Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kotitöitä sinä olet tänään tehnyt ja mitä miehesi?

Vierailija
09.11.2013 |

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vasta heräsi oltuaan yön töissä, joten ei ole tehnyt mitään. On kyllä kohta lähdössä kauppaan.

Minä olen tehnyt ruuan minulle ja teinille ja laittanut pari koneellista pyykkejä kuivumaan. Pieni perhe, pienesti kotitöitä :)

Vierailija
2/46 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin lasten kanssa ruoka- ym. ostoksilla, mies siivosi sillä aikaa ja laittoi lapsille ruuan valmiiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ole tehnyt yhtikäs mitään.

Vierailija
4/46 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä nyt käy näinkin päin..

Vaimo heräsi aamulla kuudelta lapsen kanssa, keitti kahvit ja käytti koiran ulkona.

Itse makasin krapulaa pois vielä yhdeksältä. Myöhemmin vaimoni pesi kylpyhuoneen ja täytti tiskikoneen, kun olin vielä hesarin ja aamupalan kimpussa.

Vierailija
5/46 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, tein kaikki eilen ja miestä ei ole.

Vierailija
6/46 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täyttänyt tiskikoneen, siivoillut tavaroita vähän paikalleen ja tehnyt ruokaa. 

Mies on vaihtanut kahteen autoon talvirenkaat ja pukenut lapset. 

Vierailija
7/46 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vei roskiksen. Itse en ole tehnyt mitään, enkä aiokaan tehdä.

Vierailija
8/46 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on laittanut itselleen aamuteen ja leivät, lähti toisen koiran kanssa metsälle klo 6 ja on sillä reissulla edelleen.. Eli.....

Minä olen laittanut lapsille ja itselleni aamupalan, tyhjentänyt tiskikoneen, vienyt toisen koiran tarhaan (ja noutanut pois pari h myöhemmin), pessyt vessan, viikannut pyykkejä, käynyt kaupassa, leiponut isänpäiväkakun lasten kanssa, siivonnut leivonnan jäljet, valmistellut tämän päivän ruuan: veneperunat ja bataattilohkot uunissa sekä kuhafileitä, tehnyt lihapullataikinan, jonka kohta paistan pulliksi, kun paistan perunatkin (kunhan se metsäläinen kotiutuu).. siinä kai ne tältä päivältä..

Totta puhuen mua vituttaa tuo metsästysharrastus, kun se vie niin helvetisti aikaa. Käytännössä mies on viikonloppuisin kotona vaan syömässä valmista ruokaa ja nukkumassa. Perkele.

Vierailija
9/46 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä:

Tein kauppalistan ja kävin kaupassa

Mies:

Laittoi aamupalaa sekä minulle että lapsille

Tiskasi ja pesi koneellisen pyykkiä

Lähti lasten kanssa vanhemman lapsen harrastustapahtumaan ja sen jälkeen hakivat vielä kaupasta lisää maitoa (meillä ei ole autoa, joten en jaksanut kantaa kaikkea)

Vierailija
10/46 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä: käynyt salilla, kaupassa, pessyt koneellisen pyykkiä, pessyt lattiat ja vessat, vaihtanut verhot olohuoneeseen.

Mies: imuroinut ja täyttänyt tiskikoneen. tuijottaa lätkää!

Vierailija
11/46 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekään ei olla tehty juuri mitään. Vein vaatteita varastoon ja toin talvitakkeja sisään tullessani ja kävin hakemassa huomiselle syntymäpäiväsankarille kukkia, mutta enpä tiedä onko nuokaan kotitöitä. Kohta alan laittaa ruokaa, mutta ei sitäkään olis pakko tehdä. Harrastus enemmän kuin kotityö. Mies teki itselleen kahvia ja jämähti sen jälkeen koneelle noin 6 tunniksi.

Vierailija
12/46 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä:

-olen pessyt ja kuivannut koneellisen pyykkiä

-olen laittanut kaappeihin 2 koneellista pyykkiä

-olen tyhjentänyt tiskikoneen ja laittanut uusia tiskejä tilalle

-olen antanut kuopukselle aamupalaa

-olen laittanut kauppaostokset kaappeihin

-olen siivoillut tavaroita paikoilleen lattioilta yms.

-olen antanut kissalle ruokaa 2 kertaa

Mies:

-on hakenut sanomalehden laatikosta

-on auttanut kuopusta ulkovaatteiden etsinnässä

Yhdessä:

-kävimme ruokakaupassa

-autoimme vuorotellen kuopusta ravintolassa (buffetista ruoan haku)

Kummallekin on tänään vielä luvassa kotitöitä ihan riittämiin ;) .

Vierailija
13/46 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä olen vienyt roskat, täyttänyt tiskikoneen, tiskannut käsitiskit kahden "apulaisen" kanssa, laittanut pyykkiä koneeseen, viikannut puhdasta pyykkiä, pessyt yhdet kurahousut.

Mies on pessyt kaksi autoa, jotka oli niin likaisia, että minä ehdin sinä aikana tekemään leijonanosan noista omista hommistani + palstailemaan täällä.

Poika 4v tyhjensi tiskikoneen kokonaan.

Vierailija
14/46 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Olen tumputtanut ihan vitusti!

Vierailija
15/46 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Mies on tehnyt pihatöitä. 

Vierailija
16/46 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin olemme käyneet kaupassa ja kumpikin olemme kertaalleen tyhjentäneet ja täyttäneet tiskikoneen. Mies täytti pyykkikoneen juuri. Minä tein päivällisen.

Siinä ne sitten olikin.

Vierailija
17/46 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teimme yhdessä aamupalaa ja lämmitimme päiväruokaa. Muita kotitöitä emme ole tehneet. Tiskikone pitäisi täyttää, mutta muuta tuskin jaksetaan. Aika vähän meillä mitään kotitöitä onkaan.

Vierailija
18/46 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pessyt pyykkiä, imuroinut, vaihtanut lakanat, tehnyt ruokaa, vienyt lapset treeneihin, käynyt kaupassa ja vaihtanut talvirenkaat. Mies on kotipaikkakunnallaan ainakin pitänyt kynttilä pajan ja siivonnut jälkensä, tekee omat kotityönsä ihan itse.

Vierailija
19/46 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pessyt pari koneellista pyykkiä, ja tyhjentänyt kuivaustelineen kaappeihi n. käynyt ulkona ja kaupassa lasten kanssa ja leiponut lasten kanssa isänpäiväksi juustokakun ja siivonnut leipomisen jälkeen keittiön ja laittanut tiskikoneen päälle.

kohta aloittelen päivällisen tekoa, pitäisi myös vielä jatkaa pyykinpesua ja hieman järjestellä olohuonetta. 

mies oli meidän kauppareissun aikana siivonnut keittiön aamupalan ja eilisen illan jäljiltä, pessyt vessan. Teki lounasta. Nyt mies on lasten kanssa ulkona. 

Vierailija
20/46 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin aamiaisen (mies korjasi), kävimme yhdessä kaupassa, laitoin lihan marinoitumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän