Onko isolla takapuolella erilaista istua?
Eli onko muhkeammalla perällä pehmeämpi olla esimerkiksi kovalla penkillä?
Kommentit (15)
No mä voin sanoa, että pienellä pepulla oli parempi missä vaan. Olen lihonut 15 kg ja ei se pelkkä istuminen vaan kivut ja muut joka paikassa...
On se joo ihan erilaista, ei yhtään kivaa. Kärvistellään julkisilla paikoilla, mutta kun päästään omaan kotiin, niin istutaan päällämme pimeässä huoneessa.
Hmm, loogisesti ajattelisi sen olevan mukavampaa. Onhan pehmeällä tuolillakin mukavampi istua kuin puujakkaralla. Rasvahan on hyvä pehmuste.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 20:54"]
No mä voin sanoa, että pienellä pepulla oli parempi missä vaan. Olen lihonut 15 kg ja ei se pelkkä istuminen vaan kivut ja muut joka paikassa...
[/quote]Mulla ihan päinvastainen kokemus.
Voin sanoa että pienipyllyisenä on ainakin ikävää istua kovilla penkeillä kun kovat alustat painaa luita ikävästi.
Kyllä mulla ainakin silti että olen lihava, kovat huonot penkit ottaa tuonne johonkin häntäluuhun, ne läskit leviää lähinnä siihen reunoille, eikä ne ole suoraan perseen alla pehmusteena kuten tyynyt.
Minä taas en ymmärrä, miten lihava voi istua standardikokoisella vessanpytyllä. Sehän ei ole kovin iso ja laaja.
Ehdottomasti parempi istua, kun on enemmän tavaraa luitten ympärillä. Painoin ennen jopa 90 kg nyt 70 kg. Mutta muuten olo on huomattavasti parempi, joten mitäs istumisesta.
Ei ole, pienemmällä ahterilla oli paremmat lihakset. Ne suojas paljon paremmin kuin nää läskit, jotka on aina tiellä ja hinkkaa keinujen yms laitoihin. Kolmosen kun saan pihalle, niin läskit lähtee!
[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 21:15"]
Minä taas en ymmärrä, miten lihava voi istua standardikokoisella vessanpytyllä. Sehän ei ole kovin iso ja laaja.
[/quote]
:D Varmaan provo, mut mua nauratti ajatus, että lihavampi ihminen kasvais jotenkin keskeltä suuremmaksi. Eiköhän se rasva keräännyt vararenkaaksi ihmisen kehon ympärille, ei siinä ämpärin reiän kokoista peräaukkoa sentäs synny.
Kun lin normaalipainoinen (58-75kin vielä, 174 cm pitkä) niin tosiaankin kaikilla kovilla penkeillä oli tosi ikävä istua eikä tollanen perussohvakaan ollut mikään hirmu mukava. Nyt 95 kg siedän kovia penkkejä paljon paremmin, eli kyllä se läskikerros niiden luiden päällä auttaa. Sitten taas jos on kaponen penkki, siis käsinojat siinä aika lähellä, niin voi tulla sivusuunnassa ikävä olo näin isompana. Esimerkiksi rengaskeinussa alkaa olla aika ikävä kun osuu niihin ketjuihin.
Kiitos kysymästä, erilaista on. Kun olin ihannepainoinen, pidin itseäni liian laihana. Saunanlauteilla istuminen ei tuntunut kivalta. Muistan valitelleeni tätä ääneen ja muut ihmettelivät. Nyt kun takapuolta riittää yli oman tarpeen, istuminen lauteilla tai kovalla penkillä on huomattavasti mukavampaa.
Joku ihmetteli, miten lihava voi istua vessanpöntöllä. Kerrottakoon nyt vielä sekin, että siinä ei ole mitään eroa.
Ap, saitko uteliaisuutesi tyydytettyä?
Joo, onhan siinä kieltämättä eroa. Joskus laihana koin pitkän istumisen aika hankalaksi, laskeskelin juuri että painoindeksi oli silloin laskurin mukaan 16 luokkaa, (enkä muuten ollut anorektikko), mutta eipä se taida enää yhtä hankalaa olla. En kyllä mitenkään erikoisen lihava ole vieläkään.
En tiedä kun en ole ikinä omistanut pientä peffaa