Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka ei irrota uudesta paidasta olkalenkkejä?

Vierailija
07.11.2013 |

Ai kamala,kun joillain repsottaa kainalosta tai kaula-aukosta vielä ne henkarilenkit.Miksi niitä ei osata irroittaa?Tai jätetään niskaan se hartiasta toiseen menevä henkarilenkki.

Sehän on sinne laitettu vain,että pysyy kaupan hengarissa paremmin kuosissa.Pois saksilla vain!

Hauskaa katsottavaa miehen siskolla oli niskassa se naru,kun oli juhliin muuten pukeutunut niin hienosti.En viitsinyt mainita.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei leikkele koko/pesulappujakaan edes alus- ja uimavaatteista tai sellaisista paidoista, joista ne näkyvät läpi tai työntyvät jatkuvasti näkyville. Juntin näköistä.

Vierailija
2/22 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,mulla tulee kanssa leikattua paitaa suurempi pesulappu pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätän pesuohje/kokolaput ainoastaan minihameisiin ettei persvako pääse näkymään

Vierailija
4/22 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikkaan aina pois. En ymmärrä miten joku ei tajua, että ne kuuluu leikata pois.

Vierailija
5/22 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä poista melkein koskaan, niistä on sitäpaitsi ihan kätevä kotonakin ripustaa ne vaatteet henkariin.

Vierailija
6/22 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on varmaan niitä samoja ihmisiä, ketkä jättää tarrat kengän pohjiin..

Vierailija
7/22 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten kenelläkään tullut mieleen, että jotku säilyttää vaatteita henkarissa kotonakin?  

Vierailija
8/22 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki paidat säilytetään kotonakin henkareissa eli en leikkaa pois, koska tarvitsen niitä; menee silittäminen ihan hukkaan kun paidat tippuilevat henkareista ilman lenkkejä.

Vierailija
9/22 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuohjeita ei ole tarkoituskaan leikata pois, niiden pitää nimenomaan pysyä lukukelpoisina pesussakin. Mutta pakkohan niitä on poistaa joskus, kun näkyvät vaatteiden läpi.

Vierailija
10/22 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 09:45"]

Meillä kaikki paidat säilytetään kotonakin henkareissa eli en leikkaa pois, koska tarvitsen niitä; menee silittäminen ihan hukkaan kun paidat tippuilevat henkareista ilman lenkkejä.

[/quote]

Osta kunnolliset henkarit, niin vaatteet eivät putoile. Leikkaan nauhat aina pois ja vaatteet pysyvät hyvin henkarissa.

Vierailija
11/22 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 09:47"]

[/quote]

Osta kunnolliset henkarit, niin vaatteet eivät putoile. Leikkaan nauhat aina pois ja vaatteet pysyvät hyvin henkarissa.

[/quote]

minkähänlaisia nuo kunnolliset henkarit on? Omistan leveitä puuhenkareita, ihan kunnollisia. Jos pusero on liukuvaa materiaalia niin ei se kyllä siinä pysy. Mitään kumihenkareita en ole nähnyt missään myytävänä.

Vierailija
12/22 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 09:47"]

[/quote]

[/quote]

Puuhenkarit käytössä ja kyllä ne lenkit tarvitaan.

9

Vierailija
13/22 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yhtään leveämpi tai muuten isompi kaula-aukko paidassa, niin eihän se kyllä henkarissa pysy ilman lenksuja. Ja mites olkaimettomat vaatteet? Mieluummin ripustan niistä lenksuista kuin käytän sellaisia "nipistin"-henkareita.

Vierailija
14/22 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en leikkaa pois sillä säilytän suurimman osan vaatteista henkareissa jolloin pysyvätkin siistimpinä ja rypyttöminä. Kyllähän joku neuletakki yleensä hyvin pysyy henkarissa ilmankin mutta itsellä on paljon sellaisia paitoja jotka tarvitsevat ne lenkit. Tosin osaan kyllä katsoa ettei ne lenkit jää näkyville kun puen paidan päälle.

Vierailija
15/22 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans ihmettelen tuota samaa, noloa kun paidoista roikkuu jostain ne ripustuslenkit.

Vierailija
16/22 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leikkasin ennen ja sitten kerran leikkasin sellaisesta paidasta, jossa on avonainen kaula-aukko ja niiden narujen leikkaaminen sai sen paidan roikkumaan ja nyt en voi käyttää sitä kuin kotona, koska rintavarustukseni on siinä paidassa täysin tyrkyllä.

Vierailija
17/22 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidat säilytän hengareissa, nipistimillä ne jotka ei pysy puuhengareissa, tai leveissä muovihengareissa joissa on kumitus päässä.

Mut jokainen tyylillään

Vierailija
18/22 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse leikkaan nuo pois, mutta mulle on aivan yhdentekevää mitä muut tekevät. minua ihmetytti enemmän tässä aloituksessa se, että ap ei ole huomauttanut tutulle ihmiselle, kun on huomannut hänen asussaan olevan jotain vikaa. itse ainakin pitäisin sitä kohteliaana. ymmärtäisi, jos sitä ei välttämättä halua vieraalle ihmiselle tehdä, mutta, että miehen siskolle? 

Vierailija
19/22 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengarissa? Ihme muoto taivuttaa tuo henkarissa....

No jokatapauksessa, en leikkaa lappuja ja naruja koska niillä on tarkoitus miksi ovat siellä, jos ei nyt siis ihan pakko ole leikata kun ovat näkyvillä muuten. Silputulla hienoilla vaatteilla harvoin on edes jälleenmyyntiarvoa jos on mennyt kaikki laput heti irrottelemaan.

Vierailija
20/22 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 10:15"]

minua ihmetytti enemmän tässä aloituksessa se, että ap ei ole huomauttanut tutulle ihmiselle, kun on huomannut hänen asussaan olevan jotain vikaa. itse ainakin pitäisin sitä kohteliaana. ymmärtäisi, jos sitä ei välttämättä halua vieraalle ihmiselle tehdä, mutta, että miehen siskolle? 

[/quote]

Sen takia että sai naureskella toiselle ihmisille asiasta ja tehdä vielä siitä viestiketjun vauvapalstalle. Ehkä toivoi että saisi paljon kannattajia mukaan naureskelemaan tyhmille ihmisille jotka ei osaa leikata paitojen lenkkejä pois. Vaikuttaa oikein mukavalta ihmiseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme