Miten hierojalla kuuluu käyttäytyä?
jos menee hierojalle yläselän hierontaan, jätetäänkö rintsikat päälle ja hieroja avaa ne sitten kun hieroo vai miten kuuluu toimia?
Kommentit (14)
Yleensä niin kuin kerroit. Paita pois ja lavetille vatsalleen, hieroja avaa rintaliivit ja siirtää olkaimet syrjään ja vastaavasti hieronnan päätteeksi laittaa liivit kiinni.
kiitos. Ehkäpä uskaltaudun tosiaan kysymään hierojalta, miten tulee toimia, mutta tiedänpähän, mikä on yleinen tapa. :)
SIIS TÄ? Tietenkin rintsikat pois! Ei tulisi mieleenkään jättää niitä päälle, sehän hakaloittaa hieroja työtä. Jos on mies hieroja niin he poistuvat paikalta riisumisen ja pukemisen ajaksi.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 15:10"]
SIIS TÄ? Tietenkin rintsikat pois! Ei tulisi mieleenkään jättää niitä päälle, sehän hakaloittaa hieroja työtä. Jos on mies hieroja niin he poistuvat paikalta riisumisen ja pukemisen ajaksi.
[/quote]
Mä oon käynyt tosi monella hierojalla, sekä mies- että naishierojilla. Kukaan mieshieroja ei koskaan ole poistunut huoneesta riisumisen ajaksi. Mä kysyn aina riisuessa hierojalta, mikä hänellä on käytäntönä. Mua ei haittaa, jos tissit vilahtaa, teen niin kuin hieroja on tottunut tekemään. Viime vuosina olen käynyt mieshierojalla, joka aina avaa ja sulkee rintsikat.
Tai voit kysyä,miten hierojan kuuluu käyttäytyä.Itse kävin hierojalla ja se mitään ajattelematta aivasti käteensä ja jatkoi hierontaa.Hyi saatana!Sen akan luo en enään eksy.
Osa mieshierojista osaa poistua paikalta, osa jää siihen tölläämään ikkunan tai peilin kautta =) Noh, näissä tapauksissa jätän liivit päälle.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 15:14"]
Tai voit kysyä,miten hierojan kuuluu käyttäytyä.Itse kävin hierojalla ja se mitään ajattelematta aivasti käteensä ja jatkoi hierontaa.Hyi saatana!Sen akan luo en enään eksy.
[/quote]
Mä kävin yhdellä fyssarilla, jolla oli rakennekynnet, ja ne näytti mun mielestä aika likaisilta.
Mä olen aina ottanut rintsikat pois. Ei ole tullut mieleenkään mahdollisuutta, että ne vois jättää päälle. Vilahtipa tisut tai ei...
Itse otan paidan ja rintsikat pois. Hieroja katsoo silloin toiseen suuntaan kunnes olen asettunut pöydälle. Ja jos hieroja on nainen niin eihän sulla ole mitään syytä kainostella:D
En ole ikinä ottanut rintsikoita pois. Sekä mies- että naishierojat ja fysioterapeutitkin ovat osanneet avata ja sulkea hakaset.
Voit jättää rintsikat päälle jos haluat tai ottaa pois, ihan miten vaan. Ei yhtään haittaa työtä, hieroja avaa ne ja siirtää olkaimet syrjään ja laittaa sitten takaisinkin.
Minä poistun aina huoneesta riisuutumisen ja pukeutumisen ajaksi, olipa asiakkaana mies tai nainen.
t. hieroja
ps. muista käydä suihkussa ennen hierontaa :)
Kannattaa pyytä "extraa" jos on komea mies eik' ole sillä hetkellä omaa miesä ;)
Mä oon aina kysynyt hierojalta itseltään!