Juoksijat hoi, millaisia tuloksia saatte cooperissa?
Olen tällainen vanhempi täti- ihminen ja aloittanut juoksuharrastuksen. Tänään mittasin matkan, jonka hölkkään 12minuutissa ja se oli 1,7km. Olen ihan tyytyväinen, koska olen vasta aloittelija.
Kommentit (16)
2450 metriä kun viimeksi olen mitannut. Siitä on tosin yli vuosi aikaa. Nyt menisi muutama sata metriä pidemmälle.
Vähän päälle 2800 metriä menee. Ei kovin kummoinen suoritus siihen nähden, että puolimaraton menee noin 2400 metrin cooper-vauhdilla ja täysmaraton noin 2300 metrin vauhdilla.
M44
Juoksin 2150 metriä, olen 54 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
2450 metriä kun viimeksi olen mitannut. Siitä on tosin yli vuosi aikaa. Nyt menisi muutama sata metriä pidemmälle.
Oletko mies vai nainen ja ikäsi?
Viimeksi meni 2600, mutta siitä on jo muutama vuosi. Nyt on ollut pitkään taukoa juoksusta, joten joku 2200 voisi olla realistista.
N55
Juoksin viimeeksi 2800, mutta tästä on pari vuotta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän päälle 2800 metriä menee. Ei kovin kummoinen suoritus siihen nähden, että puolimaraton menee noin 2400 metrin cooper-vauhdilla ja täysmaraton noin 2300 metrin vauhdilla.
M44
oot kovassa kunnossa
mies52v
Kolme edellistä: 3020m, 3050m ja 3080m. En ole juoksija enkä urheilija. Pienenä liikuin paljon ja silloin osallistuin joihinkin juoksukilpailuihin.
En tiedä meinaanko enää juosta, koska huipulta on kiva lopettaa.
Joskus aikoja sitten kun säännöllisesti lenkkeilin, niin kellotin itse cooperin urheilukentällä johonkin 3300m. Maraton meni silloin 3:15 aikaan.
Tosin olisin varmaan cooperin saanut lähemmäs 3500 jos olisin ns. huippukunnossa koittanut ja enemmän "tosissaan".
2000 m meni, N54. Aloitin juoksun (ja liikunnan) vasta viidenkympin korvilla ja vähän on ylipainoakin, mutta pikkuhiljaa painoa ja kuntoa parempaan.
12 minuutissa juoken sen.