Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko olla surkeampi kohtalo, sinkkuna 28v ja yksi parisuhde vain takana ja sekin luonnehäiriöisen narsistin kanssa

Vierailija
16.09.2020 |

ja lapsetonkin olen, exän kanssa oikeusjutut menossa pahoinpitelyistä

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta miksi sinulle ei kelvannut kilttis?

Ole sinä nyt hiljaa tylsimys

Zinc

Vierailija
2/18 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se siittä ..

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvä tilanne, olet kuitenkin alle 30 ja lapseton sinkku..

Vierailija
4/18 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois olla paljon surkeampikin kohtalo, olet kuitenkin elossa ja ilmeisesti myös terve jotta voit elämääsi muuttaa. Hetkittäin jokaisella on vaikeaa ja sulla varmaankin just rankin vaihe menossa. Vuoden päästä jo voi olla kaikki loistavasti. Olet vielä nuori, todella nuori, kymmenen vuotta aikaa saada lapsi/-a. Haavat paranee ja päivä paistaa risukasaan. Tsemppiä!

Vierailija
5/18 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-32v

-sinkku

-lapseton

-3 muutaman kuukauden mittaista suhdetta

-en ole koskaan asunut miehen kanssa

Vierailija
6/18 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella ihmisellä on huomattavasti rankempi kohtalo.

Onneksi pääsit eroon tosta ja olet vielä nuori, perheenkin ehtii perustaa jos haluaa.

Vierailija
7/18 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisimpa itse oäässyt luonnehäiriöisestä eroon noin nuorena.. kolmekymmentä vuotta taisteltiin yhdessä. voi ssanoa että meni hukkaan se aika..

Vierailija
8/18 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kaikki vielä edessä, kunhan tuosta koettelemuksesta selviät! Ehdit saada ihanan oman perheen, rakastavan ja huolehtivan puolison kanssa. Omat lapseni tein narsistin kanssa. Suren sitä että näin on, enkä saanut ehjää ja tasapainoista perhettä lapsilleni.

Vierailija
9/18 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma: 44 v. Ed. Seksikerrasta toisen ihmisen kanssa n. 3 v. Ei mitään suhdetta näköpiirissä.

Vertailun vuoksi, miehistä tilastojen mukaan noin 4% kuolee neitsyinä, naisista noin 2%.

Kaikki on niin suhteellista.

Vierailija
10/18 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kaikki vielä edessä, kunhan tuosta koettelemuksesta selviät! Ehdit saada ihanan oman perheen, rakastavan ja huolehtivan puolison kanssa. Omat lapseni tein narsistin kanssa. Suren sitä että näin on, enkä saanut ehjää ja tasapainoista perhettä lapsilleni.

Surullista hyvin surullista. Sitä aina toisinaan ihmettelee, että millaisia narsisteja sitä voikaan olla kun sinullekin kumppanisi (saraalloinen)narsistisuus ilmeni kai vasta sitten kun olit saanut hänen kanssa useammankin lapsen...  

Vierailija
11/18 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin kerran eräältä hlöltä että kaikkien eksät ovat aina narsisteja. Olen itse sanonut ihan samaa omasta eksästäni. Mielestäni tuo oivallus on hieno.

Vierailija
12/18 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma: 44 v. Ed. Seksikerrasta toisen ihmisen kanssa n. 3 v. Ei mitään suhdetta näköpiirissä.

Vertailun vuoksi, miehistä tilastojen mukaan noin 4% kuolee neitsyinä, naisista noin 2%.

Pisän paremmaksi olen 40+ vuotias mies, enkä ole eläessäni harrastanu kumppanin kanssa seksiä. No näinkin on voinu elää ihan hyvää elämää mua itse syytökse ova toisinaan aika olleet vahoja. - Eihän kenelläkään naisella (saati miehellä) ole, eikä ole ollu mikään velvollisuus ole ollut harrastaa seksiä kanssani, joten ihan iseensä siä on saanut mennä ja kysyä muutamankin valitun kysymyksen itseltään.... 

Vierailija
13/18 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-32v

-sinkku

-lapseton

-3 muutaman kuukauden mittaista suhdetta

-en ole koskaan asunut miehen kanssa

Vaikutat tyypiltä, joka kuolee buffetissa nälkään.

Vierailija
14/18 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pisän paremmaksi olen 40+ vuotias mies, enkä ole eläessäni harrastanu kumppanin kanssa seksiä. No näinkin on voinu elää ihan hyvää elämää mua itse syytökse ova toisinaan aika olleet vahoja. - Eihän kenelläkään naisella (saati miehellä) ole, eikä ole ollu mikään velvollisuus ole ollut harrastaa seksiä kanssani, joten ihan iseensä siä on saanut mennä ja kysyä muutamankin valitun kysymyksen itseltään.... 

Ja sattuman osuus. Et ole törmännyt sopivaan.

Vierailija
15/18 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä ole huolissasi.

Olen 29v mies enkä ole koskaan ollut parisuhteessa,lapsia ei ole ja olen ollut vuosia ilman seksiä jo.

Vierailija
16/18 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

46v. lapseton sinkku, ei lapsia, ei ainuttakaan parisuhdetta 😃

Vierailija
17/18 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Muuta ajatteluasi. Sinulle tapahtuu niin kuin ajattelet. Ihmiselle tapahtuu niin kuin pelkää, niinkuin toivoo ja uskoo.

Vierailija
18/18 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin sun kans osia ap. Itse 37 v. Parikymppisestä asti lukuisia kroonisia sairauksia. Nykyään niitä on jo kuusi. Elämä mennyt täysin sairastellessa. Kaksi sairauksista erittäin harvinaisia. Elämää ehkä kymmenisen vuotta jäljellä kituen sairauksissa. Ei miestä eikä lapsia, ei omaa asuntoa, ei töitä, yksikään oma unelma ei toteutunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän