Taulutietokonekysymyksiä
Jos ostan tabletin selaillakseni nettiä ja katsoakseni satunnaisesti jonkin elokuvan, niin mitä merkkiä suosittelet?
Tiedän iPadin, mutta laite vaikuttaa kalliilta.
Jos minulla on tabletti, niin kauanko laitteen lataus kestää? Oletan, että laite ladataan.
Mikä ero on aikuisten tableteilla ja lapsille myytävilä tableteilla? En nyt tarkoita pelkästään sitä, että lasten tabletit ovat vaaleanpunaisia ja niissä on Prinsessa Ruususen kuva. :) Pärjäisinkö pienellä lasten tabletilla? Ne ovat aika edullisia.
Jos/kun minulla on tabletti, niin minkälaisen ja ennen kaikkea minkä hintaisen sopimuksen teen (Soneran tai DNA:n) kanssa?
Onko tabletin käyttö ulkomailla ongelmatonta, jos tietoturva on ladattu koneelle? Käykö esim. Norton Antivirus myös tabletteihin vai onko niillä jokin erilainen tietoturva?
Nimim. Ihan pihalla :)
Kommentit (3)
Kiitos vastauksestasi. :)
Jäin vielä miettimään tietoturvaa. Osaisiko joku vastata siihen?
Luin jostain, että avoimia verkkoja ei kannata käyttää. Pitäisi käyttää vain hotellien tarjoamia verkkoja. Tietääkö joku tästä enemmän?
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 23:31"]
Lataus kestää yllättävänkin pitkään, en osaa kyllä sanoa ajallisesti.
[/quote]
Minulla on Microsoftin Surface (se ensimmäinen versio) ja akun lataaminen kestää noin tunnin, ehkä hieman päälle. Ja kestää mun käytöllä helposti 2-3 päivää (otan ylös muistiinpanoja, katson tv-sarjoja, videoita Youtubesta, luen lehdet ja selailen blogeja). Päivittäin on tabletti käytössä. Suosittelen lämpimästi!
En osaa noista muista sanoa kun meillä on iPad, mutta meillä se on ainakin iha DNA:n langattomassa verkossa, siis samassa missä koko talouden läppärit, mitään erillistä sopimusta en ole tehnyt.
Leffojen katsomiseen varmaan tarvii jonkun Netfixin tai vastaavan? Toki Katsomo, Yle Areena ja Ruutu -palvelujen ohjelmia voi katsoa + Youtube tietystikin. Ei ole iPad tökkinyt noiden kanssa yhtään.
Lataus kestää yllättävänkin pitkään, en osaa kyllä sanoa ajallisesti.