Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä alan ymmärtää miksi veloja pidetään häiriintyneinä

Vierailija
07.11.2013 |

Hankkiuduin niiden fb-ryhmään. On ihan oikeasti aika lapsivihamielisiä juttuja siellä. Joillekin (monillekin?) ryhmän jäsenille lapsettomuus on paljon enemmän kuin pelkkä henkilökohtainen valinta, jonkinlainen ideologia johon kuuluu nimenomaan lapsivihamielisyys ja vanhempien, varsinkin äitien halveksunta. Lapsettomuus on ihan hyvä ja kunnioitettava valinta, mutta kun se menee aatteen tasolle niin homma ei taida olla enää ihan tervettä.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 23:13"]

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 22:41"]

Siis miten se polkee jonkun yhteiskunnallisia toiminnanvapauksia, että hänestä ei pidetä? Onko juopuneista, kokoomuslaisista ja natseistakin pidettävä vain tasa-arvon vuoksi? Eihän se, että inhoaa jotakuta tämän käyttäytymisen vuoksi tarkoita, että häneltä riistetään ihmisoikeudet.

[/quote]

No, minä inhoan vapaaehtoislapsettomia esimerkiksi heidän nettikäyttäytymisensä vuoksi. Minusta he ovat kaikkein kuvottavin ihmisryhmä, koska käyttäytyvät niin järkyttävän siivottomasti.

[/quote]

Samasta syystä minä vihaan av-mammoja. :D

Vierailija
62/65 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 08:52"]

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 23:05"]

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 22:01"]

Siksi, että lapset ovat tasa-arvoinen ihmisryhmä samalla tapaan kuin vanhukset, vammaiset, mustaihoiset tai homoseksuaalit tai ketkä tahansa tässä yhteiskunnassa. Lasten syrjiminen ei ole yhtään sen hyväksyttävämpää kuin minkään muunkaan ihmisryhmän.

Yhtä vähän asiallista on sanoa, että en tykkää homoista tai mustalaisista kuin on sanoa, että en tykkää lapsista. Se on ihmisryhmän leimaamista ja syrjivää käytöstä, jota ei mielestäni pidä hyväksyä mitään ihmisryhmää kohdaan länsimaisessa demokrattisessa yhteiskunnassa. 

[/quote]

Ei ole. Ihmisellä on oikeus olla pitämättä ihan mistä vaan eikä se leimaa (miten se voisi leimata?) ketään eikä se ole syrjintää.  Suomen laki on kaikille sama mutta minä saan omassa yksityiselämässäni syrjiä ketä tahansa millä perusteilla tahansa. Alkaa mennä aivan sekopäiseksi jos ihminen ei saisi itse valita omaa seuraansa tai omia tuttaviaan.

[/quote]

Ja sitten itket vaikka rasismista. Todella kaksinaamaista.

[/quote]

Missä minä olen itkenyt rasismista? Kuka on itkenyt rasismista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto. odotan edelleen vastausta kysymykseeni.

Vierailija
64/65 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 19:47"]

nosto. odotan edelleen vastausta kysymykseeni.

[/quote]

Kerrotko kysymyksen ettei tarvitse arvata?

Vierailija
65/65 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 12:17"]

Lapsivihamielisiltä voi odottaa mitä tahansa.

[/quote]

Idiootti tuulipukusekopää.