Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytin juuri 38v enkä ole kertaakaan ollut työpaikan järj pikkujouluissa

Vierailija
25.10.2013 |

Sellaisia ei ole ollutkaan, ei sosiaali-ja terveysalalla ole varaa moisiin. Aivan absurdin kuuloista lukea jostakin "drinkkilipuista", ruokatarjoiluista tms kun jopa päivän kahvikupillinen pitää itse maksaa eli tuoda kahvipkt säänn sinne työpaikan kaappiin.

Terkuin päiväkotitäti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 50 v, ja yksityisessä firmassa, enkä ole ollut firman pikkujouluissa. Koska firma ei niitä järjestä, ainoastaan lastenjuhlan työntekijöiden lapsille. En ole kaivannut. Jotain muita juhlia on ollut, vuosijuhlia tai muuta hengennostatusta.

Vierailija
2/12 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 42v ja oon ollut kaksissa. Toisissa sen takia, kun järjestin ne. Lähdin kotiin kymmeneltä, kun viralliset asiat oli purkissa. Ei vaan oo mun juttu, mulla on työporukat ja ne ihmiset joiden kanssa rentoudun, erikseen. Tosin teen sellaista työtäkin, että vähän katottava, mihin lähtee mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujoulut on niiiin turhia hömpötyksiä. En tykkää.

Vierailija
4/12 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut kahdesti, ja en enää mene ikinä. Olen sellainen että alkoholi vie minulta täysin järjen ja kontrollin, joten ei sovi pikkujoulujuhlinta firmamme tapaan mulle. 

Ekan kerran kävin firman pikkujouluissa kun olin aika uusi talossa, 28-vuotiaana. Lopputulos oli, että tuhannen kännissä olin paneksinut projektipäällikön kanssa saunassa ja alushousuni unohtuivat sinne - ja löytyivät maanantai-aamuna ilmoitustaululta. Tästä seurasi kivaa draamaa, koska projektipäällikön vaimo sai tietää tästä muhinoinnista, ja oli samassa paikassa töissä. Vaihdoin sitten yksikköä.

Pysyin pois pikkujouluista sitten vuosia, kunnes viime vuonna, 38-vuotiaana päätin, että voisinpa käväistäkin, mutta vain pikkujoulujen ateriaosuudessa, ei jatkoja. Onnistuin minä silti mokaamaan. Imuroin juomia aterialla kaksin käsin, ja puhuin käsittämätöntä paskaa nolaten itseni täysin. En sentään käpälöinyt ketään, en sekstaillut tms. Mutta heitin ylimielistä leveilevää läppää, ja pahinta oli että yhtä lukuun ottamatta muut työkaverit oli siinä vaiheessa iltaa käytännössä selvin päin. Lähdin ravintolasta klo 21 hoipertelukännissä taksilla kotiin, kun muut lähti jatkoille.

Vierailija
5/12 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, viina on viisasten juoma. Luulisi tuohon ikään mennessä jo olevan tiedossa jos alko ei itselle sovi ja sitä myöten välttää kemuja ja juomia. Ellei sitten ole alkoholisti eikä vaan voi olla juomatta.

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 11:28"]

Mä olen ollut kahdesti, ja en enää mene ikinä. Olen sellainen että alkoholi vie minulta täysin järjen ja kontrollin, joten ei sovi pikkujoulujuhlinta firmamme tapaan mulle. 

Ekan kerran kävin firman pikkujouluissa kun olin aika uusi talossa, 28-vuotiaana. Lopputulos oli, että tuhannen kännissä olin paneksinut projektipäällikön kanssa saunassa ja alushousuni unohtuivat sinne - ja löytyivät maanantai-aamuna ilmoitustaululta. Tästä seurasi kivaa draamaa, koska projektipäällikön vaimo sai tietää tästä muhinoinnista, ja oli samassa paikassa töissä. Vaihdoin sitten yksikköä.

Pysyin pois pikkujouluista sitten vuosia, kunnes viime vuonna, 38-vuotiaana päätin, että voisinpa käväistäkin, mutta vain pikkujoulujen ateriaosuudessa, ei jatkoja. Onnistuin minä silti mokaamaan. Imuroin juomia aterialla kaksin käsin, ja puhuin käsittämätöntä paskaa nolaten itseni täysin. En sentään käpälöinyt ketään, en sekstaillut tms. Mutta heitin ylimielistä leveilevää läppää, ja pahinta oli että yhtä lukuun ottamatta muut työkaverit oli siinä vaiheessa iltaa käytännössä selvin päin. Lähdin ravintolasta klo 21 hoipertelukännissä taksilla kotiin, kun muut lähti jatkoille.

[/quote]

Vierailija
6/12 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 11:53"]

Niin, viina on viisasten juoma. Luulisi tuohon ikään mennessä jo olevan tiedossa jos alko ei itselle sovi ja sitä myöten välttää kemuja ja juomia. Ellei sitten ole alkoholisti eikä vaan voi olla juomatta.

[/quote]

Mä en juo yleensä ollenkaan seurassa. Yksin jouluna ja juhannuksena kyllä, yksin sekoilu kun ei ketään haittaa. Mutta normaalisti en alkoa käytä muuten pieniäkään määriä. 

Tosiaan olenkin jättänyt pikkujoulut ja muut välistä enkä enää mene niihin, mutta viime vuonna kävi se arviointivirhe, kun kuvittlelin että voisin ottaa vain yhden ruoan kanssa ja sitten lähteä kotiin ruoan jälkeen. No, nyt on opittu sekin ettei minulta yhden ottaminen onnistu, ja täytyy pysyä pois pikkujouluista jatkossa.

Vierailija
7/12 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 43, ja olen ollut kaksi kertaa, vaikkei mulla oikeastaan ole ollut edes kunnon pitkäaikaista työpaikkaa koskaan, kaikenlaisia pätkätöitä vain.

Toinen oli sellainen uskovaisen porukan syöminki kylpylässä ilman alkoholia, ja toisissa olin autolla, toisella paikkakunnalla kun kävin töissä.

Mutta kyllä kaikkein mukavin tarjoilu varmasti on ollut se, kun exän työpaikka antoi pikkujoulujen järjestämisen sijaan kunnon ison kinkun joululahjaksi.

Vierailija
8/12 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehehehe :D

Hei, tää on vain elämää! 

Vierailija
9/12 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 11:18"]

Sellaisia ei ole ollutkaan, ei sosiaali-ja terveysalalla ole varaa moisiin. Aivan absurdin kuuloista lukea jostakin "drinkkilipuista", ruokatarjoiluista tms kun jopa päivän kahvikupillinen pitää itse maksaa eli tuoda kahvipkt säänn sinne työpaikan kaappiin.

Terkuin päiväkotitäti.

[/quote]

Noh, lähdette sitten pikkujouluteeman varjolla tyttöjen kanssa yöelämään, stay-uppia jalkaan ja reipasta mieltä, kyllä se mieli piristyy pikkujouluaikaan kun on pientä flirttiä ilmassa :).

Vierailija
10/12 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 11:18"]

Terkuin päiväkotitäti.

[/quote]

Noh, lähdette sitten pikkujouluteeman varjolla tyttöjen kanssa yöelämään, stay-uppia jalkaan ja reipasta mieltä, kyllä se mieli piristyy pikkujouluaikaan kun on pientä flirttiä ilmassa :).

[/quote]

PS. niin päiväkotitädit on muuten kuumaa tavaraa (ympäri vuoden) lapsiaan kuskaavien isien mielestä, kotona kun tuppaa olemaan aika hiljaista sillä saralla pienten lasten perheissä.

Vierailija
11/12 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut yksissä, ikä 32 v. Pätkätyöläisenä olen joko ollut pikkujouluaikaan työttömänä, tai sitten firmassa ei taloudellisista syistä ole järjestetty pikkujouluja.

Vierailija
12/12 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa pönötystä. Pari kertaa olin, mutta sitten en jaksanut. Parisataa ihmistä jonottaa seisovasta pöydästä kylmää rosollia ja kinkkua, ei kiitos. Nekin rahat voisi laittaa henkilöstön joulubonukseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi