Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nonni! Mitä miehelle isänpäivälahjaksi? Hinta vaikka 50e

Vierailija
08.11.2013 |

taas lyö tyhjää, niinkuin joka ikinen vuosi.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi isäsi?

Vierailija
2/39 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö, lasten tekemät kortit/lahjat?

Näin meillä, mieheni kun on lastemme isä.

Minä sitten teen jokavuotisene tapaan aamiaisbrunssin herkkuineen, ruoan ja jälkkärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon lenkkarit, sellaiset kalvokengät, niin syksyn sateillakin voi lenkkeillä.

Vierailija
4/39 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta lapset tekevät lahjat.. Kortit siis riittävät.. Itse olen lahjan hankkinut vain vauvavuosina, käytiin syömässä tms..

Eipä edelleenkään oma äitini osta isälleni isänpäivälahjaa vaan minä ja siskoni :D aikamoinen rumba jos vielä omillekkin ukoille..

Vierailija
5/39 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Mutta äitienpäivänä vedetään herne nenään jos mies ei muista!

Vierailija
6/39 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin viskipullon. Esim. Laphroaig maksaa Alkossa 49, jotain. Mieheni on lapseni isä, joten mulle on luonnollisa muistaa häntä isäinpäivänä. Mun mielestä on aika turhaa tulla kertomaan ketjuun, jossa pyydetään vinkkejä, että en osta mitään. Mitä kukaan sillä tiedolla tekee?

Vierailija
7/39 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi niitä joka pitää miestään isänään, ei ihme että niin monilla ei rakkauselämä suju.

Vierailija
8/39 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 12:07"]

Taas yksi niitä joka pitää miestään isänään, ei ihme että niin monilla ei rakkauselämä suju.

[/quote]

Ai sä vai?

Vierailija
9/39 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 12:07"]

[/quote]

Tuliko hyvä mieli?

Vierailija
10/39 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut harastukseen liittyviä juttuja ja elämyslahjakortteja. Vinkkejä mäkin ottaisin vastaan.

Vierailija
11/39 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et varmaksi tiedä esinettä minkä miehesi haluaa ja et halua kysellä asiaa paljastumisen pelossa, niin osta harrastukseen liittyvä lahjakortti. 

En tiedä parisuhteenne tilannetta, mutta yllättävä seksisessio piristää aina päivää ;)

Vierailija
12/39 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma. Nuorempana keksin aina mahtavia lahjoja, nykyään ostan n. joka toinen vuosi halutun käyttötavaran ja muina vuosina en keksi mitään. Mun mies kun ei harrasta mitään muuta kuin työntekoa ja siihen tarvittavat työkalut hänellä on tai maksavat maltaita ja kuitenkin ostaisin väärän merkkisen.

Aivan kamalaa! Mä itse rakastan lahjojen saamista ja mua harmittaa tosi paljon, kun en ole taaskaan keksinyt mitään kivaa. Taas isänpäivä lahjat liittyvät herkkuihin ja ruokaan.

Vierailija
13/39 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kannatan elämyslahjoja tai jotainkonserttilippuja tms.

Olen hankkinut vuosien kuluessa erinäisiksi lahjoiksi mm. sukelluskokeiluun lahjakortin, liput oopperaan, kuumailmapallolennon jne.

Vierailija
14/39 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isä saa lasten koulussa tekemät lahjat, kolmas lapsi antaa CD-levyn (joka me kaikki muutkin halutaan, että kaksi kärpästä yhdellä iskulla), kun hänen koulussaan ei tänä vuonna askarreltu isänpäiväksi. Ja sitten annetaan perheen lahjana yksi kirja (joka tosin tulee vasta ensi viikolla postiin, mutta kerrotaan että tulossa on..).

Vierailija
15/39 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se Jumal...uta riitä, että miestä tai naista muistetaan väkinäisillä lahjoilla syntymäpäivinä ja Jouluna. Pitääkö vielä isän ja äitienpäivinäkin??? Muistakaa silloin niitä omia vanhempianne.

Vierailija
16/39 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oman isän muistaminen ihan omatekoisella lahjalla tai syliin kipuaminen kuiskaten rakastan sinua, on ihan parasta isänpäivää ja tulee sydämestä lämmöllä eikä mistään kaupan kylmästä lahjasta, vai odottaako joku isä sellaisia, en usko, kauppamiesten keksintöä johon niin moni menee mukaan ja unohtaa pääasian.

Vierailija
17/39 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 12:23"]

Eikö se Jumal...uta riitä, että miestä tai naista muistetaan väkinäisillä lahjoilla syntymäpäivinä ja Jouluna. Pitääkö vielä isän ja äitienpäivinäkin??? Muistakaa silloin niitä omia vanhempianne.

[/quote]

Mä en koskaan osta mitään väkinäistä, vaan jotain sellaista, mitä mieheni tarvitsee tai mistä hän ilahtuu.

Vierailija
18/39 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 12:23"]

[/quote]

Ei se ole väkinäistä, minusta on kiva ostaa läheisille lahjoja ja ensin suunnitella mitä laittaa.

Vierailija
19/39 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua aina harmittaa lasten puolesta, kun puolisot omivat isän- ja äitienpäivät. Mutta jokaisen oma asiahan se on. Itse haluan, että isänpäivänä keskitytään isän ja lasten väleihin ja minä pysyn sivummalla, vähän niin kuin mahdollistajana: Teen lasten avustuksella aamupalan ja ruuan yms.

Vierailija
20/39 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset teki lahjan päiväkodissa. Tehdään yhdessä lasten kanssa brunssi ja kakku. Se riittää. Mies ei käytä mitään vaatteita ja tavaroita mitä ostan.