Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lisäansioita?

Vierailija
10.11.2013 |

Olemme ihan hyvin toimeentuleva perhe, mutta minulla on hirveä polte saada asuntolaina maksettua pois, ja kaipaan lisätuloja. Olen hakenut lisätöitä, mutta paikkakunta jossa asumme, ei ole järin suuri, ja koska työskentelen jo arkisin 8-16, on vaikea löytää sellaisia töitä joita voisin tehdä oman työn lisäksi. Muutamaan paikkaan olen laittanut hakemuksen, mutta ei ole kuulunut mitään, ja uskon tosiaan syynä olevan tuon, että voin esimerkiksi arkisin työskennellä vasta klo 17 eteenpäin.

Ilmeisesti mainoslehtien jakelu ei ole kovin kannattavaa työtä? Olisiko vinkkejä mitä vielä voisin etsiä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/24 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista osaamista sinulla on? Osaatko jotain, josta voisi olla toisille hyötyä ja auttaa sillä tavoin muita eteenpäin?

Sanoit, että olet pieneltä paikkakunnalta, jossa on ei ole kovin paljoa eri mahdollisuuksia. Oletko miettinyt digitaalisten tuotteiden tekemistä? Tällöin ei asuinpaikkakunnalla ole mitään väliä.

Digivallankumous-sivustolla oli ainakin ihan hyvä ja innostava artikkeli tästä: "Tästäkö lisäansioita?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintolatyö. Ne on iltaisin ja viikonloppuisin. Esim baarimikko, tarjoilija.

Mä otin lainaa ja sijoitin. Ensin tuli vain vähän rahaa, mutta nyt tulee jopa 250-300 euroa joka kuukausi. Vaatii muutaman tunnin aikaa viikossa. Ei paha.

Aiheesta lisäähttp://www.edullinenpikavippi.com

Vierailija
24/24 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäansioita vai täysipäiväinen työ, jossa on rajattomat mahdollisuudet edetä? Niin rahallisesti kuin ammatillisen osaamisen puolesta. Joku oli spekuloinut tuolla, tienaako Tupperwarella tms.. Niistä en osaa sanoa, mutta itse teen työtä, verkostomarkkinointia, huippulaadukkaiden tuotteiden ja Nobel-palkitun teknologin parissa kansainvälisen tiede- ja tutkimusfirman kanssa.

Ja äitiyslomalla minäkin päätin, että lapset ensin sitten työ. Tähän lähdin mukaan ja ylpeänä kannan tätä titteliä. Ala on hyvinvointia, kauneutta, terveyttä. Kaikkia monipuolisesti ja tasaisesti. Kaikille mahdollista, joilla on halua tienata vähän lisää, tienata päätyön verran tai enemmänkin. Jos kiinnostaa, niin vinkkaa ihmeessä. Voin kertoa lisää ja saat sen jälkeen tehdä päätöksesi. Ei koskaan menetä mitään, jos avaa silmät ja korvat hetkeksi ja tekee sitten päätöksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi