Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinitähti Isac Elliottin isä on 35-vuotias babyface

Vierailija
08.11.2013 |

Uusimman Apu-lehden kannessa komeilee isä ja poika, mutta voisi veljeksiksi luulla. Huh, tulipa itselle vanha olo....

http://lehtitilaukset.a-lehdet.fi/lehtitarjous/apu?mav=D0000017&utm_source=apfi&utm_medium=referral&utm_content=ylap&utm_campaign=DU3AP000

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 12:10"]

Tolla pojalla on kaikissa kuvissa just sellainen poikapuolinen "duck-face" -ilme. Onkohan sitä ihan harjoiteltu..? Omat tyttäreni ovat 12v ja 15v ja heidän mielestään Isaac Elliot on tosi nolo ja hänestä tykkääminen myös noloa. No, kyllähän hänestä moni ilmeisesti tykkääkin, koska on niin suosittu. Voi tosin kaikki tykkääjät olla alle 11-vuotiaita...

Mutta isästä, on kyllä tossa kansikuvassa nuoren oloinen. En olisi uskonut isäksi.

[/quote]

Toivottavasti on harjoiteltu, poseerausta ja muutakin julkisuuteen mediamylläkkään liittyvää.

Vierailija
22/33 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun lapseni meinaavat mennä massan mukaan ja sanoa noloksi jotakin lahjakasta nuorta ihmistä, pysäytän tällaisen mössimisen heti.

Olen itse opettaja. Näen tuhansia lapsia. Heidän joukossaan on harvoin, hyvin harvoin lahjakkaita ja reippaita nuoria. Minusta heitä pitää ihalilla, ei haukkua noloiksi!

Minusta noloa on pikemminkin seiso S-marketin kulmilla, ajella mopolla hielle löyhkäten, olla tervehtimättä ihmisiä. Minusta menestyksessä ja hyvissä tavoissa ei ole mitään noloa. Nolointa on kadehtia menestyjiä ja nähdä niihin johtaneet asiat noloiksi. Kaikkein nolointa ovat aikuiset ihmiset, jotka mössivät reippaita ihania nuoria. Tietysti mössiä ei saa ketään muutakaan, mutta varmaan tajusitte pointin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 12:46"]

Aina kun lapseni meinaavat mennä massan mukaan ja sanoa noloksi jotakin lahjakasta nuorta ihmistä, pysäytän tällaisen mössimisen heti.

Olen itse opettaja. Näen tuhansia lapsia. Heidän joukossaan on harvoin, hyvin harvoin lahjakkaita ja reippaita nuoria. Minusta heitä pitää ihalilla, ei haukkua noloiksi!

Minusta noloa on pikemminkin seiso S-marketin kulmilla, ajella mopolla hielle löyhkäten, olla tervehtimättä ihmisiä. Minusta menestyksessä ja hyvissä tavoissa ei ole mitään noloa. Nolointa on kadehtia menestyjiä ja nähdä niihin johtaneet asiat noloiksi. Kaikkein nolointa ovat aikuiset ihmiset, jotka mössivät reippaita ihania nuoria. Tietysti mössiä ei saa ketään muutakaan, mutta varmaan tajusitte pointin.

[/quote]

Tajusin pointin, ja olen samaa mieltä siitä, että lapsia ja nuoria pitää kannustaa ja kehua. Mutta surullista, että näet opettajana lapset noin synkkien lasien läpi, että vain harvat ovat lahjakkaita, äärimmäisen huono lähtökohta ammatissasi toimimiseen.Toivottavasti et ole oikeasti opettaja tai ainakaan minun lapsiani opeta.

Vierailija
24/33 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onkohan se isä kalju, kun on tollainen hattu päässä? Heti tulee lisää ikävuosia, jon on kalju. Eikä siis mitään kaljuja vastaan sinänsä, kyse on vaan mielikuvista.

Vierailija
25/33 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Vierailija
26/33 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 11:47"]

Minä kun täytän 35v niin lapseni on 17v. Ihanaa :)

[/quote]

Otan osaa.

Vierailija
27/33 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eMolemmat, siis isä ja poika näyttävät ihan hyviltä. Ei todellakaan ole noloa tykätä jostain laulajasta (en ymmärtänyt erään äidin pointtia tästä?)

Vierailija
28/33 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hyviä tarjouksia APU-lehteen tiedossa kellään? Pari löysin, mutta noita kampanjoita tuntuisi menevän ja tulevan.

Vierailija
29/33 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua. Mä ajattelin, että 35v ja 13-vuotias lapsi, mikä teinivanhempi se onkaan ollut.

Kunnes tajusin, että olen itse 35v ja mulla on 13v lapsi...

Vierailija
30/33 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisen kolmevitosen näköinen. Näyttää täsmälleen ikäiseltään. Millainen sitten pitäisi olla?

Vierailija
31/33 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

molo poskeen

Vierailija
32/33 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

moloo hanuriin

Vierailija
33/33 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi apua. Mä ajattelin, että 35v ja 13-vuotias lapsi, mikä teinivanhempi se onkaan ollut.

Kunnes tajusin, että olen itse 35v ja mulla on 13v lapsi...

Mutta Isacin äiti oli oikeasti teini, kun Isac syntyi. Tuo isä oli jo 22.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän