteen ja tai koiria! ei helvettim eihän ne pääse liikkumaan eikä tekemään mitään lajille ominaista. Puhumattakaan nyt mistään matelijoista tai undulaateista...

Vierailija
8/81 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan kuukausittain rahaa Romaniaan koiratarhalle ja minulla on sielä kummikoira. Itsellä on tällä hetkellä kolme kissaa ja koiran on hankinnassa.

Lapsuudenkodissani on ollut lehmiä, hevosia, vuohia, koiria, kissoja, marsuja, akvaario ja kani. Eläimet ovat yksi elämäni suurimmista voimavaroista ja ilonlähteistä. Lahjoitan mielellään rahaa eläimille ja luonnonsuojeluun.

Lastensairaalasta kiinnostuneet voivat aivan vapaasti laittaa rahansa sinne. Minulle eläimet ovat tärkeämpiä.

[/quote]

Romaniassa mustalaiset nauraa partaansa kun ääliöt lähettelee rahaa "koirille" . Montakohan lanttia menee näiden rakkien hyväksi... :D

Vierailija
9/81 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 19:08"]

[/quote]

Romaniassa mustalaiset nauraa partaansa kun ääliöt lähettelee rahaa "koirille" . Montakohan lanttia menee näiden rakkien hyväksi... :D

[/quote]

En kai minä nyt niin idiootti ole, että laittaisin rahani ulkomaille ottamatta selvää, että ne menevät 100% varmasti perille! :DD Siskoni on käynyt lahjoituskohteessa useamman kerran ja raha menee juuri sinne minne pitääkin. "Koirakummius" on vain lempinimi sille, että lahjoitan 15 euroa kuukausittain tarhalle kattamaan ruoka- ja lääkekustannuksia. Jos joku saa tästä hyvän naurunaiheen itselleen, niin siitä vaan. Ei kiinnosta älykääpiöiden mielipiteet.

t. 63

Vierailija
10/81 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Omat lajitoverini ovat lähimpänä sydäntäni. Niin se on muillakin eläinlajeilla.

Vierailija
11/81 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän eläimistä paljon. Siksi en ymmärrä. että niitä otetaan kummallisiin olosuhteisiin. Eli kaupunkioloihin. Ulkoilua muutaman kerran päivässä eikä mitään lajityypillistä toinintaa. Moni eläimenomistaja on vain itsekäs. 

Vierailija
12/81 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti pidän tällaisia ihmisiä kylminä, itsekeskeisinä ja epäempaattisina enkä usko, että he välittävät muista ihmisistäkään. Ovat tietyllä tavalla hyvin kapeakatsoisia, yksinkertaisia omaa napaa tuijottavia.

Vierailija
13/81 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, pidän ihmisistä ja haluan erityisesti lasten elämään parannuksia ja empatiaa riittää heille enemmän kuin koirille/kaneille/liito-oraville. Minua ihmetyttää ihmiset jotka eivät tunne empatiaa pieniä lapsia kohtaan, mutta säälittelevät häiriintyneitä katurakkeja.

Vierailija
14/81 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No munkin prioriteeteissa on olemassa tärkeämpiäkin asioita kuin eläinten oikeudet. Silti toki ajattelen niinkin, että jos ihminen on siinä asemassa kuin on, niin voi silloin toimia vastuullisesti ja kohdella eläimiäkin hyvin. Mutta siis musta länsimaisella ihmisellä on mahdollisuus hoitaa moni asia hyvin, mikä ei nyt tapahdu.

Mitä taas noihin espanjalaisiin katukoiriin tulee niin en itse ymmärrä ihmisten motiiveja niiden suhteen, kaipa jälleen joku viaton, söpö, hoivavaiston herättävä koira tuntuu tärkeämmältä kohteelta kuin monet jälleen kerran Suomessa lähempänä olevat huonolla tolalla olevat asiat. Ja kuitenkin tuo espanjalaisten katukoirien kohtalo on täysin ihmisen toiminnan tulosta. Jonkun siis pitäisi aina pelastaa söpö koira, vaikka ongelma on varmasti tuollakin ihmisten asenteissa ja toiminnassa, kuinka koirat voivat helposti lisääntyä tuolla tai niitä hylätään.

Vierailija
15/81 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän eläimistä pitämätöntä ihmistä kylmänä enkä usko, että hän voi pitää ihmisistäkään. Ihmisestä puuttuu joku empatiageeni jos esim. eläinten poikaset eivät herätä ihastusta.

Vierailija
16/81 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ihmisistä erittäin paljon, mutta en pidä eläimistä. Enkä usko, että minulta puuttuu mitään empatiageeniä. Joku kynsikäs karvainen kissanpoikanen ei vaan ole jotain sellaista mikä herättäisi minkäänlaisia "awwwww"-tunteita, toisin kuin esim. vastasyntynyt vauva. 

En vaan voi ymmärtää, miksi kukaan lahjoittaa rahansa ennemmin johonkin eläintenpelastustoimintaa kuin auttaakseen hädänalaisia lapsia. Se vasta onkin empatiageenin puutetta! Puhumattakaan näistä "eläinrakkaista" perheistä, joissa eletään eläimien eikä lasten ehdoilla. 

Eläimiä tulee toki kohdalla hyvin ja oikein, mutta kyllä se nyt on vaan niin, että ensin on pelastettava ihmiset ja varsinkin lapset! 

Vierailija
17/81 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on taas toisinpäin. En pidä ihmisistä ollenkaan. Ei sen vittumaisempaa eläintä löydy tältä planeetalta. Pidän kyllä muista eläimistä, mutta ihmiset ovat tylsiä, ilkeitä ja aika tyhmiä. Tietysti on niitä ihmisyksilöitä, joista pidän mutta en oikein välitä lasten kärsimyksestä tai muustakaan ihmisiin liittyvistä katastrofeista. Ihmisiä on tällä pallolla muutenkin aivan liikaa ja on ainoa eläin, joka kuormittaa tätä planeettaa aivan helvetisti liikaa. Ärsyttää muutenkin se erottelu että "ihmiset ja eläimet". Jumalauta, ihminen on eläin. Ihminen kuuluu animaliaan ihan samalla tavalla kuin karhu tai norppa.

Vierailija
18/81 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 11:47"]

Pidän ihmisistä erittäin paljon, mutta en pidä eläimistä. Enkä usko, että minulta puuttuu mitään empatiageeniä. Joku kynsikäs karvainen kissanpoikanen ei vaan ole jotain sellaista mikä herättäisi minkäänlaisia "awwwww"-tunteita, toisin kuin esim. vastasyntynyt vauva. 

En vaan voi ymmärtää, miksi kukaan lahjoittaa rahansa ennemmin johonkin eläintenpelastustoimintaa kuin auttaakseen hädänalaisia lapsia. Se vasta onkin empatiageenin puutetta! Puhumattakaan näistä "eläinrakkaista" perheistä, joissa eletään eläimien eikä lasten ehdoilla. 

Eläimiä tulee toki kohdalla hyvin ja oikein, mutta kyllä se nyt on vaan niin, että ensin on pelastettava ihmiset ja varsinkin lapset! 

[/quote]

Miksi eläimistä ja lapsista huolehtiminen sulkevat toisensa pois?

Vierailija
19/81 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän eläimistä niin paljon, että jätänkin joskus kaikki varani eläinsuojeluun. Ja mä en pidä ihmisistä, jotka eivät pidä eläimistä.

Vierailija
20/81 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että kommentoin, mutta en vaan voi ymmärtää miten kissat tai koirat eivät herätä mitään joissakin, varsinkin vastasyntyneet.

Ymmärrän pahat allergiat yms. ja olen ehdottomasti kahden lapsen äitinä ja lasten parissa vapaaehtoistyötä tekevänä sitä mieltä, että tottakai lahjoitukset ensin esim. lastensairaaloille ja lapset ensin tottakai.

Mutta kun minusta tämä ei ole mikään eläimet vs. lapset asia ollenkaan. Minulla on kissa, koira, marsuja ja lisäksi ratsastusta ja hevosenhoitoa harrastan vapaa-ajalla. Minulla on kaksi lasta, joita olen saanut hoivata myös elämässä.

En jaksa alkaa kasvissyöjäksi tai hössöttää luonnon saastumisesta, mutta kyllä koiranpennut esimerkiksi herättää välittömästi hoivavietin. En vaan voi kuvitella, ettei herättäisi.