Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kate on rupsahtanut :( harmaita hiuksia pukkaa ja silmäpussit roikkuu

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän hyvää rasvaa ruokavalioon ja nyt olisi aika luopua noista rajauksista.

Vierailija
2/57 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, rajaukset ja kammot kulmakarvat uusiksi. Kauheat hiukset!!!! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se nyt ihme, jos pienen vauvan äiti näyttää väsyneeltä? Rajaukset saisi kyllä jättää pois.

Vierailija
4/57 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus, annetaan sen olla. Mikä ihmisiä oikein vaivaa kun pitää puuttua pikkuasioihin? Brittimedia on raadollista mutta haloo mammat!

Vierailija
5/57 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Kate nyt on tehnyt pahan virheen, kun ei av-mammojen mieliksi ole leikkauttanut silmäpussejaan eikä tyydy perinteiseen kananpersekampaukseen. Tätä ei av-mamma unohda, eikä anna anteeksi. 

Vierailija
6/57 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvistahan on selvästi poistettu kontrastia, joka tekee kenestä tahansa harmaan!! Kannattaa katsoa niitä kuvia vähän kriittisemmin.

Vierailija
7/57 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon ikäistään vanhemman näköinen?!

Vierailija
8/57 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua ilmeestäkin. Normaalia että ilmehtiessä tulee ''ryppyjä'' ja Kate on juuri saanut lapsen, varmasti väsynyt ja ties missä kissanristiäisissä täytyy aina käydä.

Vierailija
9/57 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 22:56"]

Voi johtua ilmeestäkin. Normaalia että ilmehtiessä tulee ''ryppyjä'' ja Kate on juuri saanut lapsen, varmasti väsynyt ja ties missä kissanristiäisissä täytyy aina käydä.

[/quote]

Mutta kun hän ei käy juuri missään, minkä takia ihmiset on kummissaan. Ei ole muuta kuin se vauva ja valtava määrä henkilökuntaa.

Vierailija
10/57 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt av-mammojen kuvat riviin etta saadaan arvostella. Onko hyvat hampaat?

Vierailija
11/57 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 23:06"]

[/quote]

Katelle on laitettu kuoret hampaisiin. Huomaa kun vertaa opiskeluaikaisiin kuviin.

Mä en tarvi kuoria.

Vierailija
12/57 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 23:06"]

[/quote]

Katelle on laitettu kuoret hampaisiin. Huomaa kun vertaa opiskeluaikaisiin kuviin.

Mä en tarvi kuoria.

[/quote]

Muitakin toimenpiteitä on tehty. Hänestä on niin paljon valokuvia, että ammattilaisten on helppo listata, miten ulkonäköä on muokattu.

Vierailija
13/57 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 20:15"]

Huono meikki ja tukka vähän liian pitkä. Kieltämättä myös tiettyä miesmäisyyttä piirteissä ja poikamaisuutta vartalossa. Muutama kilo lisää, kevyempi meikki ja tukasta 20 cm pois, niin hän on taas ihan ihana.

[/quote]

Nonni! Sehän olisi sitten ehta av-mamma! Läski, kynitty kananperse ja hätäiset ripsarit.

Vierailija
14/57 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheeta, nyt hänelle itse kuninkaalliselle pitää langettaa tiukka ULKONALIIKKUMISKIELTO kun hänen ulkonäkönsä ei miellytä suomalaista av-palstamammaa??!

Vierailija
15/57 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 00:27"]

Voi kauheeta, nyt hänelle itse kuninkaalliselle pitää langettaa tiukka ULKONALIIKKUMISKIELTO kun hänen ulkonäkönsä ei miellytä suomalaista av-palstamammaa??!

[/quote]

No kyllä noissa brittilehtien kommenttiosioissa on tuhansittain viestejä, joissa ruoditaan tuota rouvaa. Hän kun on edustushenkilö ja siksi aina katseiden alla. Me täällä vain vähän säestämme. Ei pari kiloa lisäpainoa ja 20 cm tukasta pois tee Katesta yhtään rumaa. Ihan hänen parastaan on ajateltu, kun on ihmetelty, kuinka paljon sitä meikkiä pitää olla hänen nuorilla kasvoillaan.

Vierailija
16/57 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäluomet turvonneena, näyttää itkettyneeltä. Ryppyj rakkaudessa?

Itselläni on samantyyliset silmät ja juuri tuolta näytän silmien osalta kun olen todella itkenyt.

Vierailija
17/57 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuon tason henkilölle kukaan uskalla sanoa suoraan, että sitä kajalia ja kulmakynää on aivan liikaa?

Vierailija
18/57 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

APUA MITÄ HÄ ONKO SE VAAN IHMINEN ?!

ja hieno roolimalli ilman leikkauksia

Vierailija
19/57 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, Kate on minua reilun vuoden vanhempi ja hyppäisin katolta, jos tuollainen vanhus katsoisi peilistä! Enkä ole mielestäni erityisen hyvin säilynyt ikäisekseni ja minulla on peräti kaksi lasta. Ja kolmoselle tiedoksi, että olen helkkarin paljon kauniimpi kuin Kate:-D

Vierailija
20/57 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuuden paineet ehkä? Nykyään ei riitä, että synnyttää kruununperijän, vaan pitäisi olla jotain fiksua sanottavaa. Britit ovat pettyneet. Ja onhan tuo jo aika vanha parisuhdekin, jossa on nyt uusi tilanne. Toivottavasti tyttöressu saa apua ja tukea toisin kuin anoppivainaansa, joka sai sairastaa yksin maailman rikkaimmassa perheessä ilman, että kukaan osasi auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme