Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavoitteena treidata 10 000e -> 100 000e: ksi joulukuun loppuun mennessä. Saas nähä milloin haamuraja ylittyy

Vierailija
16.09.2020 |

Heinäkuun puolivälissä aloitettu projekti....

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä.

Itse olen tienannut monta kymmentä miljoonaa. Useimmat päivät tulee 6 numeroinen summa. Indeksifutuureita treidaan ja se on ihan helppoa niin kuin karkin varastelu vauvalta.

Mies tai kukaan muu ei tiedä että yksi suomen kovimmista treidaajista on av mamma joka omasta makkarista käsin veivaa kovat summat.

Olen jopa tarjoutunut opettamaan muita mammoja tai jakamaan treidit täällä niin että voisitte kopsata ne mutta eipä vaan ketään kiinnostanut ja ketju vaan hävisi unholaan.

Mies ei huomaa että sun nimi keikkuu ip-lehden sivuilla suurituloisten joukossa?

Viro firman kautta treidaan.

Vierailija
62/68 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niillä osakkeilla kukaan oikeasti vaurastu. Ne on jo valmiiksi suurituloisia ihmisiä jotka brassailee 'sijoittamisella'.

Taitavalla johdannaisten pyörittelyllä taas pääsee hissiin mukaa jo pienellä pääomalla.

👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä.

Itse olen tienannut monta kymmentä miljoonaa. Useimmat päivät tulee 6 numeroinen summa. Indeksifutuureita treidaan ja se on ihan helppoa niin kuin karkin varastelu vauvalta.

Mies tai kukaan muu ei tiedä että yksi suomen kovimmista treidaajista on av mamma joka omasta makkarista käsin veivaa kovat summat.

Olen jopa tarjoutunut opettamaan muita mammoja tai jakamaan treidit täällä niin että voisitte kopsata ne mutta eipä vaan ketään kiinnostanut ja ketju vaan hävisi unholaan.

Mies ei huomaa että sun nimi keikkuu ip-lehden sivuilla suurituloisten joukossa?

Trollihan se on. Ei indekseihin saa sellaista vipua, että tuo olisi mahdollista. Olisi suomen rikkaimpien top kympissä, jos pitäisi paikkansa, sillä tuo vaatisi satojen miljoonien kassan.

Kyllä saa ihan tarpeeksi vipua. Tutustu vaikkapa es futureeihin. Kassa on, noh, sanotaan vaan ihan riittävä vaikkei vielä mikään satoja miljoonia ole.

Vierailija
64/68 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä.

Trollihan se on. Ei indekseihin saa sellaista vipua, että tuo olisi mahdollista. Olisi suomen rikkaimpien top kympissä, jos pitäisi paikkansa, sillä tuo vaatisi satojen miljoonien kassan.

Kyllä saa ihan tarpeeksi vipua. Tutustu vaikkapa es futureeihin. Kassa on, noh, sanotaan vaan ihan riittävä vaikkei vielä mikään satoja miljoonia ole.

No ei saa kun ei ole likviditeettiä. Tietäisit jos olist edes päässyt maistamaan isoja summia...

Vierailija
65/68 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä.

No ei saa kun ei ole likviditeettiä. Tietäisit jos olist edes päässyt maistamaan isoja summia...

Mitå "likviditeettiä"?

Läheltä knokkaavan turbon kyytiin pääset hyvällä ajoituksella vaikka satasella. Tai vaikka kympillä (siitä vaan menee 2 e välityspalkkio, yli 100e ei)

Vierailija
66/68 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sisäpiirivinkkinä:

Olen käyttänyt ruotsalaisia kruunuissa noteerattavia turboja (SEK).

Kruunun arvo kun on vain kymmenesosa eurosta, niin turbohossiin pääsee tosi hyvällä vivulla.

(Ruotsalainen turbo ei siis tässä tarkoita Saab 900 - henkilöautoa)

Ap

Vierailija
67/68 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sisäpiirivinkkinä:

Olen käyttänyt ruotsalaisia kruunuissa noteerattavia turboja (SEK).

Kruunun arvo kun on vain kymmenesosa eurosta, niin turbohossiin pääsee tosi hyvällä vivulla.

(Ruotsalainen turbo ei siis tässä tarkoita Saab 900 - henkilöautoa)

Ap

Korjaan samalla vivulla siis mutta pienemmällä pääomalla....

Ap

Vierailija
68/68 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On opeteltu muutama alan termi ja heti on sijoitustili pullollaan. Aloitin tyhjästä ja nyt jo 20000 tappiolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi