Miten saada nainen jättämään? Vinkkejä kaivataan.
Mitä pehmeämpiä keinoja niin aina parempi. Mitään pettämisiä tms. ei viitsi.
Kommentit (81)
Olet typerys, oli tämä sitten provo tai ei. Jos et sattuisi olemaan, näytä hänelle tämä aloitus.
Tämä mies on se sama, joka valitti kun nainen ei välitä museokortista ja kirjallisuudesta?
Tasan ei mee onnenlahjat. Mä en pääse treffeille edes ja sä kaipaat vinkkejä miten pääsis naisesta eroon. On tääkin kyllä. Siis kuinka alfa pitää olla et tämmöstä tarttee kysyä? Luulis et jos käyttäydyt töykeästi niin nainen lähtee kalppimaan alta aikayksikön
Houkuttele tekemään tänne aloitus sinusta. Kyllä se vakiokehotus "jätä se sika!" tulee ensimmäisellä sivulla ja homma on sillä selvä.
Sanomalla ettet halua olla hänen kanssa enää. Helppoa.
Oletko niin munaton, ettet kykene keskustelemaan naisen kanssa suoraan ja laittaa välejä poikki? Elä sitten löysässä hirressä, kun et kykene parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Tasan ei mee onnenlahjat. Mä en pääse treffeille edes ja sä kaipaat vinkkejä miten pääsis naisesta eroon. On tääkin kyllä. Siis kuinka alfa pitää olla et tämmöstä tarttee kysyä? Luulis et jos käyttäydyt töykeästi niin nainen lähtee kalppimaan alta aikayksikön
No tuossapa sinulle vinkkiä itsellesi. Luuletko että naiset eivät valehtele sinulle siitä mitä he oikeasti haluavat?
Vierailija kirjoitti:
Mikset jätä itse?
Vähemmän draamaa kun nainen jää käsitykseen, että tehnyt eropäätöksen itse.
Täällähän on päivittäin vinkkejä enemmän kuin yksi sika ehtii soveltaa, kun sen oikein oivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Ota toi kiertoon ni molempien ongelma ratkaistu. Oon käyttäytyny aika töykeästi jo jonkun aikaa, muttei auta. Kännätä ajattelin pyhät nytkin.
Jätä se lehmä ansaitset parempaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota toi kiertoon ni molempien ongelma ratkaistu. Oon käyttäytyny aika töykeästi jo jonkun aikaa, muttei auta. Kännätä ajattelin pyhät nytkin.
No tuo se tänne jos ei kovin lihava oo niin kyl se kelpaa. Pienet joulun extrakilot ei haittaa
Lähde viemään roskia ja katoa kuukaudeksi johonkin reissuun.
Vierailija kirjoitti:
Oletko niin munaton, ettet kykene keskustelemaan naisen kanssa suoraan ja laittaa välejä poikki? Elä sitten löysässä hirressä, kun et kykene parempaan.
Ei kiinnosta mikään draama sun muu turha pelleily. Käytännön ehdoilla mennään ja naisellekin jää parempi mieli.
Heittäydy suhteeseen täysillä. Se on varma keino. Ainakin itsellä on toiminut aina :(
Nälkä lähtee syömällä ja vaimo juomalla.
Nysväke olet, jos et itse uskalla erota.
Mikset jätä itse?