Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peniskuvia lähettelevät miehet

Voi härrekuud
16.09.2020 |

Tutkimuksen mukaan peniskuvia naisille lähettelevät miehet kuvittelevat ensisijaisesti kiihottavansa seksuaalisesti vastakkaista sukupuolta näillä kuvillaan. Kuinka oikeasti joku mies voi olla niin yksinkertainen, että kuvittelee saavansa naiselta parhaiten pesää lähettämällä tälle kuvan jostain rumasta kyrvästään 😂

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sun email, haluun lähettää sulle peniskuvan

Vierailija
2/8 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biseksuaali- ja homoseksuaalimiehet tutkitusti niistä eniten kiihottuu joten kannattaa valita kohde tarkoin. Naisista ne ei kiihota juuri ketään mutta kaikkein vähiten nuoria naisia.

Toisen tutkimuksen mukaan taas peniskuvia pyytämättä lähettävillä miehillä on narsistisia luonteenpiirteitä, sekä he ovat vihamielisen seksistisiä.

Yllättyneet voivat nyt alapeukuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla vastaavasti on halu esitellä rintojaan jopa julkisesti vain vähän verhottuna. Eivät tajua, että se saa vaikuttamaan heidät hieman vähä-älyisiltä.

Vierailija
4/8 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää peniskuvista! Eivät he niitä muutoin säilyttäisi ja näyttäisi kavereilleen.

Vierailija
5/8 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä joka on joskus lähetellyt peniskuvia kommentoi. Osa naisista on pyytänyt niitä netissä, toki paljon eroottista virittelyä ollut viesteillä sitä ennen. Ovat laittaneet itse kaikenlaisia kuvia ensin itsestään. Kaikki eivät tykkää, mutta toiset pitävät niistä jos haluavat naida ja ovat kiihottuneessa mielentilassa. En laita koskaan sellaisia, jos nainen ei itse halua niitä.

Vierailija
6/8 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä joka on joskus lähetellyt peniskuvia kommentoi. Osa naisista on pyytänyt niitä netissä, toki paljon eroottista virittelyä ollut viesteillä sitä ennen. Ovat laittaneet itse kaikenlaisia kuvia ensin itsestään. Kaikki eivät tykkää, mutta toiset pitävät niistä jos haluavat naida ja ovat kiihottuneessa mielentilassa. En laita koskaan sellaisia, jos nainen ei itse halua niitä.

Nainen tässä : en juurikaan uskalla lähettää kuvaa omasta värkistäni, joskus harvoin.

Etsin miehelleni kivoja kuvia netistä, niin naisia, pareja kuin elimiäkin. Laitan niitä hänelle kännykällä.

Kullinkuvia on kiva katsoa, kunhan sen saa tehdä itse ja omasta aloitteesta.

Vierailija
7/8 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen tässä : en juurikaan uskalla lähettää kuvaa omasta värkistäni, joskus harvoin.

Etsin miehelleni kivoja kuvia netistä, niin naisia, pareja kuin elimiäkin. Laitan niitä hänelle kännykällä.

Kullinkuvia on kiva katsoa, kunhan sen saa tehdä itse ja omasta aloitteesta.

Kiva kuulla :) Tosiaankin nuo kuvajutskat täytyy olla molenpien halu, eikä niin, että mies vaan laittelee jotain fantsujaan.

Vierailija
8/8 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa joskus laitellaan kuvia, mutta en ole millekkään random tyypille ikinä laitellut. Ja vaimon kuvat nyt on hieman sensuellimpia, kun omat. Tämmösellä kuvalla olen myös vaimon systerille tehnyt kylläkin selväksi, mitä mun pöksyistä löytyy. Joskus whatsapin kautta laitoin hyvästä kuvakulmasta otetun seisokkikuvan ja en nyt muista mitä viestiä hän odotti justiin saavansa. Oli sitten puhelin piipannut ja oli jotain puuhaillut ja sanonut hänelle, että katso se viesti. Oli naama punaisena sisko sanonut, että se olikin vähän innokkaampi viesti.

No, nämä on näitä. Sen jälkeen tosin vaimon pyynnöstä on loppunut lähes kokonaan tämmöisten viestittely