Ex-mies jätti perheensä vuosi sitten ja nyt katuu -ottaisitko takaisin?
Ja yrittäisit uudelleen?
Hänellä on jo lapsikin uuden kanssa, mutta nuori tyttöystävä ei osoittautunutkaan sellaiseksi, kuin hän oli "kuvitellut" ja nyt on onneton ja kokee olevansa pakotettu elämään sellaista elämää, jota ei itse olisi halunnut.
Itse olen vihdoinkin päässyt jaloilleni, pidän huolta itsestäni, minulla on harrastuksia, ihailijoitakin olisi.
Lapset eivät vielä ole oikein tottuneet tilanteeseen, koska kaikki tapahtui niin äkkiä.
Vaikealta tuntuu ajatus yhteenpaluusta...nimenomaan tuon uuden lapsen vuoksi, vaikka ei minulla mitään lasta vastaan olekaan, pidän lapsista, mutta kuitenkin.
Kommentit (29)
Näin olen ajatellut itsekin, että elämä on täynnä valintoja ja ratkaisuja ja tiettyjen valintojen lopullisuus täytyisi kyetä näkemään ratkaisuja tehdessään.
Harmitti lasten puolesta, kun eksä oli itkenyt heillekin, että kunpa voisi vaan palata menneeseen ja takaisin.
ap
Sano miehelle että muuttaa elämään itsekseen ei ole pakko olla uuden naisen tai sinun kanssasi - voi itsenäistyä.
En todellakaan ottaisi takaisin petturimiestä. Katumus tulee liian myöhään.
Vaikuttaa siltä että mies haluaa rusinat pullasta. Veikkaan ettei itsenäinen elämä sovi, on tottunut olemaan passattavana ja päässyt helpolla.
Olen aina ihmetellyt ihmisten ratkaisuja noissa rakastumistilanteissa...että onko heti pakko perustaa uusi perhe jne? Ja katua ja harmitella sitten menetettyä, koska mikään ei kuitenkaan alkuperäistä ydinperhettä korvaa ja uusperhe entistä hankalampi useimmissa tilanteissa..
Ehkä se arkitodellisuus lyö silmille nuoren vaimon kanssa vuokra-asunnossa, kun joutuu häntä ja lasta elättämään, jälleen pikkulapsiarki, valvotut yöt ja kiukkuinen nainen, eikä seksiäkään ole. Yhteiset lapsemme ovat jo isoja, vihdoinkin olisi helpottanut. Olisi voitu matkustella, elää vapaammin, yhteistä aikaa olisi ollut enemmän jne.
Eksän mielestä mä olen liian ehdoton *hysteeristä naurua*
ap
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 16:23"]
Sano miehelle että muuttaa elämään itsekseen ei ole pakko olla uuden naisen tai sinun kanssasi - voi itsenäistyä.
En todellakaan ottaisi takaisin petturimiestä. Katumus tulee liian myöhään.
Vaikuttaa siltä että mies haluaa rusinat pullasta. Veikkaan ettei itsenäinen elämä sovi, on tottunut olemaan passattavana ja päässyt helpolla.
[/quote]
Juurikin näin - eikä uusi nainen kuulemma passaakaa. Ei ole sisäfilettä tarjolla, eikä paljon muutakaan. Ja kamalaa, kun joutuu pyykkinsäkin pesemään ja osallistumaan omien lastensa hoitoon ;)
Mistä sä heidän seksinsä määrän tiedät? O_o Älä helvetissä ota takaisin.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 16:30"]
[/quote]
En minä sitä voi tietääkään, mutta vauvaperheessä sitä nyt yleensä tuppaa jonkin verran vähemmän olemaan...
ap
En ottais takasin jos on kersankin huumassa pyöräyttäny uuden tyttiksen kanssa. Pyh. Lapset sais tavata isäänsä niin paljon kuin vain, mutta saman katon alle ei ikinä.
Voi vittu mikä "mies". Älä ota takaisin.
Voisin ottaa takaisin, mutta en omaan kotiini.
Saisi asua muualla ja sitten katseltas kuinka seurustelu ja lasten kanssa oleminen sujuu.
En missään tapauksessa alkaisi palvelijaksi, saisi koettaa voittaa minut takaisin, mutta ei asumalla meillä!
Jos edelleen "kaipaisi" minua, asiaa voisi harkita muutaman vuoden päästä.
Oletko sä nyt itse yli tästä äijästä kun kirjoittelet palstalla, ettei hänellä ole nuoren kumppaninsa kanssa seksiä, vaikka et tiedä asiasta _oikeasti_ mitään?
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 16:32"]
[/quote]
En minä sitä voi tietääkään, mutta vauvaperheessä sitä nyt yleensä tuppaa jonkin verran vähemmän olemaan...
ap
[/quote] Se, että sun vauvaperheessä seksiä on vähän, ei tosiaan kaikilla ole. Meillä esikoinen 3v, kaksoset 8kk ja melkeen,heti sektion jälkeen seksiä ollut 6-7 kerta viikossa.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 16:36"]
Oletko sä nyt itse yli tästä äijästä kun kirjoittelet palstalla, ettei hänellä ole nuoren kumppaninsa kanssa seksiä, vaikka et tiedä asiasta _oikeasti_ mitään?
[/quote]
Jos on ihan vasta synnyttänyt vauvan, niin harvemmin sitä seksiä silloin on kovin paljoa - valitettavasti. Luulen, että tämä voisi myös olla yksi syy, miksi takaisin kaipailee. Olen päässyt ylitse, mutta tietenkin tällaisissa tilanteissa joutuu ikävä kyllä repimään haavoja auki ja miettimään asioita.
En ole kovin vanha, en ruma tai lihava itsekään. Ja seuraa on aina tarjolla, mutta itse haluan vielä olla sinkkuna.
ap
Miksi ihmeen takia ottaisit takaisin? Voi tehdä saman uudelleen kun taas tuntee elävänsä elämää jota ei halunnut ja johon on pakotettu.
Minä en ottaisi.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 16:45"]
[/quote]
Jos on ihan vasta synnyttänyt vauvan, niin harvemmin sitä seksiä silloin on kovin paljoa - valitettavasti. Luulen, että tämä voisi myös olla yksi syy, miksi takaisin kaipailee. Olen päässyt ylitse, mutta tietenkin tällaisissa tilanteissa joutuu ikävä kyllä repimään haavoja auki ja miettimään asioita.
En ole kovin vanha, en ruma tai lihava itsekään. Ja seuraa on aina tarjolla, mutta itse haluan vielä olla sinkkuna.
ap
[/quote] paskanmarjat, Sä et ole päässyt yli. Ota takas, kun Sä niin haluat. Mä pistäisin kiertoon, mutta tosin, eksiäni en kaipaile, toisin kkuin sinä.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 16:42"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 16:32"]
[/quote]
ap
[/quote] Se, että sun vauvaperheessä seksiä on vähän, ei tosiaan kaikilla ole. Meillä esikoinen 3v, kaksoset 8kk ja melkeen,heti sektion jälkeen seksiä ollut 6-7 kerta viikossa.
[/quote]
Hän onkin alateitse synnyttänyt. Kiitos vaan, meidän seksielämämme oli ihan kunnossa, mutta kyllä pari ensimmäistä kuukautta oli hiljaisempaa alatiesynnytyksen jälkeen. Ymmärtääkseni näin aika monella. Tämä ei liene oleellinen asia kokonaisuuden kannalta. En ole niin ruma tai hirveä, että mies olisi seksin puutteessa lähtenyt. Aktiivista elämää muuten ollut, jos se nyt jonkun mielestä tähän kuuluu. Ja valitettavasti itse ainakin huomaan, että kun ikää tulee, niin seksielämä vain paranee. Luottaa itseensä, omaan kehoonsa jne. Nuorempana oli ehkä kekseliäämpi, mutta kyllä pidemmässä suhteessa olen nauttinut enemmän. Makuasioista ei voine kiistellä
ap
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 16:45"]
[/quote]
ap
[/quote] paskanmarjat, Sä et ole päässyt yli. Ota takas, kun Sä niin haluat. Mä pistäisin kiertoon, mutta tosin, eksiäni en kaipaile, toisin kkuin sinä.
[/quote]
:D Ai olenks mä sanonut, että haluan? Tietenkin mietin asiaa, mutta kuten vastauksistani huomaa, etten kovin myönteisesti asiaan suhtaudu.
ap
Syy miksi ottaisit olisi tapauksessanne todennäköisesti halu antaa näpäytys uudelle naiselle. Ei kannata edes harkita.
Elä ja nauti.
en ottaisi