Mun pitäisi mennä töihin kövellen, saanko siis rikkoa ulkona liikkumis kieltoa?
Siis se kielto on tuon pirun myrskyn takia. Kaikille on annettu kehotus pysyä sisällä ja välttää ulos menemistä. Kuitenkaan töitä ei ole siitä huolimatta peruttu vaikka en että meillä kaupassa käy tänään ketään asiakasta kun on tuo kielto. Mutta tää myräkkä on kyllä yksi piru ja ilkee tikku parassa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisi syytä viranomaisten suosituksia noudattaa. Ihan meidän kaikkien.
Suositukset on suosituksia ja kehotukset kehotukisia. Ei ne mitään virallisia määräyksiä edes ole. Kukaan ei niitä pakota noudattamaan eikä kukaan sitä noudattamista valvo. Esimerkiksi tämä turhanpäiväinen maskihöpötys. En aio itse käyttää maskia ennen kuin Sannan Marin tulee omin käsin sen naamalleni pistämään ja ojentaa käteeni kirjallisen määräyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisi syytä viranomaisten suosituksia noudattaa. Ihan meidän kaikkien.
Suositukset on suosituksia ja kehotukset kehotukisia. Ei ne mitään virallisia määräyksiä edes ole. Kukaan ei niitä pakota noudattamaan eikä kukaan sitä noudattamista valvo. Esimerkiksi tämä turhanpäiväinen maskihöpötys. En aio itse käyttää maskia ennen kuin Sannan Marin tulee omin käsin sen naamalleni pistämään ja ojentaa käteeni kirjallisen määräyksen.
Viranomaisten suositukset ovat tehty juuri niitä varten joiden oma äly ei riitä, kuten sinulla.
Ulkon liikkumis kielto ???.
Eikö tuo kirjoitusasu tökkää yhtään ap:llä silmään?
Kielto ja kehotus ovat kaksi eri asiaa. Eli turhaa ulkona liikkumista on hyvä välttää oman turvallisuuden vuoksi, mutta esim työmatkat ja työntekeminen ei lukeudu näihin.
Tässä alueet missä ulkona liikkumista tulee nyt Suomessa Ailan vuoksi välttää: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006637096.html