Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toi missi-Lotta on paksukinttuinen ja persjalkainen

Vierailija
06.11.2013 |

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Missit-kuumina-bikineissa-kumpi-on-seksympi/1022664

 

Ei mitään mahdollisuutta missään kisassa. Olisi nyt edes laihduttanut noi reidet niin, etteivät hinkkaa yhteen niin, että läskit höllyy.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 14:08"]

Se on pärjännyt sillä että isä on formulalääkäri. Liian vanha, liian lyhyt, kropassa puutteita, naama tavanomainen.

 

Täysin käsittämätöntä ettei itse tajua olevansa täysin eri liigaa! Loistava Omenatyttö tai car babe, mutta ei tod Miss Universum -kisatasoa.

 

Ja sitä en hyväksy ettei edes yrittänyt kohentaa mahiksiaan mitenkään ennen kisaa! 

[/quote]

 

Kaikista katkerinta on näköjään tää formulalääkäri-iskä...

Vierailija
22/27 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nättejä kumpikin, mutta miksi Suomen edustajan bikinien alaosa on 10 senttiä alempana kuin pitäisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lewis Hamilton koeajoi Lotan ja totesi, että maukas on.

Vierailija
24/27 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistetään uusiks koko systeemi. Ensin kovalla vaivalla karsitaan tyttöjoukosta finalistit ja siitä valitaan voittaja. Mutta: sen jälkeen kuka tahansa nipo - sukupuoleen katsomatta - voi kiistää valinnan ja nimetä itsensä sijaisehdokkaaksi. Näistä 20 pahinta pannaan kakkosfinaaliin ja sieltä varmaan sitten löytyy se universumin kaunein "p*llinaama", joka pakataan kisakoneeseen ilman matkalippua takas.

Vierailija
25/27 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 15:14"]

Miksi ihmeessä Suomen tai koko universumin missin pitäisi edustaa nykypäivän järjetöntä "laiha-timmi-täydellinen-10+++++++"- kauneusihannetta? Eikö olisi parempi, jos missikisojen voittajaksi valittaisiin se tavallinen, luonnollisen kaunis nainen, jolla saattaa olla mahan päällä löysää tai reidet paksummat kuin pelkät tikut? Miksi nuorille pitäisi antaa vieläkin esimerkkiä siitä, että vain erittäin laihat ovat kauniita? 

 

Missikisojen kriteerit saisivat löystyä, niin muuttuisi tämä järjetön kauneusihannekin.

[/quote]

 

Siksi, että Miss Universumin on tarkoitus olla leikkimielisesti kaunein koko Universumissa. Olisihan se nyt ihan äärettömän typerää jos Miss Universum olisi löysämahainen ja paksureisinen vain siksi että vastaavanlaisen kropan omistaville tulisi hyvä mieli.

 

Onko se muka niin ihmeellistä että hyväkuntoista, timmiä ja treenattua vartaloa ihaillaan? Ei nykyään ihailla yleisesti mitään epätervettä tikkuvartaloa, vaan treenattua vartaloa. Se on tervettä ja näyttää todellakin paremmalta kuin paksut sellureidet ja pömppis. Luojan kiitos ihmiset ei ihaile mitään liikkumattoman ihmisen paksua vartaloa.

 

Vierailija
26/27 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On munkin mielestä tolla missiks paksut jalat, vaikka silti ihan nätti onkin. Tiukkaa tekis löytää Miss Suomea, jos sen pitäis edes teoriassa olla Miss Universum tasoa joka vuosi.

Parempi vaan, että noi latinot ja nykyään aasialaiset pärjää tuolla, niillä on aika paljon enemmän voitettavaa elintason puolesta ja käsittääkseni ainakin noi latinotytöt valmistautuu tohon vuosikausia ja joku sugar daddy maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/27 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 18v nuori ja tekee pahaa katsoa näitä kommentteja. Toki, kyseessä on kauneuskisat, mutta että Lotta on ihan "oksettava" ja "läski" ? :( Mikähän on sitten minua kuvaava adjektiivi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän