En aio äänestää tänään Käärijää viisuissa toisin kuin moni muu suomalainen joka on ilmoittanut tekevänsä niin
Vaikka olen täällä Suomessa asuva suomalainen ja Käärijä on meidän viisuedustaja Euroviisuissa, niin Cha Cha Cha ei ole minun musiikkimakuuni enkä pidä kyseisestä biisistä. Sen sijaan minun ääneni kuuluu sille symppikselle Remo Forrerille romaniasta, joka laulaa sitä surullista balladia vesipyssystä.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Ei oman maan biisiä voi edes äänestää.
Osa porukasta on ainakin suunnitellut että he käyttävät VPN:ää ja jotkut ovat jopa tilanneet ulkomaisia puhelinnumeroita. Itse olen sitä mieltä että moinen vilppi ei kannata koska siitä jää kuitenkin kiinni ja se voi sitten kusta omaan nilkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa porukasta on ainakin suunnitellut että he käyttävät VPN:ää ja jotkut ovat jopa tilanneet ulkomaisia puhelinnumeroita. Itse olen sitä mieltä että moinen vilppi ei kannata koska siitä jää kuitenkin kiinni ja se voi sitten kusta omaan nilkkaan.
Te maanpetturit voitte palata takaisin itärajan toiselle puolelle mistä te olette tänne tulleetkin.
Kyllä näillä suomalaisten vpn-äänillä yks Kärsijä voittoon saadaan.
Meidän perhe on jo ihan käärijähuumassa
Kääretorttu illalle pakko vaan leipoa !
Itse en aio äänestää ketään jotta Käärijä voittaa. Muuten kohta jo pari tuhatta nimeä allekirjoittanut kansalaisvaatimukset että Sauli Niinistö leikkaa tukkansa ja pukeutuu vihreään boleroon lopun presidenttikauden ajan, mutta vielä on matkaa ennen kuin on kerätty tarpeeksi nimiä.
Olipa hassun hauskaa. Tulin vilkaisemaan, missä maassa asut, mutta siis ihan Suomessa asut ja sijaitset tällä hetkellä. Äänestä sitä Loreenia sitten. Muista kannustaa Ruotsia myös jääkiekossa.
Missä veikkaus-sivulla voi veikata viisujen voittajasta, siis rahalla?
Vierailija kirjoitti:
Vihreä sokerimassa ja vihreä marsipaani oli loppunut täällä päin kaupoista !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreä sokerimassa ja vihreä marsipaani oli loppunut täällä päin kaupoista !
Kaikki ananakset ja ananassäilykkeet myös kadonneet kaupoista. Myyjän mukaan asiakkaat olivat hanstranneet niitä korikaupalla eivätkä ehdi tilaamaan lisää.
Suomesta pitäisi pistää pannaan umk kilpailut kun joku tälläinen tapahtuma saa jopa eduskunnan sekoamaan siitä. Kunnon hölmöläisten maa. Ei ole suomalaisia älyllä siunattu.