Miehellä tukka päässä vielä 40+ ikäisenä, harvinaista?
Kommentit (10)
Kaljuuntuminen periytyy miehillä äidin suvun puolelta. Eli jos anopin veljellä, isällä jne. on kaljuus iskenyt, se iskee todennäköisesti myös mieheesikin.
Ei varmaankaan tarvitse sanoa että mun miehelläni on hiukset edelleen päässä ja ikää on jo 47 v.
mun mies 46 ja (paksu) päässä. Ihan vähän hiusraja noussut.
Hei, kuuulkaa, ei 40 nyt niiiiin vanhoja ole. Tiedän monia alle 30 vuotiaana kaljuuntuneita.
mieheni kaljuuntui jo alle kolmekymppisenä. poikamme taas ei. geeneistä siis kiinni.
No höh, ei ole kummallista! Mun isä kuoli 78v:nä ja oli paksut harmaat hiukset. Harmaantuikin vasta lähemmäs 70v.nä
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 17:12"]
mieheni kaljuuntui jo alle kolmekymppisenä. poikamme taas ei. geeneistä siis kiinni.
[/quote]
Tästä kommentista voisi päätellä, että miehesi ja hänen poikansa eivät ole sukua keskenään.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 17:14"]
No höh, ei ole kummallista! Mun isä kuoli 78v:nä ja oli paksut harmaat hiukset. Harmaantuikin vasta lähemmäs 70v.nä
[/quote]
Mutta tuo on harvinaista. Toisaalta monet miehet värjäävät harmaantuneita hiuksiaan, eivätkä kerro kenellekään asiasta.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 17:12"]
[/quote]
Tästä kommentista voisi päätellä, että miehesi ja hänen poikansa eivät ole sukua keskenään.
[/quote]kalju periytyy äidin puolelta, ei isän.
Kyllä useimmilla miehillä hiukset pysyy päässä.
En tiedä yleisyydestä, mutta isälläni 72v ei ole vielä tietoakaan kaljusta (vaikka kaikilla veljillään on ollut kalju niin kauan kuin jaksan muistaa. Samaten veljelläni 47v on tooodella paksut hiukset.