Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen liian nirso panomieheksi

Vierailija
15.09.2020 |

Onko täällä muita, joilla on sama ongelma?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Hyvin harva nainen on sellainen, jonka oikeasti haluaisin sänkyyni. Jos ei ole kertakaikkisen upea ilmestys ja henkistä yhteyttä, niin minua ei kiinnosta se seksi paljoakaan; pakollinen muutaman minuutin jyystö, vähän hempeilyä ja äkkiä himaan. Ei kiinnosta panostaa seksiin tippaakaan. Siksi en irtosuhteita harrastakaan.

Lienet itse taivaan lahja naisille. Välittyi kirjoituksestasi.

Vierailija
22/30 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Hyvin harva nainen on sellainen, jonka oikeasti haluaisin sänkyyni. Jos ei ole kertakaikkisen upea ilmestys ja henkistä yhteyttä, niin minua ei kiinnosta se seksi paljoakaan; pakollinen muutaman minuutin jyystö, vähän hempeilyä ja äkkiä himaan. Ei kiinnosta panostaa seksiin tippaakaan. Siksi en irtosuhteita harrastakaan.

Lienet itse taivaan lahja naisille. Välittyi kirjoituksestasi.

Eikai sellaista tarvitse kuvitella? Jos ei tunteeton seksi kenen-tahansa-kanssa kiinnosta, niin ei se ihmisestä automaattisesti kaikkien ihannoimaa seksin jumalaa tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane, tai ole panematta. Ei varmaan liikuta ketään muuta kuin sua.

Vierailija
24/30 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa joo. Siis minua kiinnostaa seksi, mutta käytännössä kaikki on ällöttävä. Ei pysty, en halua.

Näin naisistakin tuntuu. Kyllä täytyy olla jotenkin vajaa, jos panee kaikkea, mikä liikkuu.

Vierailija
25/30 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla onkin suuri ongelma. MIllä sä sitten kehuskelet kavereillesi, kun et oo onnistunut polkemaan koko kylää ympäri? Onneksi ne ei sentään tiedä, miten pieni sulla on... Ootko sä muutenkin täysi nolla luuseri mieheksi, vai miksi valitat Vauva-palstalla mammoille tästä suuresta probleemasta? Tuollaisia te olette te pikku asioista inisevät wanna be huoripukit. 

Vierailija
26/30 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan hyvä asia.

Vierailija
27/30 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on tuollainen ongelma.

Jatkuvasti panettaa, mutta tarpeeksi viehättäviä miehiä ei oikein ole eli masturboidessa menee pitkälti elämä :/

Vierailija
28/30 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullinen nainen jolla on kaunis hymy olis mun kriteerit. Vähän on tarjontaa viiskymppisenä. Panomieheksi ei kyllä ole mitään hinkua, yksi riittäisi kun vain tarpeeksi halukas olisi.Itsekin olen kunnossa kaikin puolin.

Vierailija
29/30 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei pane, jotka valkkaa!

Vierailija
30/30 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätön keskustelu. Aloittajalla on ongelma kun ei halua monia naisia ja sellaisia joita haluaisi ei ole tai ei saa niitä. Sitten kaikki huutelee kaikenlaista sekaan.

Eihän tuo aloittajan ongelma ole kenenkään ratkaistavissa. Älä ihmeessä pane naisia joita et halua. Äläkä kuvittele olevasi hyvä sängyssä koska sehän huokuu sinusta joka lauseessa.

M46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi