Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaisit tutuille 10v lapsen hoidosta (1vko)?

Vierailija
09.11.2013 |

Olemme lähdössä viikoksi etelänlomalle, lapsella koulua ja tällä kertaa puhuttu että jäisi Suomeen koulun takia ja muutenkin. Tuttu perhe tästä läheltä ottaa lapsen hoteisiinsa. Kulurahaa laitan tietenkin lapselle myös, mutta paljonkohan olisi sovelias summa huolenpitokorvausta tuolle perheelle?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/27 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

200€ mullekin tuli tälleen nopeesti mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 100euroa (ruokaraha) ja pieni tuliainen on hyvä, jos teette muutenkin yhteistyötä. Sitten vastavuoroisesti voitte ensi kesänä kastella heidän kukat ja hakea postin, heidän kesäloma reissun aikaan tms naapuriapua.

Jos teillä ei ole muuta yhteistyötä niin 200-300 euroa kuulostaa järkevältä summalta. Tuosta jää jo jotain käteen kulujen jälkeen ja toisaalta, eivät he palkka saadakseen ota poikaanne hoitoon, vaan auttamisen halusta.

Vierailija
24/27 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsi ei pääse mukaan? Eikö itse halua? Tuntuu vaan niin kummalta, kun itse olen resunnut äidin mukana ympäri maailmaa pienenä. Aina otettiin mukaan ja surku olisi tullut jos olisi jätetty kotiin.

Isoja summia on ehdotettu. Itse olisin sanonut 150 euroa eli ruokarahat plus vähän ylimääräistä. Ja kunnon tuliainen hoitajille ja tietty lupaus vastapalveluksesta joka myös pidetään.

Vierailija
25/27 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin 200 euroa ja pitäisin todennäköisenä, että tuttu perhe kieltäytyy siitäkin. Lopulta maksaisin vain jotain ruokarahaa ja toisin jonkun kivan tuliaisen reissulta. Eri asia on, jos joku oikein vartavasten hoitaa lasta, mutta nythän lapsi on ikään kuin kylässä viikon verran.

Vierailija
26/27 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ruokaraha pojasta ja joku hyvä tuliainen. Eihän 10 vuotiaassa oo mitään hoidettavaa. Olen hoitanut ystävien pikkulapsia paljon, viikonloppujakin, ei ois ikinä tullu mieleenkään ottaa rahaa. Onhan se tietty kohteliasta tarjota rahaa, mutta eri asia kuka sen kehtaa ottaa vastaan

Vierailija
27/27 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä 10v on vaivaa,itse en lähde lomailemaan ilman perhettä en voisi,mitä helv järkeä.Ilmaiseksi en hoida enää kenekään penskoja,tein niin useita vuosia ja sain haukut eräältä aina,en osannut tehdä makaroonilootaa kuten hän,leiville ei olisi saanut laittaa levitettä enkä ollut rasvannut tämän naisen poikaa oikein!!!Siis mitään ohjeita ei antanut kuin että anna jotain ruokaa,rasvata voisi,ja oletin ettei leipä alas mene ellei ole levitettä,väärässä olin.Sanoin että hoidapa itse sitten terttusi,että ilmaiseksi hoidan ja tässä kiitos.Pennut vielä niin ärsyttäviä,tämä nainen joi raskausaikana, molempien ja sen näkee lapsista,ei sanaa eivät hyväksy, ihme herkkiä, ulisivat joka asiasta ja ronkkimassa alapäitään jatkuvaan, ei mitään käytöstapoja niin että mulle riitti. Ihan järkkyä touhua!! Lastensuojeluasiakkaita, ja tukiperhekin oli heille,että äiskä pääsi dokaamaan kerran kaksi kuukaudessa, itse olin silloin yh ja tein osaaikatöitä eikä mielessäkään käynyt viinoihin laitella vähiä rahojamme! Missään tekemisissä en ole tämän roskasakin kanssa, säälin lähinnä tän naisen tytärtä kun veljensä kauhea ja tämä heidän äitinsä hyysää häiriintynyttä poikaansa ja tyttö jää jalkoihin. Mutta tajusin etten voi pelastaa toisten lapsia varsinkaan kun ovat jo valvonnan piirissä, halusin lopulta vain eroon koko ahdistavasta roskasakista. Lasten isä linnassa ja äiti puhuu lasten kuulleen ja kaikille asian, sanoin että kannattaako ettei lapsia kiusata ja jäävät kohta yksin jos jonkun vanhemmat kieltää leikit.Järkkyä.Jokainen hoitakoot omat penskansa kun ovat ne pykänneetkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän