Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voinko saada tietyn miehen päättämällä?

Vierailija
07.11.2013 |

Onko kukaan napannut tietyn miehen lujasti päättämällä?

Ja jos sattuis että kyseinen mies olisi edes vähän

kiinnostunut.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä olet jo tähän mennessä yrittänyt, merkitsevät katseet, tai edes epäsuorat vihjailut eivät valitettavasti useimmiten toimi ja unohtuvat nopeasti. Useimmiten varminta on sanoa suoraan. Kaikki tai ei mitään.

Vierailija
2/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan voi sanoa suoraan...vain kaksi kertaa nähnyt ja hän on

virassaan silloin.

No, pientä hymyä näin ennen virallista tapaamista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä sain... Mutta se oli pitkä prosessi. Mies oli ensin kiinnostunut, minä ajattelein, että ei. Sitten aloin katua ja mies ajatteli, että ei, koska olin torjunut aiemmin aika pitkän aikaa.

Tällaisista asetelmista kuitenkin lopulta ollaan yhdessä.

Vierailija
4/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 18:00"]

Onko kukaan napannut tietyn miehen lujasti päättämällä?

Ja jos sattuis että kyseinen mies olisi edes vähän

kiinnostunut.

[/quote]

Voit hyvinkin! Suurin osa ihmisistä on kuitenkin pariutumisjutuissa melkosen laiskoja ja jos sitten jostain ilmestyy siedettävän näköinen ja oloinen tapaus, joka käytännössä heittäytyy syliisi, niin eipä ne sitä pois jaksa alkaa työntämään.

Vierailija
5/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen päättänyt saada lottovoiton.

Toivottavasti lottokone tietää päätökseni.

Vierailija
6/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan voi sanoa suoraan...vain kaksi kertaa nähnyt ja hän on

virassaan silloin.

No, pientä hymyä näin ennen virallista tapaamista. 

Vierailija
7/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos tällä miehellä on jo vaimo ja lapsia? Onnistuuko silti ihan vain päättämällä?

Vierailija
8/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä vitun päättämällä? Mitä se tarkoittaa?

Vierailija
9/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 20:17"]

Mitäs jos tällä miehellä on jo vaimo ja lapsia? Onnistuuko silti ihan vain päättämällä?

[/quote]

Tästä piti mainita. Silloin pitää koko juttu hylätä.

Mistä saan tietää?

Tapaan tämän miehen pari kertaa enää.

Ei siinä ole paljoa mahdollisuuksia. 

Vierailija
10/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt viimeisellä kerralla kun olet sitä näkemässä, että kiinnostaisiko joskus vaikka kahville lähtö. MIkäli se on vapaa ja kiinnostunut niin vastaa todennäköisesti myöntävästi ja jos jostain syystä ei kiinnostunut tai sitten jo valmiiksi suhteessa , niin se kieltäytyy. Ja koska oli viimeinen kerta kun tapaat sitä hänen viran merkeissään niin torjunta ei ole niin kamala tai millään tavoin nolo koska sitä ei tarvitse enää nähdä.

Vierailija
11/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan voi kysyä. Se toimii sellaisessa virassa.

Viimeksi teititteli kun olen siis asiakas.

Vierailija
12/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 20:20"]

[/quote]

Olemalla sitkeä ;)

Vierailija
14/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti tietysti vastaus siihen voiko saada tietyn miehen päättämällä on että ei. Esim. jos toive on täysin epärealistinen tyyliin tavis Peräilmajoelta päättää saada kuuluisan filmi- tai urheilutähden, niin eipä taida päätös toteutua. Ja muutenkin joskus vaan käy niin, että sitä toista ei kiinnostakaan yhtään, vaikka itse päättäisi mitä ja unelmoisi yöt ja päivät siitä toisesta.

Mutta siinä mielessä tietysti päättämisestä voi olla hyötyä, että jos kohde on realistisesti tavoiteltavissa, niin sellainen päättäväisyys voi johtaa vaikka pieneen flirttiin, merkitseviin katseisiin ja hymyihin tms. kaivatulle kohteelle, mikä tietysti lisää mahdollisuuksia verrattuna siihen tilanteeseen, että jos ei mitenkään osoittaisi että on kiinnostunut. 

Aina ei voi suoraan kysyä kahville tms mutta vähän tarpeettoman pitkät katseet, ujo hymy, silmien söpöilyräpyttely tms on aina kokeiltavissa. Jos toinen ei vastaa, niin sitten ei. Mutta voi vastatakin... Itse iskin yliopistolla opiskellessani erään henkilökuntaan kuuluvan tuolla menetelmällä, silmät suurena räpsyttelin ja hymyilin aina kun menin harjoitustöitä hänelle tarkastuttamaan ;-)

Vierailija
15/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ainakaan lähtis asiakkaan kanssa millekään, vaikka olis minkälainen ja kuinka sinnikäs. Se vaan on niin eiei. Ensin pitää päästä tuosta asetelmasta.

Vierailija
16/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 22:59"]

Yleisesti tietysti vastaus siihen voiko saada tietyn miehen päättämällä on että ei. Esim. jos toive on täysin epärealistinen tyyliin tavis Peräilmajoelta päättää saada kuuluisan filmi- tai urheilutähden, niin eipä taida päätös toteutua. Ja muutenkin joskus vaan käy niin, että sitä toista ei kiinnostakaan yhtään, vaikka itse päättäisi mitä ja unelmoisi yöt ja päivät siitä toisesta.

Mutta siinä mielessä tietysti päättämisestä voi olla hyötyä, että jos kohde on realistisesti tavoiteltavissa, niin sellainen päättäväisyys voi johtaa vaikka pieneen flirttiin, merkitseviin katseisiin ja hymyihin tms. kaivatulle kohteelle, mikä tietysti lisää mahdollisuuksia verrattuna siihen tilanteeseen, että jos ei mitenkään osoittaisi että on kiinnostunut. 

Aina ei voi suoraan kysyä kahville tms mutta vähän tarpeettoman pitkät katseet, ujo hymy, silmien söpöilyräpyttely tms on aina kokeiltavissa. Jos toinen ei vastaa, niin sitten ei. Mutta voi vastatakin... Itse iskin yliopistolla opiskellessani erään henkilökuntaan kuuluvan tuolla menetelmällä, silmät suurena räpsyttelin ja hymyilin aina kun menin harjoitustöitä hänelle tarkastuttamaan ;-)

[/quote]

Hyvä. Yrityksesi tuotti tulosta. Nuorempana kun kävin ravintoloissa, käytin päättämismenetelmää ja tietysti piti katseita luoda.

Mutta nythän oon ollut työpaikalla ja tilanteet erilaisia.

Vierailija
17/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 23:10"]

Mä en kyllä ainakaan lähtis asiakkaan kanssa millekään, vaikka olis minkälainen ja kuinka sinnikäs. Se vaan on niin eiei. Ensin pitää päästä tuosta asetelmasta.

[/quote]

Aivan.

Vierailija
18/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 20:20"]

[/quote]

Olemalla sitkeä ;)

[/quote]

Satuhäissä taisi olla joskus tällainen pari. Nainen jankkasi jaksossa moneen otteeseen, että kyllä mä ton vielä kesytän ja käytettiin sanaa piiritys jne. Ihan järkky justiina-fiilis jäi siitä muijasta, ja mies oli suunnilleen, et okei, kai se on pakko. 

Ajatuksena aika luotaantyöntävä, että miestä pitäisi piirittää ja vokotella oikein urakalla ja sitten kauheena työvoittona sais sen sit ehkä ittelleen. Tulee tunne, että painostaa piti, muuten ei ois suostunu. En oikein usko tuollaisten suhteiden onnellisuuteen pidemmän päälle. 

Tietty jos toinen on ihan toivoton jahkaaja, mutta ei se silti kivalta ajatukselta tunnu, että pitää hirvee työ tehdä toisen saadakseen ja se toinen ei tee mitään. 

Vierailija
19/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kovasti yritän, mutta saas nähdä kuinka käy. Tähän mennessä ei vaikuta kovin lupaavalta, mutta vielä on toivoa.

Vierailija
20/24 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tulkita toisen pieniä eleitä, katseita jne.

Ja omia tunteita, kuuntele. Löydät toisen mahdolliset tunteet.

Tämä ylläolevalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän