Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada nainen jättämään? Vinkkejä kaivataan.

Vierailija
23.12.2022 |

Mitä pehmeämpiä keinoja niin aina parempi. Mitään pettämisiä tms. ei viitsi.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset jätä itse?

Vierailija
2/81 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet typerys, oli tämä sitten provo tai ei. Jos et sattuisi olemaan, näytä hänelle tämä aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi idea, kasva aikuiseksi.

Vierailija
4/81 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet luuseri ja vauva

Vierailija
5/81 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies on se sama, joka valitti kun nainen ei välitä museokortista ja kirjallisuudesta?

Vierailija
6/81 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei mee onnenlahjat. Mä en pääse treffeille edes ja sä kaipaat vinkkejä miten pääsis naisesta eroon. On tääkin kyllä. Siis kuinka alfa pitää olla et tämmöstä tarttee kysyä? Luulis et jos käyttäydyt töykeästi niin nainen lähtee kalppimaan alta aikayksikön

Vierailija
7/81 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Houkuttele tekemään tänne aloitus sinusta. Kyllä se vakiokehotus "jätä se sika!" tulee ensimmäisellä sivulla ja homma on sillä selvä.

Vierailija
8/81 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalla ettet halua olla hänen kanssa enää. Helppoa.

Vierailija
9/81 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko niin munaton, ettet kykene keskustelemaan naisen kanssa suoraan ja laittaa välejä poikki? Elä sitten löysässä hirressä, kun et kykene parempaan.

Vierailija
10/81 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasan ei mee onnenlahjat. Mä en pääse treffeille edes ja sä kaipaat vinkkejä miten pääsis naisesta eroon. On tääkin kyllä. Siis kuinka alfa pitää olla et tämmöstä tarttee kysyä? Luulis et jos käyttäydyt töykeästi niin nainen lähtee kalppimaan alta aikayksikön

No tuossapa sinulle vinkkiä itsellesi. Luuletko että naiset eivät valehtele sinulle siitä mitä he oikeasti haluavat?

Vierailija
11/81 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset jätä itse?

Vähemmän draamaa kun nainen jää käsitykseen, että tehnyt eropäätöksen itse.

Vierailija
12/81 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on päivittäin vinkkejä enemmän kuin yksi sika ehtii soveltaa, kun sen oikein oivaltaa.

Vierailija
13/81 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota toi kiertoon ni molempien ongelma ratkaistu. Oon käyttäytyny aika töykeästi jo jonkun aikaa, muttei auta. Kännätä ajattelin pyhät nytkin.

Vierailija
14/81 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lehmä ansaitset parempaa!

Vierailija
15/81 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota toi kiertoon ni molempien ongelma ratkaistu. Oon käyttäytyny aika töykeästi jo jonkun aikaa, muttei auta. Kännätä ajattelin pyhät nytkin.

No tuo se tänne jos ei kovin lihava oo niin kyl se kelpaa. Pienet joulun extrakilot ei haittaa

Vierailija
16/81 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde viemään roskia ja katoa kuukaudeksi johonkin reissuun.

Vierailija
17/81 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko niin munaton, ettet kykene keskustelemaan naisen kanssa suoraan ja laittaa välejä poikki? Elä sitten löysässä hirressä, kun et kykene parempaan.

Ei kiinnosta mikään draama sun muu turha pelleily. Käytännön ehdoilla mennään ja naisellekin jää parempi mieli.

Vierailija
18/81 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäydy suhteeseen täysillä. Se on varma keino. Ainakin itsellä on toiminut aina :(

Vierailija
19/81 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä lähtee syömällä ja vaimo juomalla.

Vierailija
20/81 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nysväke olet, jos et itse uskalla erota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme