Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelisit mun mahiksista olla raskaana?

Vierailija
08.11.2013 |

Kierto on säännöllinen 28 päivää. Harrastettiin seksiä kp10 ja kp16. Mun mielestä tavallaan ne otollisimmat päivät meni nyt ohi, kun mies ei ollut kotona. Kp11 ja kp12 tunsin voimakkaita nippailuja alavatsassa.

Mielipiteitä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ton perusteella voi oikein veikata yhtään mitään.

Mitäs sä ajattelet mun mahdollisuuksistani, me harrastettiin seksiä kp12 ja kp 16, tosta jälkimmäisestä olen kyllä aika varma, että ovis oli jo ohi. Kierto lähiaikoina ollut 27-28 päivää ja kp 14 oli ovistuntemuksia.

Vierailija
2/9 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kuukautta olette jo yrittäneet? Se hiukka vaikuttaisi tuohon todennäköisyyteen. Ja myös se, että missä kunnossa siittiöt ovat, kun toi sun kiertos nyt vaikuttaa olevan kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tikutin oviksen viime kierrossa kp13,no se ja seuraavaa pv sekstailua,sitten1,5vrk tauko ja taas kp15 aamulla talletuksia. Ovis oli tapahtunu mitä ilmeisemmin just kp14 kun oli tauko :/ ..laskinkin sit urakalla vuos taaksepäin et miten on ovikset ollu ja aika monesti näköjään just kp14 tai 15 ja ite oon ollu siin uskos et jo kp 13 kun saanu ain ovistestiin plussan sillon..mut näköjään se lh huippu saattaa kestää kakskin vrk :o

Vierailija
4/9 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 09:26"]

Montako kuukautta olette jo yrittäneet? Se hiukka vaikuttaisi tuohon todennäköisyyteen. Ja myös se, että missä kunnossa siittiöt ovat, kun toi sun kiertos nyt vaikuttaa olevan kunnossa.

[/quote]

En nyt ymmärtänyt mitä kuukausien määrällä on merkitystä? Eka yrityskierros joka tapauksessa. Siittiöiden kunnosta on paha sanoa. Mies on 36 vuotias.

ap

Vierailija
5/9 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hommailtiin ainakin 3 päivää (ehkä jopa 4) ennen ovulaatiota ja sitten tulikin viikon tauko ja ajattelin tietysti että ohi meni, mut eipä haittaa kun vihdoin ivf-hoito alkaa ensi kuussa. Yritystä oli yli 2 vuotta takana ja selittämätön sekundäärinen lapsettomuus. Ja kuinka ollakkaan! Plussa tuli "huonosta" ajoituksesta huolimatta ja poika syntyy ensi kuussa. :) Ihan puskista tuli, muilla kierroilla on aina osunut ennen ja jälkeen oviksen eikä mitään tulosta ollut tullut. 

Vierailija
6/9 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 10:27"]

Meillä hommailtiin ainakin 3 päivää (ehkä jopa 4) ennen ovulaatiota ja sitten tulikin viikon tauko ja ajattelin tietysti että ohi meni, mut eipä haittaa kun vihdoin ivf-hoito alkaa ensi kuussa. Yritystä oli yli 2 vuotta takana ja selittämätön sekundäärinen lapsettomuus. Ja kuinka ollakkaan! Plussa tuli "huonosta" ajoituksesta huolimatta ja poika syntyy ensi kuussa. :) Ihan puskista tuli, muilla kierroilla on aina osunut ennen ja jälkeen oviksen eikä mitään tulosta ollut tullut. 

[/quote]

Paljon onnea teille!:)

ap

Vierailija
7/9 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tai sitten ei. Siihen raskautumiseen kun vaikutaa niin moni asia, että pelkän ajoituksen perusteella on vaikea päätellä, mutta ajoitus ainakin on ollut ihan ok.

Itselle on tuonut positiivisen tuloksen niin ovispäivänä hommailu, kuin pari päivää ennen ja viikkoakin ennen ovista. Kuuden raskauden perusteella olen kohtalaisen hedelmällinen kun neljä raskautta on tärpänneet ekasta kierrosta, yksi toisesta ja yksi kolmannesta.

Vierailija
8/9 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muista minä päivinä mun aiemmat raskaudet on saaneet alkunsa, mutta pitäisin kanssa itseäni aika hedelmällisenä. Kaksi ekaa raskautta sai alkunsa ekasta kierrosta ja kolmas kolmannesta.

ap

Vierailija
9/9 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ei pitäisi olla hedelmällisyydessä mitään ongelmia, toivottavasti tärppäsi :)

8