IL: Arto ja Hely yöpyivät kahden tähden hotellissa Canarialla kärsimysnäytelmä! Kolme yötä piti valvoa!
Kommentit (11)
No mitä voi olettaa kahden tähden hotellista Play del Inglesin keskustassa. Olisi valinneet rauhallisemman sijainnin.
Kahden tähden hotellissa on joku syy miksi sillä on vain kaksi tähteä. Ei pidä olla hölmö.
Aika monet kerrat olen melun takia joutunut huonetta vaihtamaan ja aina on onnistunut samana päivänä eikä todellakaan ole maksanut mitään. Toki hotellit itse varattuja, jolloin hotellilla intressi hoitaa asia hyvin toisin kuin näiden toimistojen matkalla.
Arto sai hyvän syyn juoda viskiä. Muuten olisi varmaan ollut kuivin suin.
Eikö ihmiset tutustu matkakohteeseen ja varsinkin hotellin ympäristöön vaikkapa googlemapsin street view:n avulla?
Ja kuten jo mainittu, kyllä siitä tähtiluokituksesta voi aina jotain päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Kahden tähden hotellissa on joku syy miksi sillä on vain kaksi tähteä. Ei pidä olla hölmö.
Tähdet kertovat hotellin varustelusta, ei melusta
Vierailija kirjoitti:
Arto sai hyvän syyn juoda viskiä. Muuten olisi varmaan ollut kuivin suin.
Tätä täytyy kokeilla, kun naapurissa on bileet. Sanon muijalle, ettei tätä kestä selvin päin. Hyvä kun saisi saunakaljan juoda.
Minä olen kyllä nukkunut oikein hyvin myös Playa del Ingelsin keskustan hotelleissa. Kahdesta tähdestä viiteen. Ei väliä.
Senoritkin osaavat jo uhriutua. Kehitys kehittyy.
Voi jestas, että yllätyksenä tulee se tosiasia että keskustoissa eletään yölläkin ?