miehestä tuli vanha ukko yhdessä yössä
tai ainakin melkein:/
Miten te olette osanneet ottaa alkujärkytyksen vastaan kun teidän miehet ovat yhtäkkiä alkaneet osoittaa vanhuuden merkkejä?
minulle tämä on shokki sillä me ollaan kumpikin nelikymppisiä, olen pari kuukautta jopa miestä vanhempi. itse olen pitänyt huolta itsestäni jo pelkästään sillä ajatuksella ettei ainakaan rupsahtamisen ja tylsyyden takia miehen tarvitse alkaa katsella nuorempia mutta nyt siis mies on lyhyessä ajassa tullut vanhaksi, sillä tavalla että ei tuoksu enää samalla vaan vanhalta mieheltä aika voimakkaasti toisinaan. Nyt selkä kramppaa niin että kävelee tosiaan kuin vanha ukkeli. Mä olen hänelle sanonut että pitäisi liikkua enemmän kun kerran tekee koneella istuma-asennossa töitä päivät pitkät, niin ja vtsakumpukin on kasvanut viime vuosien aikana.
Tämä varmaan jonkun mielestä tuntuu vitsiltä tai että mä olen ajattelematon ja itsekäs enkä tajua että ihmiset vanhenee mutta ei se ole niin. Mä olen hieman shokissa että nyt jo tapahtuu tämä. Jos mä pistän hänet kuntokuurille niin auttaako se enää mitään? vai onko tämä nyt vaan yhtä vanhenemista...En mä tunne olevani valmis hoitamaan vanhaa miestä...
Auttakaa mua ymmärtämään tämä tilanne!
Kommentit (24)
Pistä ukko pihalle ja avaa reitesi nuorelle sonnille.
Minä olen taas huomannut aika yleisen ilmiön. Ihmiset luulee, että kaikki muut ympärillä on vanhentuneet, he näkevät itsensä nuorekkaina, eikä ikääntymisen merkkejä mukamas peilistä näy ollenkaan.
Niin tämähän ei pidä paikkaansa, yleensä ihmiset näkevät sinut hyvin pitkälle senikäisenä kuin oikeasti olet, joku ikinuorekas iätön ihminen on marginaali poikkeus.
Ja tiedän, tätä ei haluta myöntää, se kielletään hirvittävällä raivolla. Ihmiset on kaikenlisäksi aika kohteliaita, eivät he suoraan sano miltä näytät, tai minkä ikäiseltä oikeasti näytät.
Lol