Missä vaiheessa pukeutumista laitat dödöä kainaloihin?
Suihkun jälkeen siis?
Mulla pitää olla ensin pikkarit jalassa ennenkun voi laittaa dödöä, mutta ei missään nimessä vielä rintsikoita päällä. Käytän roll-onia.
Mun mutsi tekee silleen, et se pukee vaatteet päälleen, ja sit paidan alla vasta ähertää sen dödön kainaloihinsa :o Ihme touhua.
Kommentit (24)
Käyn illalla suihkussa. Aamulla sitten laitan deodorantin ja hengailen aamupalan, meikkauksen ja hiustenlaiton ajan alasti. Sitten vasta vaatteet päälle kun olen lähdössä.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 10:42"]
mulla ei oo kylpytakkia,ne on epäseksikkäitä.Nukun muutenkin aika usein alasti.
[/quote]
Mua ei haittaa vaikka ne on epäseksikkäitä. Kyllä mies mua silti pitää seksikkäänä vaikka palloilenkin kotona kylpytakki päällä. Mikäs on sen ihanampaa, kun olla lämpimän kylpytakin kanssa kotona, ilman rintsikoita, pikkuhousut siellä kylpytakin alla ja tohvelit jalassa. Siinä vaiheessa mulla itsellä on rento olo ja fiilis hyvä, ihan sama olenko epäseksikkään näköinen.
Nro 20
Aina ennen paidan pukemista, mutta muuten ei ole niin tarkkaa että missä kohtaa. Käytän suihkutettavaa dödöä, koska se kuivuu nopeasti. Roll-onien tahmainen ja kostea tunne saa mun kainalot hikoilemaan ennen kuin dödö on ehtinyt edes kuivua.
Suihkussa käyn vaihdellen joskus aamulla ja joskus illalla. Jos olen käynyt illalla suihkussa, niin pesen kainalot vielä aamulla. En voisi kuvitellakaan että kävisin illalla suihkussa ja sitten vaan aamulla vasta dödö kainaloihin. Varmasti se ei-hikoilevilla toimii, mutta mulla ei.
mies pistää dödöä iltaisin, jos on käynyt suhkussa :D
itse laitan vain aamuisin, siinä vaiheessa kun on tissiliivit päällä