Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pikkujouluihin päälle (nyt ei lainapeitettä tms) kun bmi noin 29

Vierailija
10.11.2013 |

Ja kropan muoto on alapainotteinen 104-86-116 :(

Toppi ja napakat housut olisi muuten yläosasta ok, mutta alaosa näyttää pahalle. Voiko laittaa jonkun neuletakin?

Vai napakat housut ja joku tunikamallinen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napakat housut ja tunika, sellainen, joka levenee vasta alhaalta ja on ehkä takaa pidempi. blingblingiä yläosaan reilusti niin kukaan ei huomaa ahteria. Mukavia juhlia!!

Vierailija
2/8 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko on kaikenlaiselle kropalle aina paras vaihtoehto. Ihonmyötäinen ja tyylikäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Ihonmyötäinen) mekko näillä mitoilla ei tunnu kyllä omalta. Eikä tyylikkäältä..

Vierailija
4/8 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekkoa suosittelen minäkin. Väriä yläosaan, ehkä kiva kaulakoru ja korvikset. Korkokengät, joissa kuitenkin mukava liikkua. 

Vierailija
5/8 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 16:01"](Ihonmyötäinen) mekko näillä mitoilla ei tunnu kyllä omalta. Eikä tyylikkäältä..[/quote] Eli haluatkin sen lainapeitteen...

Vierailija
6/8 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 16:04"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 16:01"](Ihonmyötäinen) mekko näillä mitoilla ei tunnu kyllä omalta. Eikä tyylikkäältä..[/quote] Eli haluatkin sen lainapeitteen...

[/quote]

Kiitos, ehkä pärjään housuilla ja tunikalla. Ja pistän sitä blingblingiä ;)

Vierailija
7/8 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on todella hyvät muodot! Toki lantio on vähän rinnanympärystä suurempi, mutta nauti erottuvasta vyötäröstäsi ja kiinnitä huomio siihen. Mitään lainapeitettä et noilla mitoilla tarvitse, kaavut saavat sinut näyttämään todellista isommalta. Osta mekko tai tunika, joka on tyköistuva vyötärölle asti ja laskeutuva sen jälkeen. Tunikan alle sitten tummasävyiset housut, ei mitään telttaa.

Olin vielä  vuosi sitten samaa kokoluokkaa, nyt melkein 20 kiloa kevyempi.  Sinulla on kyllä hoikempi vyötärö kuin minulla tuolloin.

Vierailija
8/8 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on todella hyvät muodot! Toki lantio on vähän rinnanympärystä suurempi, mutta nauti erottuvasta vyötäröstäsi ja kiinnitä huomio siihen. Mitään lainapeitettä et noilla mitoilla tarvitse, kaavut saavat sinut näyttämään todellista isommalta. Osta mekko tai tunika, joka on tyköistuva vyötärölle asti ja laskeutuva sen jälkeen. Tunikan alle sitten tummasävyiset housut, ei mitään telttaa.

Olin vielä  vuosi sitten samaa kokoluokkaa, nyt melkein 20 kiloa kevyempi.  Sinulla on kyllä hoikempi vyötärö kuin minulla tuolloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä