osaatteko lukea toisten tunteita ja
jopa ajatuksia? Yleensä läheisten tunteita voi lukea, mutta entä
hiukan vieraampien?
Se on mielenkiintoista.
Kommentit (7)
No, mulla on niin monta todistetta. Viimeksi aistin keskellä yötä ystäväni tunnelmat ja sen että hän on hereillä.
Sitten hän itse kertoi valvoneensa ja ajatelleensa minua.
Usein tiedän etukäteen että hän soittaa illalla.
Tosi monta kertaa on tapahtunut näitä.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 00:04"]
No, mulla on niin monta todistetta. Viimeksi aistin keskellä yötä ystäväni tunnelmat ja sen että hän on hereillä.
Sitten hän itse kertoi valvoneensa ja ajatelleensa minua.
Usein tiedän etukäteen että hän soittaa illalla.
Tosi monta kertaa on tapahtunut näitä.
Muistat vain ne kerrat, kun ajatuksesi ovat osuneet kohdalleen, et niitä jolloin ajatus harhaili ties missä ja mitään ei tapahtunut. Korrelaatio ja kausaatio.
[/quote]
Juu, on sattunut sellaisia, esim. raskauksia olen nähnyt hyvä kun testikään on tehty yms.
Enemmän näitä oli nuorempana, siis teini-iästä parikymppiseksi ja vähän ylikin.
Nykyään taitaa olla liikaa ajateltavaa ja huomioitavaa jo omassakin elämässä.
Muistan todella paljon ja saan täten tietoa. Jos ei ole mitään erikoista tunnetta, sitten ei. Usein on tasaista. Mutta tutka on olemassa ja iän myötä
sitä osaa enemmän.
osaan haistella toisten pieruista tulevaisuutta!
Muistan kuinka näin teininä unia kuinka isäni pieri. Ja hän piierikin ruokapöydässä päivällisellä. Olin tulossa hulluksi. Näin enneunia!
Muotoile kysymys uudeleen: tuntuukos sinusta, että osaat lukea toisten tunteita?
Saattaa olla, että ihminen kuvittelee olevansa homotutka, tunneaantenni ja vaikka mitä, mutta hän voi olla tulkintojensa kanssa täysin väärässä. Olen sen saanut huomata omakohtaisesti. Läheisriippuvaisen ihmisen tapaan koitan aistia muiden mielentiloja ja ajatuksia, toimia niiden mukaan. Huomaan meneväni metsään yhtä usein kuin onnistuvani. Sen saan kuulla jopa omata puolisolta nyt, kun käymme yhdessä pariterapiassa.