Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita, joita ei voisi vähempää kiinnostaa eläimet

Vierailija
11.11.2013 |

ja niiden oikeudet?

Siis kun on juttua hylätyistä koiran- ja kissanpennuista, villieläimistä jotka sotkeutuvat pakkausmateriaaliin, öljyyn kuolleita lintuja ja eläinlajeista jotka kuolevat sukupuuttoon esim. jääkarhut.

Olenko oikeasti ainoa, jota ei vois vähempää kiinnostaa jotkut espanjan kulkukoirat ja mielestäni rahaa voitaisiin syytää vaikka sinne lastensairaalaan eikä millekään saimaannorpille.

Myönnän, en pidä eläimistä. Sori.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 19:13"]Muakin ihmetyttää ne miljoonat ihmisvihaa potevat eläinfanit. Totuus on, että eläin on ihmistä alempi olio, aina.

Minusta niillä, jotka mieluummin lahjoittavat vaikkapa kulkukoirien säätiölle kuin lastensairaalalle, on arvot todella pahasti vinossa.

[/quote]

Ihminen ei koskaan voi olla eläinten yläpuolella koska:

a. Me emme kukaan hengittäisi ilman kasveja ja hyönteisiä.

b. Ihminen on niin tyhmä ,että tuhoaa päivittäin tietoisesti oma olemassa olonsa edellytyksiä.

c. Me olemme riippuvaisia kaikesta muusta mitä maan päällä elää mutta mikään ei ole riippuvaista meidän olemassa omistamme.

Ihminen on yksinkertaisesti typerin ja heikoin laji jota maa päällään kantaa ja juuri sinunlaisesi idiootit jotka kieltäytyvät näkemästä totuutta kaikessa sairaassa itsekeskeisyydessään, aiheuttavat luonnolle sellaista pysyvää tuhoa ,että lajimme ei täällä enää kauan selviä. Ihmisen pitäisi nöyrtyä ja alkaa korjaamaan tekemäänsä tuhoa mutta valitettavasti osa on vain yksinkertaisesti liian typeriä.

Vierailija
42/81 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mietin, että mitä ihmiset sitten ovat jos eivät eläimiä? Sieniä? Kasveja? Ei. Me olemme koko maapallon muiden eläinten kanssa samassa liitoksistaan natisevassa, meidän tuottamaamme paskaa täynnä olevassa veneessä ohjaamassa sitä suoraan karille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 19:13"]Muakin ihmetyttää ne miljoonat ihmisvihaa potevat eläinfanit. Totuus on, että eläin on ihmistä alempi olio, aina.

Minusta niillä, jotka mieluummin lahjoittavat vaikkapa kulkukoirien säätiölle kuin lastensairaalalle, on arvot todella pahasti vinossa.

[/quote]

Ihminen ei koskaan voi olla eläinten yläpuolella koska:

a. Me emme kukaan hengittäisi ilman kasveja ja hyönteisiä.

b. Ihminen on niin tyhmä ,että tuhoaa päivittäin tietoisesti oma olemassa olonsa edellytyksiä.

c. Me olemme riippuvaisia kaikesta muusta mitä maan päällä elää mutta mikään ei ole riippuvaista meidän olemassa omistamme.

Ihminen on yksinkertaisesti typerin ja heikoin laji jota maa päällään kantaa ja juuri sinunlaisesi idiootit jotka kieltäytyvät näkemästä totuutta kaikessa sairaassa itsekeskeisyydessään, aiheuttavat luonnolle sellaista pysyvää tuhoa ,että lajimme ei täällä enää kauan selviä. Ihmisen pitäisi nöyrtyä ja alkaa korjaamaan tekemäänsä tuhoa mutta valitettavasti osa on vain yksinkertaisesti liian typeriä.

[/quote]

Helvatin autocorrect! Anteeksi tahattomat kirjoitusvirheet!

Vierailija
44/81 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestä ihmiset vois keskittyä ennemmin niiden uhanalaisten lajien hyysäykseen, kuin joidenki rampojen/ mielenvikasten katukissojen ja koirien hoitokotien ylläpitoon.

Piikille vain ne kulkuelukat, mitä kukaan ei kuukauden kuluessa nouda ja kielto sille, että ulkomailta tuoduille tunnuksettomille rakeille ja kateille.

Vierailija
45/81 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan kissoja, vaikka olen ammatiltani eläinlääkäri. Tätä inhoani en tietenkään kenellekään kerro tai anna työssäni mihinkään vaikuttaa, mutta näin vaan on. En myöskään ymmärrä koirahössötystä, vaikka koirista kissoja enemmän pidänkin.

Vierailija
46/81 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 14:48"]

Yleensä nämä "vihaan eläimiä ja lapset ensin" -tyypit ovat niitä, jotka jaksavat joka välissä ihastella jokaista vauvankuvaa ja vastantulevaa lapsosta. Ja juuri nämä ovat niitä, jotka linkkaavat Facebookissa kaiken maailman "lastensairaala, pienet syöpäpotilaat tai stop koulukiusaaminen" -keräyksiin. Tosipaikan tullen enpatia ja sympatia riittää juuri oman navan ympärille. Ei ne puheet vaan teot! 

[/quote]

Ja mistä viisautesi pulppuaa, oi mahtava ajatusten Vantaanjoki!

Vierailija
47/81 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisauteni pulppuaa ihan tosielämästä, valitettavasti..omin silmin kuultu ja nähty.

Vierailija
48/81 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 15:07"]

Viisauteni pulppuaa ihan tosielämästä, valitettavasti..omin silmin kuultu ja nähty.

[/quote]

Anekdoottinen aineisto. Ei kelpaa. Seuraava!

Vierailija
49/81 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nämä eläintenvihaaja-ihmiset myös niitä samoja, joita ei kiinnosta myöskään kestävä kehitys, luonnon kantokyky, saastuminen, vesistöjen rehevöityminen ja muu ihmisen syytämä paska? Jotka ajattelevat vaan minä-minä-minun oma napa? Ostavat ja kerskakuluttavat, eivät säästä sähköä tai vettä ja heittävät kaatopaikoille käyttökelpoista tavaraa. Onkohan näin? Aina uusi kännykkä, uudet farkut, uusia koruja, muotikasseja ja glitteriä ja glamouria.

Vierailija
50/81 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset nyt ovat mitä ovat, todella luotettavia eivät ole kuin ani harvat. Toisin sanoen en luota kehenkään ihmiseen tänä päivänä. Eläimet edustavat tässä epävarmassa maailmassa jatkuvuutta ja pysyvyyttä ja niille kun paljastat syvimmät tuntosi, niin ne eivät takuulla kerro asioita eteenpäin, kieroile seläntakana jne.

Vierailija
51/81 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 15:12"]

Onkohan nämä eläintenvihaaja-ihmiset myös niitä samoja, joita ei kiinnosta myöskään kestävä kehitys, luonnon kantokyky, saastuminen, vesistöjen rehevöityminen ja muu ihmisen syytämä paska? Jotka ajattelevat vaan minä-minä-minun oma napa? Ostavat ja kerskakuluttavat, eivät säästä sähköä tai vettä ja heittävät kaatopaikoille käyttökelpoista tavaraa. Onkohan näin? Aina uusi kännykkä, uudet farkut, uusia koruja, muotikasseja ja glitteriä ja glamouria.

[/quote]

Hahaha :-) Viikon naurut. Tulikin koko kliseekimppu samalla kertaa.

"minä-minä-minun napa" Pussy Powwa, Sista!

Vierailija
52/81 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 15:12"]

[/quote]

Päinvastoin, mehän ymmärrämme että eläimen tulee elää omaa elämäänsä eikä olla disneysatuinen versio eläimestä ja osaamme ajatella rationaalisesti luonnontilaa emmekä vain ihastele niin söpöjä kuutteja ja koiranpentuja vaan kannamme huolta myös ällöjen ötököiden tilanteesta. Lisäksi olemme erityisen kiinnostuneita siitä millaisen maailman jätämme jälkipolville, niille lapsille joita rakastamme.

Vierailija
53/81 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mulla ihan sama juttu eli en vihaa mitenkään eläimiä mutta ne eivät kiinnosta minua pätkääkään ja kerrottakoon että pidän esin suunnattomasti lapsista ja rakastan äärettömän paljon omiani. Ihminen on ihminen ja eläin on eläin.

Vierailija
54/81 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en välitä erityisen paljon eläimistä kun taas pidän paljon lapsista enkä näe tässä mitään ihmeellistä. Miten joku edes voisi verrata eläintä ja esim ihmislasta keskenään?

tietenkin olen sitä mieltä että mitään elävää olentoa ei saa kohdella julmasti mutta en vuodata kyyneleitä jos näen esim auton alle jääneen kissan tiellä. Itselleni en ole koskaan kaivannut minkään näköistä lemmikkia enkä todellakaan sen takia koe olevani tunnevammainen :D

onhan niitä sekopäitä jotka tuntuvat inhoavan lapsia mutta nostavat korokkeelle koirat jne...se on sairasta!

Vierailija
55/81 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 14:27"]

8, minusta ne sairaat kakarat voi hoitaa vaikka missä, en pitä kakaroista, en vauvoina enkä isompinakaan. Eläimiä rakastan.

[/quote]

Tässä hyvä esimerkki pipipäisesti ihmisestä!

Vierailija
56/81 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 11:10"]

Sama, pidän ihmisistä ja haluan erityisesti lasten elämään parannuksia ja empatiaa riittää heille enemmän kuin koirille/kaneille/liito-oraville. Minua ihmetyttää ihmiset jotka eivät tunne empatiaa pieniä lapsia kohtaan, mutta säälittelevät häiriintyneitä katurakkeja.

[/quote]

Tähän on helppo yhtyä!

Vierailija
57/81 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimistä on paljon helpompi pitää kuin ihmisistä. Joten en ihan usko, että eläimistä pitämättömät ihmiset ovat ihmisrakkaitakaan.

Vierailija
58/81 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistä ja eläintä ei voi rinnastaa. Minä en mitenkään inhoa eläimiä (paitsi jos tulevat kuolaamaan päälleni) mutta en juurikaan mieti eläimia ja jos pitää valita että annanko viimeiset roponi lasten syöpäsairaalalle vai eläimille niin eipä tarvi kahta kertaa miettiä.

Lapsista esim pidän yleensä todella paljon, useimmista aikuisistakin. Eläimet ei mua kiinnosta mutta en niitä vihaakaan.

Vierailija
59/81 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 16:03"]

Eläimistä on paljon helpompi pitää kuin ihmisistä. Joten en ihan usko, että eläimistä pitämättömät ihmiset ovat ihmisrakkaitakaan.

[/quote]

Miksi rinnastat ihmisen ja eläimen? Kaksi aivan eri asiaa kuitenkin. Kummallista miten palstalla on ihan hyväksyttyä sanoa ettei esim välitä lapsista mutta heti kun joku sanoo ettei välitä eläimistä niin haukutaan sosiopaatiksi ja vaikka miksi. Näitä kirjoituksia kun lukee niin aina tulee mieleen miten lapsivihamielisyys on ihan ok mutta eläimiä täytyy rakastaa!

Vierailija
60/81 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän yleensä ihmisistä, erityisesti lapsista mutta yleensä en pidä eläimistä. ei se tarkoita että vihaan niitä tai että mielestäni olisi ok kohdella eläintä kaltoin. Silti aina esim lasten ja ihmisten hyvinvointi menee eläinten edelle jos on pakko laittaa järjestykseen.