Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aavistavatko eläimet myrskyn? Meillä päin ei vielä myrskyä, ja silti kissani eivät mene ulos, vaikka yleensä eivät suostu sisällä olemaan!?!

Vierailija
17.09.2020 |

Kissat kyllä yrittävät mennä ulos, mutta kääntyvät ovella takaisin sisään. Aika jännä juttu! Itse ajattelin, että älkää nyt menkö ulos, mutta yleensä minä ja kissat olemme eri mieltä. Nyt kumpikin tulee sieltä toistuvasti pois tai ei edes mene kynnyksen yli. Aika jännä. Aavistavatkohan ne, että on oikeasti tulossa myräkkä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä

Vierailija
2/11 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat tajuaa, ettei ne kuulu yksikseen ulos juoksentelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan pompottavat palvelijaansa.

Vierailija
4/11 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli eilen keskustelu siitä miten eläimet pärjää myrskyssä. Poistettiin tietysti. Saapa nähdä kauanko tämä saa täällä olla.

Vierailija
5/11 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nyt kissaakin tuuli vitutt@@

Vierailija
6/11 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistivat varmaan ilmanpaineen muutoksen.

Vierailija
7/11 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat inhoo sadetta!

Vierailija
8/11 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa vähät välittää, ulkoilee kaatosateessakin. Ainoastaan kovalla pakkasella ei mene.

Vierailija
9/11 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat tajuaa, ettei ne kuulu yksikseen ulos juoksentelemaan.

Niinpä. Mutta vastuuton omistaja haluaa päästä helpolla. Mitäpä siitä jos joku ampuu kissan, kiduttaa sitä jne - uudenhan saa aina ilmaiseksi jostain.

Sylettää moinen välinpitämättömyys. Vähin, mutä voi tehdä, on mennä sen kissan kanssa itse ulos.

Vierailija
10/11 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen ihan kaupunkilainen, ole oppinut serkkujen luona maalaiskartanoissa että kotieläimet kyllä aina tietävät ennen ennen meitä milloim tulee ukonila tai muu myrsky. Eläimet kokoontuvat turvaan laumaan katoksen alle. Paljaan taivaan alla menään jonnekin puitten alle suojaisaan paikkaan. Siitä näkee heti että kohta tulee rajuilma. Esim. hevoset, lehmät, lampaat, possut ja kanat.

Vierailija
11/11 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytiin (Helsingissä) aikaisiin aamulla kissojen kanssa aamulenkillä. Selvästi huomasi, että aistivat jo jotain. Vähän ensin miettivät, lähtevätkö pihasta ollenkaan, mutta sitten vetivät ihan vakio aamulenkkinsä, mutta nopeutetulla vauhdilla. Normaalin noin 45 minuutin haahuilun sijaan nyt paineltiin 20 minuutissa homma pakettiin ja hirveällä loppukirillä sisään. Myös elekielestä huomasi, että aistivat selvästi tulossa olevan myrskyn - koko ajan oltiin vähän niinkuin varuillaan, että jos jotain tulee. Eli kyllä noilla lemmikeilläkin on ne vaistot tallella, joita luonnon eläimet selviytymiseensä tarvitsevat.