Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain miehiä työkavereina, miltä tuntuu?

Vierailija
06.11.2013 |

Onko jollakin näin? Miten työ sujuu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen ollut kuljetusalalla tosi kauan. Hyvin on sujunut hommat. Miehet ovat siitä mukavia, että turhat juoruilut puuttuvat kokonaan. Eipä ole ollut suurempia ongelmia koskaan.

Vierailija
2/9 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa. Hommat hoidetaan asiallisesti ja kaikki "ooiih - miten iihanaa" -lässytykset puuttuu elämästä kokonaan :)

terkuin "minä + 5"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Miesten kanssa ei tarvitse keskustella vessansiivouksesta, pyykinpesusta, kampaajakäynneistä, meikeistä ym. sellaisesta, joka ei minua niin suuresti kiinnosta muutenkaan, ei varsinkaan kahvipöytäkeskusteluissa.

 

Jos joku väittää, että miehet eivät juorua, eivät tiedä asiasta yhtään mitään. Kuljetusalalla ollut 2 ei ole tainnut taksikopilla aikaansa viettää, ei ainakaan pienessä kirkonkylässä jossa on paikallisia kuljettajia.

Vierailija
4/9 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi ei ole suurta eroa, onko miehiä vai naisia. Olen ollu tosi naisvaltaisessa yksikössä ja nyt sitten isossa mies porukassa ainoana naisena.

 

Miehetkin juoruilee... Mutta jollain tavalla miehet on kuitenkin suorempia, sellaista selän takana pelaamista kuin naisilla on, ei miehillä juurikaan ole. Miehet ottaa kaikki porukkaan, naisilla voi käydä niin, että joku vähän jää/jätetään syrjään.

 

Suurin ero on se, että naisissa on aina niitä, jotka tarvii koko ajan parin itselleen ja joka paikkaa pitää mennä käsi kädessä ja yhdessä ja raportoida vessa reissutkin, ettei toinen ihmettele, kun oon viisi minuuttia poissa. Itse en ole tällaista ymmärtänyt koskaan. Miehet on itsenäisempiä ja voivat mennä lounaallekin vaikka yksin eikä ole kamalaa sumplimista miten mennään, että päästään kaikki samaan aikaan.

Vierailija
5/9 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orvolta toisinaan, pääosin ok:lta. Olen it-alalla, koodarina firmassa jossa olen ainoa naistyöntekijä. 

 

Kyllä täytyy sanoa, että eipä meillä paljon noiden "poikien" kanssa yhteistä ole. Asiaa korostaa se, että täällä on sellainen kulttuuri, että pojat keskenään on paljon tekemisissä myös työajan ulkopuolella, esim. käyvät kaljalla, urheilemassa, pitävät peli-iltoja konttorilla tms. Minua, nelikymppistä ämmää, ei näihin toki kaivata. Konttorilla kukaan ei puhu minulle mitään ylimääräistä, vain sen mikä on työasioiden hoitamiseksi pakko. Keskenään miespuoliset kyllä puhuu milloin mistäkin. 

 

Mutta toisaalta, työasiat hoituu hyvin ja useimmiten pidän sitä mukavanakin, että saan tehdä työni täysin rauhassa. 

Vierailija
6/9 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ ei oikeastaan tunnu edes työltä kun on niin pirun hauskaa. Meille on kertynyt kaikki persoonat, jotka ei kyllä tulisi toimeen "normaalissa" työyhteisössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavalta tuntuu, olen työmaalla töissä ainoana naisena toimistossa ja on tuntunut ihan helpolta tulla porukkaan, miehiä on työtilanteesta vaihdellen 20 - 60 paikalla.

 

Miehet on tuntuneet arvostavan mun tapaani olla ja puhua, heidän ei kauheasti tarvii muuttaa puhetyyliään mun takiani. Lisäksi sain ihan puskista kehuja siitä, että pukeudun työmaalle sopiviin vaatteisiin eli farkut ja välillä t-paita, välillä joku muu, mutten siis saavu paikalle jakkupuvussa. Kuulemma oli sellainenkin toimistosihteeri heillä ollut ja sitä oli "poikien kanssa naurettu selän takana". Tuo oli suora lainaus.

 

Tietty puhuvat selän takana minustakin, mutta vielä ainakaan en ole kuullut mitään huonoa.

Vierailija
8/9 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nuorempana työssä, jossa oli noin 10 naista ja 50-60 miestä. Asiantuntijatehtävissä olevat vanhemmat naiset saivat olla rauhassa, mutta meitä nuorempia yritettiin jatkuvasti iskeä vaikka ko. miehet olivat pääsääntöisesti varattuja. Tänä päivänä ei samanlainen meno onnistuisi, sillä se oli ihan suoranaista seksuaalista härintää. Parikymppisen naisen näkökulmasta oli lähinnä puistattavaa kun kolmikymppiset ja sitä vanhemmat miehet olivat kimpussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 11:48"]

Olen ollut nuorempana työssä, jossa oli noin 10 naista ja 50-60 miestä. Asiantuntijatehtävissä olevat vanhemmat naiset saivat olla rauhassa, mutta meitä nuorempia yritettiin jatkuvasti iskeä vaikka ko. miehet olivat pääsääntöisesti varattuja. Tänä päivänä ei samanlainen meno onnistuisi, sillä se oli ihan suoranaista seksuaalista härintää. Parikymppisen naisen näkökulmasta oli lähinnä puistattavaa kun kolmikymppiset ja sitä vanhemmat miehet olivat kimpussa.

[/quote]

Kunnioitus on ansaittava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi