Mitä pikkujouluihin päälle (nyt ei lainapeitettä tms) kun bmi noin 29
Ja kropan muoto on alapainotteinen 104-86-116 :(
Toppi ja napakat housut olisi muuten yläosasta ok, mutta alaosa näyttää pahalle. Voiko laittaa jonkun neuletakin?
Vai napakat housut ja joku tunikamallinen?
Kommentit (8)
Mekko on kaikenlaiselle kropalle aina paras vaihtoehto. Ihonmyötäinen ja tyylikäs.
(Ihonmyötäinen) mekko näillä mitoilla ei tunnu kyllä omalta. Eikä tyylikkäältä..
Mekkoa suosittelen minäkin. Väriä yläosaan, ehkä kiva kaulakoru ja korvikset. Korkokengät, joissa kuitenkin mukava liikkua.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 16:01"](Ihonmyötäinen) mekko näillä mitoilla ei tunnu kyllä omalta. Eikä tyylikkäältä..[/quote] Eli haluatkin sen lainapeitteen...
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 16:04"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 16:01"](Ihonmyötäinen) mekko näillä mitoilla ei tunnu kyllä omalta. Eikä tyylikkäältä..[/quote] Eli haluatkin sen lainapeitteen...
[/quote]
Kiitos, ehkä pärjään housuilla ja tunikalla. Ja pistän sitä blingblingiä ;)
Sullahan on todella hyvät muodot! Toki lantio on vähän rinnanympärystä suurempi, mutta nauti erottuvasta vyötäröstäsi ja kiinnitä huomio siihen. Mitään lainapeitettä et noilla mitoilla tarvitse, kaavut saavat sinut näyttämään todellista isommalta. Osta mekko tai tunika, joka on tyköistuva vyötärölle asti ja laskeutuva sen jälkeen. Tunikan alle sitten tummasävyiset housut, ei mitään telttaa.
Olin vielä vuosi sitten samaa kokoluokkaa, nyt melkein 20 kiloa kevyempi. Sinulla on kyllä hoikempi vyötärö kuin minulla tuolloin.
Sullahan on todella hyvät muodot! Toki lantio on vähän rinnanympärystä suurempi, mutta nauti erottuvasta vyötäröstäsi ja kiinnitä huomio siihen. Mitään lainapeitettä et noilla mitoilla tarvitse, kaavut saavat sinut näyttämään todellista isommalta. Osta mekko tai tunika, joka on tyköistuva vyötärölle asti ja laskeutuva sen jälkeen. Tunikan alle sitten tummasävyiset housut, ei mitään telttaa.
Olin vielä vuosi sitten samaa kokoluokkaa, nyt melkein 20 kiloa kevyempi. Sinulla on kyllä hoikempi vyötärö kuin minulla tuolloin.
Napakat housut ja tunika, sellainen, joka levenee vasta alhaalta ja on ehkä takaa pidempi. blingblingiä yläosaan reilusti niin kukaan ei huomaa ahteria. Mukavia juhlia!!