Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen musiikkimaku MIEHELLÄSI on?

Vierailija
12.02.2009 |

Kerro hänen musiikkimaustaan ja luettele muutama artisti tai bändi mitä hän kuuntelee!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä kuunnellaan:

Kantria, bluegrassia, southern rockia ja irkkumusaa. Samoin Elvis ja Beatlesit kolahtaa.

Vierailija
2/40 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

27v

kuuntelee mm. in flames, suburban tribe, soilwork, megadeth, metallica, lacuna coil, entwine, dope, disturbed, children of bodom jne..

tuollaisa bändejä löysin miehen musiikki kansiosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita on luvannut kuunnella vain yksin ollessaan.

Vierailija
4/40 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuuntelee esim.

- Hector

- YUP

- Jarkko Martikainen

- Zen Cafe

- Elanoora Rosenholm

- Eläkeläiset

- Lapinlahden linnut

- Freud, Marx, Engel & Jung

- Jarre

- Oldfield

- Snekka

- Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus

jne.

Vierailija
5/40 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli melkein kaikki uppoo.. kotimainen ja ulkomainen.. Hector,yup,klamydia jne.. Sit nightwish on molempien suosikka(tai ei enään..) stratovarius,scorpions, kaikki tähän tyyliin...

Vierailija
6/40 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännipäissään fiilistelee Nylon beatin varhaistuotannon helmillä.

Ei se kyllä muutenkaan ihan täysillä käy..

Vierailija
7/40 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida...sun viesti oli aikas hauska:):):)

Vierailija
8/40 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lempibandi U2. (Onneksi : ))

Sen lisaksi kuuntelee jotain horror 80-luvun elektropoppi-puoliunohtuneita yhden hitin bandeja.... : O Innostuu bileissa kaikesta kasaripopista noin yleensa, alkaa tanssimaan (huonosti), jos A-ha tai Duran Duran laitetaan soimaan.

Vierailija
9/40 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kuuntelee progea, rokkia, klassista, reggaeta.

Levyhyllystä löytyy mm

-Kings of Leon

-Kingston Wall

-Cream

-Grateful Dead

-Balls

-Tehosekoitin

-Neil Young

-Agents

-Vesa-Matti Loiri

-Badding

-Bob Marley

-Jukka Poika

-Zook

Meillä tosi yhtenäinen musamaku. Mies vaan ei innostu noista kasari-hevibändeistä, eikä metallibändeistä mistä minä tykkään. Toki joku Iron Maiden hänellekin uppoaa.

Vierailija
10/40 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan muuten oltaisi yhteen päädyttykään... en pystyisi kuvittelemaan olevani yhdessä jonkun humppaiskelmätyypin kanssa.

Meidän molempien musiikkimakujen pohjana on nuoruutemme 80-luvun lopun britti-indiepop, esim. The Smiths ja siitä sitten loogisesti 90-luvun indie (Stone Roses) ja sen 2000-luvun jälkeläiset.

Vierailija
11/40 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kuuntelee progea, rokkia, klassista, reggaeta.

Levyhyllystä löytyy mm

-Kings of Leon

-Kingston Wall

-Cream

-Grateful Dead

-Balls

-Tehosekoitin

-Neil Young

-Agents

-Vesa-Matti Loiri

-Badding

-Bob Marley

-Jukka Poika

-Zook

Meillä tosi yhtenäinen musamaku. Mies vaan ei innostu noista kasari-hevibändeistä, eikä metallibändeistä mistä minä tykkään. Toki joku Iron Maiden hänellekin uppoaa.

Vierailija
12/40 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntelee esim. iron maiden, van halen,metallica(vanhaa...), rainbow, dio..... myös uudempia bändejä. Tykkään myös itse suurimmasta osasta, ja just vanhasta.

Vierailija
13/40 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli rock- ja hevipainotteista laidasta laitaan.

Vierailija
14/40 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoruusvuosien idoleista britti-irkku kitarabändit on edelleen pop (U2, Clannad ja mitä niitä nyt on), sitten pitää kummallisesta musiikista (Loiri, Jukka-Poika, jotkut ihmeen kuplettilaulut) ja kuuntelee jotain raskaampaakin.

Itsellä on noin yleisesti ottaen metallisempi musiikkimau höystettynä joillain oudoilla ihastuksilla (Jethro Tull, Army of Lovers noin esimerkkinä)

Vierailija
15/40 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkeja mm. Sizzla, Bob Marley, Morgan Heritage, Daville...

Itse suosin hieman tanssittavampaa ja vauhdikkaampaa dancehallin muodossa...

Vierailija
16/40 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelee queenia ja jotain 80-luvun disco-biisejä. Suomalaistet rap-biisit ja muut sellaiset, hirveää kuunneltavaa siis! Lähdössä illanviettoon ärsyttää hänen tunnelmamusiikkinsa!! :)

Itsellä kajahtaa Metallica. Ja suomalaista rokkia.. Käyn Metallican keikalla aina kun Suomessa ovat ja mies ei sinne tuu..:( Näin siis jo 10 vuotta.

Eli siis ainakaan musiikki ei meillä ole yhdistävä tekijä ja olemme joutuneet sopimaan, että autossa se joka ajaa niin valitsee musiikin. Useimmiten siis mies ajaa...!

On onneksi jotain yhteisiä biisejä joista tykätään, häämusiikista ei olisi ikinä tullut valmista muuten!

Vierailija
17/40 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelee klassista.

Vierailija
18/40 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisista hanen ainoa suosikki on Nelja Ruusua, muuten se on lahinna ulkolaista musaa; espanjalais-arabialais vaikutteista, Shakira, Alejandro Sanz, kuin myos Lemar, J-Lo...

Itse pidan suomalaisesta musiikista, sellaisesta vahan vanhemmasta kuten Epuista ja Yosta, ulkomaalaisista tykkaan kuunnella espanjalaista musiikkia kuten Estopaa, mutta yhta hyvin minulle kay Rihanna, TingTings... Eli aika moniruokainen olen!

Vierailija
19/40 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ykkönen. Muita mm. Metallica, 3 Doors Down, Black Sabbath ja AC/DC.

Kuuntelee myös kotimaista iskelmää :).

Vierailija
20/40 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen lempisäveltäjiään ovat italialaiset säveltaiteen mestarit, kuten Verdi ja Puccini, sekä ranskalaiset Bizet ja Saint-Saens.

En pystyisi varmaan heavydiggarin kanssa elämäänkään, kun itsekin olen enemmän klassisen musiikin ystävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme